[操作疑難] 請教薄銅片的“手動“加工方法

各位師兄好,小弟最緊買了一pick模型用的薄銅片試試。

包裝上沒寫厚度但我目測為不足1mm(0.5mm?)

請問 手動 的最佳加工方法(切割&轉孔)是什麼呢?
電動工具免問。

(目前我試過用線錡和剪鉗但不怎麼理想,
至於開孔我是用模型手轉+ssp買的所謂黑鋒鋼轉咀但一1個都未鑽完就已經鈍了)

謝謝各師兄指教:D

本帖最後由 wah9134 於 2015-1-8 21:41 編輯

去五金店買到的工具比SSP買的質量比較好,
如果你常玩加工模型,
開銅片買把鋼剪啦,
鋼剪分大小和灣直之分,
你模型用買 6~8吋 萬能剪比較合用(順然價格高一D),
鑽咀也是去五金店買啦!

TOP

回覆 1# mhdante

可以貼相出嚟睇下你講嘅工具?就咁講大家只係得過估字。

"所謂黑鋒鋼鑽咀一個都未鑽完就已經鈍了",正常金工鑽咀鑽銅已經好好鑽,你買咗木工鑽咀?同埋你枝模型手鑽係咪模型舖賣嗰種?我未用過但我懷疑是否適合膠件以外用,你嘅情況可能枝鑽扭力唔夠,比銅屑頂死而唔係鑽咀鈍。

TOP

樓主所係鈍係因為你個手轉冇扭實 ja
所以頂住時, 所以打滑ja

如果真係銅箔 (< 0.3mm), 可以用較剪
1mm, 就要用線鋸

TOP

薄銅片1mm內的我通常就手就用較剪同打孔的沖子搞掂


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

相片回家再拍。

至於工具我倒是很肯定沒用錯用法,打滑什麼當鈍小弟還沒有那麼白痴。
雖然diy歷才短短18,9年,可是也未至於會做出這樣的低級錯誤,師兄多慮了。

因為是0.5mm,所以未試過用剪刀,也許可以?(因為不是銅萡)
沒用沖子除了因為我沒有1.5mm上下的之外,
是因為我覺得用沖子打完會做成扭曲(孔的周邊)。
但按同理,剪刀剪完也會扭曲吧?

也許我漏了重點部份沒說,
原料大約是30mm x 200mm x 0.5mm的銅片,
要加工成約10mm x 30mm的多邊型(數片)。
當然不算什麼精密要求高的東西,
而多邊型我是打算用銼成型的(因為也沒多複雜)。

TOP

本帖最後由 mhdante 於 2015-1-11 06:11 編輯




不好意思,前兩天皆有事忙沒空拍照。
我本用右上黑色那一排,但改用下面金色那一排鑽咀就算ok了。

剪那一部份我知是不對,但手上有什麼就用什麼嘛。

敢問要買剪的話應去何處?去五金店說什麼?

謝謝

TOP

本帖最後由 diputs 於 2015-1-11 13:00 編輯

回覆 7# mhdante
除了剪刀本身鋼材硬度及磨刀鋒利度外,剪唔同厚度片材,上下刀最好有一定的空隙(offset 約為片材厚的5~10%)詳情可參考以下網頁
http://www.custompartnet.com/wu/sheet-metal-shearing
去五金鋪可買'鐵皮剪',有直同彎兩種,有唔同長度選擇(好似式士adjustable spanner有唔同長度咁)
長D好力D,但剪0.5mm銅片唔使好大力,買短D果款都可以。想鋼水好D買外國貨,要求唔高買強國貨。
類似厘種

少用及想平D去12蚊店買把剪骨剪都可以,因上下刀的空隙會比一般用途較剪大D。

五金鋪賣果D一般鋒鋼鑽咀係原材料色,黑色果類好多都係經熱處理過的碳鋼鑽咀或料質稍差的所謂高速鋼用黎鑽木或鋁等其他軟身材料。要唔易鈍都係外國貨有保證D,重有係鑽薄片材時最好用有導孔透明膠板或木板好似三文治敢上下(下板用無窿木板)夾實薄片先鑽。

TOP

回覆 7# mhdante

唔好意思,我誤會咗,我以為模型手鑽講緊田宫出品入電芯嗰種。

V-star嗰排鑽太幼(相同物料下,鑽越幼,轉速要越高)手動轉速太低,所以刮都刮唔入。

你手上兩把剪都唔啱剪片料用,刀頭太短所以剪銅片一定勁攣。鐵皮剪除非你經常用,否則唔建議你買,因為以前見手工藝老師都係用大較剪開銅片。

TOP

完全明白。

敢問鐵片剪便宜但夠用的最低消費是多少呢?
如果不是太貴都可以一買。

TOP