[操作疑難] 疑難雜症問題... Z軸方向打印件誤差

本帖最後由 jamejames 於 2015-1-7 16:54 編輯

買左部機都一排時間,以前印到s plug合到埋就當合格左,但自己冇check到工件既size岩唔岩,所以前排就試一試睇下有冇問題,點知就問題出現

(機型: 閃豬creator pro )

印左一個20xmm20xmm20mm cube,用abs物料印 ,切片軟件係simplify3d ,得出結果 x,y方向是19.85mmx19.85mm 而z軸就有d誇張,19.55mm。

第二次用makerware印左2-3個cube, z軸情況依然冇乜分別都係19.55mm-19.60mm左右。

第三次嘗試轉用pla物料打印,諗住以為係切片軟體問題,所以用ma兄特制profile再試一試,  20mm cube z軸方向為19.75mm,個誤差都好明顯下,可以排除軟體方面問題。

請問係邊part硬件出左問題呢?  

(捱左一排頂唔順 ,一直都用緊個治標不治本方法將件工件既z軸比例放大少少打印)

你未校準...

TOP

回覆 2# Roz


師兄你指既校準意思是否平台校準? 如果係既話我已經校準過了


http://www.sz3dp.com/%E4%BD%BF%E ... %E6%A0%A1%E6%AD%A3/
定係呢一項校準??

TOP

回覆 1# jamejames

如果你在意z嘅0.25誤差,建議你打印時加raft,
如果懷疑z未校準,先加高佢至100mm再印,
睇下誤差有無再變大先。

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2015-1-8 05:18 編輯

回覆 1# jamejames

z方向的情況 跟 xy方向的是大不同了.

你所看到的 z 誤差, 主要是來自 0.3mm 層厚.  甚麼說呢... 10mm 高, 每層 0.3mm, 最接近 10mm 的層數是 33層, 33層 換算出來就是 9.9mm.  看看, 10mm 的話, 理論上也差 0.1mm 了.  不過, 這個誤差只會少於層厚, 而不會按比例增加.  舉個例, 高80mm 層厚0.3mm, 最接近層數是 266層, 即79.8mm, 只差了 0.2mm.

另外一個因素, 就是平台和噴頭的起始距離.  起始距離呢... 一般也十分不可靠, 這是 limit switch/平台水平/固定平台方式 等等硬體因素影響, 而且這幾項 一般也是一團糟的.  可幸的是, 這個誤差也不會按比例增加.  校正麻麻地的話, 誤差大約會是 0.3mm .

即是說...  兩個因素加起來, 會給 z方向造成 最多 層厚高度+0.3mm 的誤差  (不會按比例增加).  


解決方案呢...  模型高度, 盡人事用層厚的倍數 + 盡量校正平台水平和起始高度.  前者可把 量化層厚問題完全消除;  後者呢... 盡校 大概也只能做到 0.15mm誤差.  即是說, 兩項都做好, 可把 z方向誤差 減至 0.15mm .   結果雖不算是十分好, 但比0.6mm誤差, 已好很多.

TOP

所以一係用0.1去印,一係畫圖時要用0.3的倍數

TOP

回覆 1# jamejames


    你是用simplify3d 2.2? 或是2.1? 我之前用2.1有同一個問題但我在頭的兩三層做了加高和加細,來fix 這個問題,但我的同事說2.2 可以自動控制這個問題但我沒有試。

TOP

回覆  jamejames

z方向的情況 跟 xy方向的是大不同了.

你所看到的 z 誤差, 主要是來自 0.3mm 層厚.  甚 ...
ma_hty 發表於 2015-1-7 18:02



多謝幾位前輩回覆 獲益良多 !
我忘記了講我的測試層厚,我是用0.1mm打印的    
聽ma師兄所言,可能個平台唔平都唔出奇睇黎真係要買返碌水平尺搞搞佢

TOP

回覆 7# jackieleehome


我是用2.2的,自動控制方面好似唔係好見有呢樣野,返去研究下先

TOP

本帖最後由 elvinlws 於 2015-1-9 10:34 編輯

請問如果 X & Y 尺寸不一, 可以修改邊個數值解決?

明明圖 20x20, 印出黎變左 19.9 x 19.7

TOP