請教高手, 鋁質有無土炮方法可準確鑽窿?

本帖最後由 tempo3010 於 2017-3-11 18:39 編輯

我已有淘X 果D 鑽台, 鑽一分厚左右鋁板, 鑽3mm 直徑窿
但無論點set 得幾準, 到鑽果下出力壓落去就有少少移位, 鑽出來同原本相差1-3mm左右都有
我懷疑果台野有虛位
我知淘仔幾舊水無得要求咁多, 所以果舊鐵已放埋一邊

想問下各位師兄有無咩土炮方法可準確鑽窿?
以前試過用石屎釘先在要鑽窿地方揼幾下先鑽, 但發覺效果都唔好
如果用"階層鑽"有無用? 有無細過3mm? (因為我要鑽3mm 直徑窿)
定係另有好方法?

唔該各位師兄!

用木方鑽 3mm 孔造模板,用 G 鉗夾著木方和鋁板,才上鑽台

TOP

本帖最後由 HK2046 於 2017-3-11 20:16 編輯

我都有500蚊左右嘅鑽床都係咁樣
第一部直頭退回去旺角五金鋪
更換一台好啲的

TOP

我用punches先在鋁板上打 一個小凹洞
畀鑽咀企得穩啲 又會增加增加準確度 有冇讀過五金
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我用punches先在鋁板上打 一個小凹洞
畀鑽咀企得穩啲 又會增加增加準確度 有冇讀過五金
...
HK2046 發表於 2017-3-11 20:01


舊師父叫呢D做 (崩子)

TOP

鑽台支柱空芯多,見大陸 D 友仔灌水泥落去加重,會定少少
最好當然換過隻夠晒重型鑽台...

TOP

舊師父叫呢D做 (崩子)
liyee 發表於 2017-3-11 20:14


係叫 PUNCH, 賓子
初中金工堂有教.

TOP

本帖最後由 九尾狐 於 2017-3-11 23:17 編輯

回覆 1# tempo3010

用2支C夾夾緊一條金屬角在鑽台上, 再用一支俗稱「大力鉗」的鉗子將妳要開洞的材料夾緊在那支已被固定好的金屬角上
然後開鑽, 要先小力將鑽頭端在材料上刨出一個凹泂, 確定無誤後才用力繼續鑽下去
如果打偏了, 再對準一次後小力再刨一次凹泂, 正確的話就慢慢將洞刨深過原來那個洞後就可以用力鑽下去, 不然妳會看到不是材料被推移鑽頭落回去原來的位置上就是鑽頭落回去原來的位置上整支鑽嘴彎曲著鑽

如果無金屬角, 用厚一點的木也可以, 但反過來妳的材料要夾緊在鑽台上
另外, 在鑽頭上沾一點機油在鑽的時候會順暢一點, 刀鋒也較不易磨損

TOP

本帖最後由 digiman 於 2017-3-11 22:29 編輯
我已有淘X 果D 鑽台, 鑽一分厚左右鋁板, 鑽3mm 直徑窿
但無論點set 得幾準, 到鑽果下出力壓落去就有少少移 ...
tempo3010 發表於 2017-3-11 18:37



    開始鑽時係細力壓鑽,到鑽到少少定位先加力壓鑽,仲要睇吓枝鑽咀有冇鈍咗,除非係超硬航空鋁,3mm鑽咀鑽鋁唔應該偏移得咁緊要,一係鑽咀鋒口蝕咗,一係開鑽時太大力未鑽入已經壓灣枝鑽咀

TOP

我已有淘X 果D 鑽台, 鑽一分厚左右鋁板, 鑽3mm 直徑窿
但無論點set 得幾準, 到鑽果下出力壓落去就有少少移 ...
tempo3010 發表於 2017-3-11 18:37


階層鑽員係方便薄板開孔,對鑽位準確無幫助。

如果鑽咀無事,我懷疑鑽台唔止有虛位,係機頭同台面根本唔啱直角。

TOP

相關文章