點樣可以增加 ABS 孔既磨擦?

最近努力整緊隻可動渣古, 設計左一系列既關節, 理論上可以裝入去做到好多唔同既動作.

家陣大約做左咁既野:

20150419-003.jpg
2015-4-19 22:39


20150419-004.jpg
2015-4-19 22:39


當中有一個好大既問題, 關節位基本上可以, 但係安裝既地方好易鬆.
我既設計係用一支 2mm 既軸, 一邊插入關節中, 另一邊插入部件, 咁樣部件就可以轉動.
以上圖為例, 隻手可以三百六十度沿住身體轉, 只係好簡單用支軸插實.
但係由於 ABS 始終只係膠, 一來開孔大細已經唔定, 玩多兩玩, 個孔就大左, 好易輕, 家陣半隻手舉起都好易轉番落黎.

有考慮過如果支軸唔係金屬, 磨擦會好好多, 但係打印一支 2mm 軸 (甚至 3mm), 插入去唔易, 而且好易斷.
唔知有無乜野好方法, 可以增加 ABS 孔同支 2mm 軸既磨擦.

唔知呢隻膠同其他膠磨擦力大唔大?
如果唔滑既話
可以考慮響鐵鈾上一層膠
唔...應該簡簡單單用熱縮膠都可以
或者諗吓用其他嘢包住鐵鈾

TOP

見過人地用1.75/3MM既膠絲直接CUT出黎風筒吹直做軸

另外可以試下TB搵阻尼脂埋加阻尼,

不過磨大左個孔就唔知點搞了

TOP

回覆 1# Super169

無玩立體打印嘅搭嘴,你而家係肯定純粹唔夠磨擦力定磨擦個孔係大得滯?未完成嘅部份如果可以要修改,否則有排攪。啲孔係打印定鑚出嚟?鑚細孔係好易撥大咗。

試下金屬軸薄薄一浸AA膠效果如何。唔得可以用丙酮抹走。

TOP

唔該哂咁多位 ching.

鐵軸上加野我有考慮過, 但好難加到好薄既野.  個窿係本身打印既, 不過印出黎有時會細左少少插唔入, 要鑽下.  鑽完第一野插都好掂既, 不過玩玩下就會鬆哂.  或者今晚試下同佢上 AA 膠, 睇下得唔得.

膠條我只得 1.75, 但好似太軟了, 如果 3mm 或者會好D.  之前印過隻元祖, 好似用 5mm, 之後加 寶貼萬用膠 都幾穩.  但呢隻要再加關節, 又唔想印太大, 最多只可以接受 3mm 既軸.  我怕打印既 3mm 軸唔夠力.

尋日仲傻仔到用 ABS 膠水加少少入個窿, 等佢乾左之後個窿收細左少少, 但表層係軟軟地, 諗住咁樣插支軸入去會逼得實 D.....點知結果係更加滑.

另一個諗法係用粗 D 既軸, 家陣係 2mm, 改為 3mm 接觸面大D.  然後用長 D 既軸, 身體部份可以鑽深D, 不過關節果邊無得加深, 都係死.
但係改 3mm 軸, D 關節相應要粗番, 安裝既位同樣要加大....要改好多圖.

TOP

用呢類Ball-joint, 唔知得唔得:
http://www.thingiverse.com/thing:584405

TOP

回覆 5# Super169

AA膠 和 亞士通 都會腐蝕ABS, 加入ABS孔裡, 本都已太大的孔 再腐蝕一下, 一定更鬆喎.

ABS件的話, 你可以試試用 白膠漿.  或是倒過來用 PLA印, PLA不怕有機溶劑的, 頂到塗 AA膠 和 亞士通.

TOP

有無試過加螺絲膠(五金鋪有得賣,但唔係白色...)
佢應該係最簡單有又效增加阻力既膠水(唔會痴死)

膠條做軸心既話, 短期內就可以, 放耐尐膠吸左水氣就會好脆

TOP

有玩開膠逹模型都知關節位要用軟膠圈
如果你有ninja flex 或其替代品,就自己印埋

TOP

回覆 7# ma_hty

回覆 5# Super169

AA膠乾咗無問題,我係估個窿做大咗至提議咁試。

TOP