PLA印完翻模問題

本帖最後由 KSC 於 2014-9-25 12:25 編輯

有以下問題

3D打印一個件,做一個製冰的軟模,做出來的冰就是3D打印件的樣子
Q1)PLA印完,想修一修外觀凹凸橫紋,是不是噴幾層底油再打磨?或有其他方法
Q2)如以修整好的打印件想製作一製冰用軟膠模,是否需要脫模劑?
Q3)製冰用軟膠模 應該選那種膠?
*由於沒熱床,印唔到ABS

3D打印一個件,做一個使用矽膠材料的模,用於複制一個矽膠件
http://www.thingiverse.com/thing:304500
https://www.kickstarter.com/proj ... the-surface-tablets
想問一下要用什麼工具/膠

本帖最後由 julyxiv 於 2014-9-25 13:23 編輯

Q1:  如果唔係大面積, 先用普通畢地(模型舖雙星)補, 乾咗後用砂紙打磨應該可以, 唔使噴底油.  但表面必需要磨得好滑.  穩陣D就用保麗補土, 乾咗唔會收縮, 比普通畢地好.  

Q2:  最好用脫模劑, 唔係咬得太實會痴起你層畢地.

Q3:  幫你唔到, 我都想知有咩軟膠模物料係可食用 (而又平平地), 矽膠應該唔食得.  或者你試下搵下做特技化粧果D或有機會, 呢期哈佬喂, 可能會易搵D.

矽膠翻模唔難, 我估你google都會搵到, 但呢件surface pro ear如果要翻模就好煩兼難, 因為我眼睇估佢要分模(呢樣最難), 而且件嘢好薄, 唔係太啱用軟身的砂膠翻模.

如果細件嘢 (約10cm x 10cm x 10cm), 矽膠翻模工具好簡單, 5塊厚身亞加力版(>5mm厚), 油泥 (好平, 買幾舊), 已經足夠.  當然你要有攪棒.

至於注咩落去個矽膠模就係你個人喜好, 水晶膠 / 環氧樹脂最common

P.S. 漏咗仲要一個電子磅, 用來溝料用. 矽膠固化劑不防用多D, 唔夠固化劑會擺一世都唔硬, 過多會脆, 但除非你個模打算用好多次, 唔係冇所謂. 我以前會比多2~30%

TOP

Q1:  如果唔係大面積, 先用普通畢地(模型舖雙星)補, 乾咗後用砂紙打磨應該可以, 唔使噴底油.  但表面必需要 ...
julyxiv 發表於 2014-9-25 13:12

哦,我唔係要可以食的軟膠,只係由於要用個模做冰,想個模安全D姐

TOP

Hi julyxiv 兄 ,  想問下如我要做個矽膠模 翻模做高達用既鎗, 比我其他模型用, 甘既情況你攪過未?

有 d 人 話不論 倒矽膠模 或 翻出來既 AB膠件 / 水晶件 固化後都會有氣泡 , 惟有倒模時振下佢地或真空先得. 有沒有其他技巧攪走 ?

TOP

回復 4 #geg

呢個post有講水晶膠 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=759596&pid=12643347][/url]

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 julyxiv 於 2014-9-30 09:48 編輯

回覆 4# geg

我未翻過高達件, 我之前玩矽膠都係做D比較大件的 (拳頭咁上下).

氣泡:
矽膠模就算有氣泡也不用怕, 大部份時間氣泡都係困係個模入面, 就算浮到上面, 因為不容易破, 對模來說係沒有影响, 因為它表面仍然是平滑. 我未試過因為模內的氣泡而失敗, 而我亦假設你砌得高達都預咗磨畢地呢D後製

AB / 水晶膠, 係有泡的. 市面有比較小泡或號稱冇泡的環氧樹脂賣, 淘寶有, 有D可直送香港, 當然運費比較貴. 而香港唯一果間翔峰行有冇我就唔知.  如果你之後會上色, 咁入面嘅泡你係唔使介意的.  表面的可以用畢地補. 除咗拍打震動/真空之外, 我見過有人好有心機咁, 在水晶膠未凝固時, 用牙纖逐個泡咁"了"出來整穿. 但我自問冇咁好耐性.

如果你只係翻高達鎗, 我最近在淘實見到一樣叫 "自由樹脂"的東西或者會啱你用, 但我未用過.  我見佢製作好簡單, 而且唔使搞到屋企成個化學工場咁, 值得一試. 矽膠模基本set up 連買料隨時接近成千蚊, 呢個幾十蚊已經可以玩到.

我未用過自由樹脂, 所以介紹唔到舖頭比你了, 以下係淘實cap圖, 我覺得用來翻細件幾好. 但翻鎗要分模, 你要自己模索下
01.jpg
2014-9-30 09:43

02.jpg
2014-9-30 09:43

03.jpg
2014-9-30 09:43



BTW, 好似騎劫咗個post, 唔好意思

TOP

回覆 6# julyxiv

這個翻模 效果也不行吧
精細位無壓力去填充 尢其係D角位
本身3D PRINT 印出黎已經係R0.2以上 看淘寶張圖效果..相信手工唔好既話會去到R0.5/以上...
同埋佢底PATTERN 根本無做
要做埋就一定要對位 如果唔係根本無用 依個方法整砌件應該毫無作為

TOP

回覆 7# Sinair

唔同方法及物料做出來的東西當然各有優點缺點. 好難一概而論.

如果要在精細位上加壓力, 除咗出動真的注塑機開鋼模之外, 唔知仲有冇其他方法呢? 我都想學下嘢.

個底有沒有pattern係睇點做模, 淘寶做示範的當然做單邊模便算啦.  要做一個對位的模, 或甚至分幾個模去做翻件好睇個件本身個shape先可決定, 如果只係用2個模的唔會好難.

淘寶個示範有哂圖, 呢件翻出來的件嘅detail係咪啱同夠, 用家自己決定.  矽膠當然會有更高detail, 我翻手掌/拳頭連掌紋都出到, 但矽膠模更加唔會有"壓力"去做填充.

TOP

回覆 8# julyxiv
我只是說出我看到的缺點 而依D缺點就有機會唔係咁岩果位CHING所要求

但果位CHING就係要做D精細野 模型槍有幾大支 大家明的 所以你提供一個精細野做唔到既方法比佢 我個人覺得係果幾十蚊都可以節省

你介紹個方法可以底都做到分模對位?
唔係講緊兩舊料痴埋去對位吧

舊野咩樣都好 面有外形 底唔係平既 9成9都要分模 除非好似注塑機開鋼模咁 加可移除填充物囉

TOP

本帖最後由 julyxiv 於 2014-9-30 11:48 編輯

回覆 9# Sinair

精細跟大小係有關係, 但唔係必然嘅因果. 淘寶幅圖正正就係翻高達件, 那些坑紋都大至能呈現出來, 我都有玩過下3D printer, 呢D坑紋我估普通3D Printer都幾難做到.

而就算兩舊痴埋對位又有什麼問題? 砌得高達, 痴下磨下都好正常.

至於分模, 真係可以好簡單, 其實只要肯google下真係有好多example:
a.jpg
2014-9-30 11:44


來源:http://blog.polytek.com/2014/01/ ... mold-of-small-bust/


我估呢個人像嘅detail位都夠做了吧? 唔係下下都要用鋼模同壓力的.

當然分模係要按個件本身嘅外型而設計, 唔係會扣模.

TOP

相關文章