[測試] Bridge Test - 參數設定

本帖最後由 elvinlws 於 2014-12-23 10:24 編輯

上次用 pla, 今次試 abs
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

有人用高速搭橋成功, 係 Thingiverse, 亦有人用慢行先得, 我就試過 feedrate 100 唔成功, 行到一半斷晒, 用慢速 fr 10行, 雖然靚仔好多, 但仍然跌絲, 始終未如理想, 唔知大家試過咩 setting 呢?

HE : 220
HB : 100
Mat'l : abs
Layer Height : 0.2
Shell : 2
infill : 100
infill feedrate : 50
件總長 : 105mm

以下4 張用 bridging feedrate : 100
00 Bridgetest_FR100.jpg
2014-12-23 10:00

01 Bridgetest_FR100.jpg
2014-12-23 10:00

02 Bridgetest_FR100.jpg
2014-12-23 10:00

03 Bridgetest_FR100.jpg
2014-12-23 10:00


以下3 張用 bridging feedrate : 10
04 Bridgetest_FR10.jpg
2014-12-23 10:00

05 Bridgetest_FR10.jpg
2014-12-23 10:00

06 Bridgetest_FR10.jpg
2014-12-23 10:00


做個比較 (左 : FR100, 右 : FR10)
07 Bridgetest_Compare.jpg
2014-12-23 10:00

08 Bridgetest_Compare.jpg.jpg
2014-12-23 10:00

本帖最後由 ma_hty 於 2014-12-23 12:17 編輯

回覆 1# elvinlws

  網上DIY玩家分享的文章, 一般都會對自己非常寬容的.  所說的"成功", 不能如你這樣隨便盡信.

實在呢... 所謂 "有人用高速搭橋成功, 係 Thingiverse...", 他們的結果大概大部份也比你的差 (剩下的少部份 跟你的差不多).  如果將你的結果 代入那一種"非常寬容"的準則, 大概早早已被吹到上太空飲咖啡了.

TOP

回覆  elvinlws

  網上DIY玩家分享的文章, 一般都會對自己非常寬容的.  所說的"成功", 不能如你這 ...
ma_hty 發表於 2014-12-23 10:30

但我 e + 真係印得勁樣衰, 成堆粉絲跌晒落黎, 點搞呀?

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2014-12-23 12:36 編輯

回覆 3# elvinlws

你覺得 "勁樣衰" 是一回事;  網上DIY玩家分享文章 一般都會對自己非常寬容, 又是另一回事.  總之, 他們說的, 你早已做到了, 甚至... 可能已做得比他們更好.

長距離搭橋, 差不多就是這樣子.  不滿意的話, 可用support.  另外, 自動生成的 support 成效一般也是好一般, 如果你的模型不太複雜, 可以試一下在策略性位置 自己畫可以"bak得甩"的 support.

"bak得甩"呢... 即係... 如果位置夠放個大把手, support 用一個大平面 + 在support 和 被support面之間 留下半層至一層層厚的空隙.  拆support時, 大把手使勁+螺絲批幫一下.  support拆得用的話, 一般就可做出okay平的底層.  (只可惜... 不是什麼位置也夠位放個大把手...)

TOP

對了, 如果 support 拆不到, 可以試一下塗少許 WD40 在應被分開的地方, 會較易拆的.  注意 注意, 定點塗好了, WD40 會腐蝕塑膠 + 滲透力超強, 如果整件FDM膠件四周噴灑一次, 兩三分鐘後, 膠件就會脆弱過威化餅.

TOP