雕PCB

本帖最後由 7145d33p 於 2016-1-24 13:29 編輯

吾知應該po落3DP定哩度.
早排雕過幾塊PCB效果都吾好. 最主要原因是平水問題, 於是加一塊亞加力板, 用鑼刀行出一個平面, 但系效果仍是不好. 見下圖:
第一個錯誤, 亞加力板太簿了.
millflatplatform.JPG
2016-1-24 13:00

millPCB1.JPG
2016-1-24 13:05





左邊一張本來雕得吾錯, 但Gerber產生時出錯, 攪到TQFP pad位部份漏晒波. 於是再雕右手邊一張. 今次Gerber無錯, 但平水問題導致右上角鑼得待別深, 形成斷線. 其實整塊板只有兩三條track斷開, 塊板仍是可用的:

millwithoutautoleveling11.jpg
2016-1-24 13:10


爬文後先知有個功能叫Auto Leveling, 整一大輪先知我用個塊controller吾支持auto leveling. 繼續爬, 最後決定轉用Arduino+grbl+bCNC. 因為手上有Arduino Nano板, 而bCNC又support auto leveling. 於是出鴨街買料, 飛線咁飛左塊controller出黎:
grbl_arduino11.jpg
2016-1-24 13:10

部PC的FT-232 driver有問題, 要外加用PL2303 的USB-UART converter, 另外為左配合原來USBCNC controller板的USB位, 另外加個USB B connector. 攪到咁樣. 黃色兩線系emergency stop 用,影相後已接上.

Grbl主軸開關系PWM輸出, 設定 pcb-gcode 主軸速度為10000RPM, 在bCNC.ini 設定主軸最高為12000RPM,咁PWM輸出就差不多等同high level(有用CRO確認過waveform). 加粒NPN (mmbt3904)推Relay控制比電主軸馬達.

Program grbl 入Arduino, 安裝 Python 同 pyserial, 再un-zip bCNC 入 harddisk, 攪掂. bCNC.ini 要改一改, 否則Z軸方向會反轉. 先試tool probing (對刀), Probe (Arduino A5) 腳接一塊仔單面板, 夾條Ground 去鑼刀,但系一行probing就trigger. 又攪左成個下午, 連在Linux 行 bCNC 都有同樣問題. 應該同stepping motor d noise 有關, 在probe腳加粒 150pF capacitor -- 攪掂, probing 可以正常功作.
Autoleveling11.jpg
2016-1-24 13:10

再試Auto Leveling, 見部機晌PCB上點點下(下圖綠色字系讀出Z軸的數據), 可以雕板, 雕刻時, 見到個Z軸 stepper轉來轉去adjust平水, 點知晌哩個時候斷刀, 被迫停工…
autoleveling.PNG
2016-1-24 13:04

brokenbit11.jpg
2016-1-24 13:10

想到有幾個可能, splindle 轉得太慢(rated 48V而我用緊36V), 或者feed rate 太高, 又或者cut depth 太深…

換上新刀,減低feed rate 到1/3, 進刀改小到32mil,雕TQFP都ok, 不過長8mil線仍有機會斷track.始終哩部野系玩具級, 唯有畫PCB時注意Track Width.
TQFP_in_middle11.jpg
2016-1-24 13:10

回覆 1# 7145d33p


    請問你原本的CNC主板是那一片可以post相片看看嗎?

TOP

回覆 2# Offer
MK1.jpg
2016-1-24 13:48



山寨MK1.而家已有山寨MK2,可以支持auto leveling.

TOP

吾知應該po落3DP定哩度.
早排雕過幾塊PCB效果都吾好. 最主要原因是平水問題, 於是加一塊亞加力板, 用鑼刀行 ...
7145d33p 發表於 2016-1-24 13:23


有沒有買磨刀機? 如果可以, 刀套外刀柄伸出的長度少於6-8mm  比較好, 解決彈刀的問題
單刃刀易磨, 但是很難磨出BACK RACK, 一般沒有, 不過刀口底部的讓角太大就會很弱, PCB雕刻入刀深度淺, 3到5度就好
有條件買鎢鋼刀棒來磨, HSS會耐不住FR4, 電木板就無所謂

TOP

感謝。沒有想過彈刀問題。

TOP

要 PCB 雕得靚換過另外一把刀.

IMG_0014.JPG
2016-1-24 21:59


IMG_0013.JPG
2016-1-24 21:59

TOP

要 PCB 雕得靚換過另外一把刀.
msc 發表於 2016-1-24 22:01


Thks. 我部機只系玩具級數

TOP

回覆 5# 7145d33p


最好不要一刀走天涯
刀路都是CAM給你算, 所以開粗要大刀2mm, 比較快速也可以耐用, 轉速不需很高, 切速自然提高
PAD與PAD採用細刀或者尖刀
這樣就換刀兩次, 兩個CAM檔案

TOP

呢兩塊板 cnc 完後都冇用砂紙打磨過, 分別用唔同刻刀但效果相差好遠.

good.JPG
2016-1-28 12:08


no good.JPG
2016-1-28 12:08

TOP

呢兩塊板 cnc 完後都冇用砂紙打磨過, 分別用唔同刻刀但效果相差好遠.
msc 發表於 2016-1-28 12:09



   是3DP hot bed 嗎?
請問小track width是多少? 謝謝

TOP