屋企曬板問題,塊板一顯影啲線慢慢顯走埋

小弟第一次係屋企曬板
依加係用感光板+紫外線LED曬塊板

一開始用打印機打印好張線路圖
放左上去曬足半粒鐘
之後用顯影劑一顯影個陣
出事 啲線路慢慢顥走埋
到底係咩問題導致咁樣?
已經哂左兩塊板
結果都係有呢個問題出現

係曝光時間唔夠?
定係因為用噴墨打印機打印的線路圖
有透光的情況出現令塊板曝光個陣有問題?

P.S 試過用油性筆係啲板到畫過線拎去顯影
呢次啲線路唔會顯走左

你影張相黎睇下

via HKEPC Reader for Android

TOP

你要留意
你先用一隻角放落顯影水到先
睇下會唔會一下就無曬
以前好多時係顯影水過濃出現問題


via HKEPC Reader for Android

TOP

仲有你張圖係咪用doubleA黎print?
要找d薄d既先得
用噴墨d線會唔sharp
會化開
你想知你曬唔曬到
係曬完之後
留心d睇下塊板,應該見到線路係淡色d既
如果無就係曬龍或無曬到

via HKEPC Reader for Android

TOP

曬半個鐘?
顯影後斷線甚至成條線消失,似乎係曬版時間太長。
好耐無自己曬 PCB,但記得以前曬 PCB,我無用 UV 燈,只係用普通白光的光管,距離 10cm 去曬,都好似係十幾分鐘已經夠。不過,我以前曬版幅圖係用 Laser printer 印落去透明膠片。

初次曬版不妨做下實驗。印一張不同粗幼線條的圖,放上感光版,再用厚身不透光的卡紙遮住,每曬一段時間,圖和版位置不變,但係將張卡紙拉開小小(eg. 每 5 分鐘向右拉開 1cm),即是曬多一截,即係塊版就會有好多截曬過不同時間的位置,左邊曬最長時間,每過 1cm 的曬版時間就縮短 5 分鐘,將塊版拿去顯影,睇下那一截的顯影效果最好就可以知道最適當的曬版時間。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

曬半個鐘?
顯影後斷線甚至成條線消失,似乎係曬版時間太長。
好耐無自己曬 PCB,但記得以前曬 PCB,我無用 ...
C_Law 發表於 2016-5-31 16:05



師兄果然好有心思喎!細個時我都有玩呢D野,不過只係用箱頭筆畫完就直接放入氯化鐵內蝕,但最鬼怕就係蝕完D氯化鐵搞到瓷盆和水喉等變晒色,所以而家都無再玩呢D野了,乾脆買件萬用板來搞算鬼數!

TOP

返到屋企搵返塊陳年用剩的感光版(起碼都 1X 年 ),睇下說明,曬版半個鐘似乎真係太長。我記得以前用買返來的感光版,或者用感光噴油自製的感光版,都係十幾分鐘就夠。

包裝袋外的說明:


說明書:


ps. 日光燈應該係指普通白光光管。用 UV 去曬應該更短時間。不過,光源強度、距離…等因素也會有影響,要做下實驗去試。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

真係唔該哂上面咁多位ching

雖然最尾試極都係唔得
應該係啲板問題
taobao板4蚊板果然唔方好野

點都好都要多謝ching們
好有心機去教人
比著係學校啲所謂老師
應該教都唔會教

依加轉左另一個方法整板
就係直接係無哂感光劑的覆銅板
用油性筆Draw啲線路
再拎去刻蝕
我覺得仲方便

TOP

真係唔該哂上面咁多位ching

雖然最尾試極都係唔得
應該係啲板問題
taobao板4蚊板果然唔方 ...
boy50000 發表於 2016-5-31 23:42


但人兄
用油性筆劃幼線;
好易食到無左

TOP

好耐冇曬板啦,淘寶搵廠整pcb太平了

TOP