[教學] (手把手)球頭桿

本帖最後由 Offer 於 2015-3-2 20:36 編輯

所需工具:
電鑽
M4.2或M4.5鑽咀(如有限位器最好)
卡尺


用M4.2鑽咀在球頭上的M3.5孔鑽成M4.2深度约11〜12mm咁樣放入203mm長的炭桿便可製成孔距215mm了

P1200748.JPG
2015-3-2 20:26


如有限位器最好沒有的話亦可在12mm位置卷上膠布防止鑽得太深
P1200750.JPG
2015-3-2 20:26


如有虎鉗夾住鑽
P1200751.JPG
2015-3-2 20:26


加上AB膠水後在限位支架上等定型(24 Hours)
P1200752.JPG
2015-3-2 20:26



球頭桿是其中一種3D 打印機常用的零件,由於製作時要用混合膠作組合炭桿,因此有機會膠水走進球頭
P1200348-H800.jpg
2015-2-3 21:40


把球頭在檯面用力向下壓,球頭便可拆岀來清潔
P1200351-H800.jpg
2015-2-3 21:41



P1200350-H800.jpg
2015-2-3 21:41

師兄, 請問我應該點將炭桿加工先合長度?

我用電鑽開大球頭個洞, 但同鋁條度一度, 又好似太長

TOP

本帖最後由 Offer 於 2015-2-21 20:31 編輯
師兄, 請問我應該點將炭桿加工先合長度?

我用電鑽開大球頭個洞, 但同鋁條度一度, 又好似太長 ...
HobbyDD 發表於 2015-2-5 21:03



用M4.2鑽咀在球頭上的M3.5孔鑽成M4.2深度约11〜12mm咁樣放入203mm長的炭桿便可製成孔距215mm了

先用電鑽開大球頭個洞至M4.2 (不用dup牙)
佢有一片亞加力比你上面有兩個孔,把球頭裝上便可對位及六條一樣長215mm
然後用混合膠貼好便成

S__19562499.jpg
2015-2-5 21:12

TOP

用鑽力工後仲係好難推入桿,
另外, 師兄可詳細少少講講點度位同對準嗎?
感激

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  Offer


   215MM? 不是180MM嗎
167pk 發表於 2015-2-6 13:51



    教學post一開始便已經說不要跟page B1-13,而且佢説180是桿長不是孔距,我說215是孔距,FW內要設定的也是孔距

TOP

本帖最後由 peterkk0437 於 2015-2-7 23:07 編輯

球頭桿兩邊twist左係正常的嗎??   我有三條twist 左(but有三條正常)
球頭桿.jpg
2015-2-7 23:06

TOP

本帖最後由 Offer 於 2015-2-7 23:06 編輯
球頭桿兩邊twist左係正常的嗎??   我有三條twist 左(but有三條正常)
peterkk0437 發表於 2015-2-7 23:00



    photo pls, same as this sample

TOP

球頭桿兩邊twist左係正常的嗎??   我有三條twist 左(but有三條正常)
peterkk0437 發表於 2015-2-7 23:00


少少就問題不大,如果太多行到邊位頂住先會有問題,你可上機後把它拉到邊位看看

TOP

唔知有冇影響鋁柱 TO 中心巴數字
X柱 TO 中心 14
Y柱 TO 中心 14
Z柱 TO 中心 14.5

TOP