亞視所謂「全球首間華語電視台」,係咪車大炮?

亞視臨尾幾年成日吹自己係「全球首間華語電視台」,但睇返歷史,佢前身麗的映聲有線電視,係1957年啟播,但原來當時麗的只有英文台,到1963年至有中文台。而大陸央視(1978年5月1日前稱北京電視台)同台灣台視,分別1958年同1962年啟播,都早過麗的映聲中文台。

所以亞視自稱「全球首間華語電視台」,似乎難以成立,央視先至係真正「全球首間華語電視台」,麗的/亞視最多算係「全球首間「粵語」或「華人地區」電視台」。

但奇怪既係,當時佢係咁吹,網民就係咁恥笑,但從來唔見有人提出呢個論點指佢講大話,係咪大家都忽略左麗的初期只有英文台呢點?

回覆 1# frank817

It later became a subscription cable television station on 29 May 1957 under the Chinese name 麗的映聲 (pinyin: Lìde yìngshēng; Jyutping: Lai6dik1 jing2sing1), thus becoming the first television station in a colony of the British Empire,[2] as well as the first television station in a predominantly Chinese city. It initially offered a four-hour-per-day English language and Chinese language service. The installation fee during its launch was HK$25, with an equipment rental fee of $45, and a monthly subscription charge of $36.
   
https://en.wikipedia.org/wiki/Rediffusion_Television

TOP

回覆 1# frank817


    係呀,佢係車大炮

TOP

亞視唔同麗的

TOP

回覆 4# chue


    完全係第二間

TOP

TOP

回覆 2# Soxan


  呢樣都係第一次聽,係咪即係話,當時麗的唯一頻道雖然掛名係英文頻台,但偶然會有少量粵語節目?


不過維基話晒人人都寫/改得,睇下算啦

TOP

回覆 5# pad38


    咁計就仲離譜,「亞視」即頭係1982年至有,仲講咩全球首間

TOP

回覆 8# frank817


    吹水嗎

TOP

回覆  Soxan


  呢樣都係第一次聽,係咪即係話,當時麗的唯一頻道雖然掛名係英文頻台,但偶然會有少量粵 ...
frank817 發表於 2016-10-12 21:28


批評前,請先參考 Wikipedia 文章內所引用嘅 reference

如你覺得「立場新聞」亦亂寫,最可靠是去中央圖書館,參考返當年報紙報導。


香港首間電視台正式成立

1957年4月,港英政府向麗的發牌。至5月29日,香港第一間電視台正式成立,取名「麗的映聲」,僅有黑白英語頻道,中文節目為輔,當時收看的客戶要繳交安 裝費 25 元、租機費 45 元和牌照費 36 元。
[url]https://atv.thestandnews.com/[/url]

TOP