學校3D print成日有問題

最近用3D print整野, 成日print到一半, 部分彎離平台/支架, 導致失敗
之前試print, 唔係太識畫, print到一半, 紅色箭嘴方向彎起, 物料ABS, 我覺得係咪因為print時物料熱, 之後cool down就縮, 所以彎? 有咩辦法解決?

http://www.mediafire.com/downloa ... u/Part1_amended.STL

下面係我新畫, 會唔會好難print?
http://www.mediafire.com/download/0udufydxofp85cn/Part3.STL

thanks ching

接觸面積太少,加BRIM(咁簿試下加1CM) , 另外熱床開熱D

TOP

本帖最後由 perthchan 於 2015-4-22 17:29 編輯

UP2機係傻瓜機, 即禁即印, 最多比你改下位置同角度...
仲要係非封閉式, 你的模型得1.8mm厚, 用abs黎打咁長的薄片實彎的
我個人意見, 將你呢個翼片cut成兩個, 將你三角形突起的位cut平佢,
然後盡量貼緊平台, 借up2個洞洞板拉緊佢, 後其將兩件痴埋佢, 咁先無咁彎

TOP

感謝ching解答, 我畫過先, 今次我會分成兩部分, 同時加厚翼面.

TOP


下面兩個係新cad圖, 好似上圖放嘅方向有無問題? 謝謝各位ching耐心解答
http://www.mediafire.com/download/5f4h06808qm7oru/arm.STL
http://www.mediafire.com/download/dpzpa56nrvkxzyp/wing.STL

TOP

下面兩個係新cad圖, 好似上圖放嘅方向有無問題? 謝謝各位ching耐心解答

...
ip4368 發表於 2015-4-22 21:04



    因為印件好長所以最好加上老鼠耳

TOP

因為印件好長所以最好加上老鼠耳
Offer 發表於 2015-4-22 21:24


版主, 應該點加, 如果直接畫幾個圓形會唔會到時好難拆? 而依個printing software應該唔容許我加老鼠耳

TOP

加老鼠耳都係係 cad 圖畫,
export 左 stl printing software 只會當一件野咁睇

其他方法參考下佢 ( 老鼠耳係第9點)
http://lunglungdesign.blogspot.h ... ng-and-curling.html

TOP

加老鼠耳都係係 cad 圖畫,
export 左 stl printing software 只會當一件野咁睇

其他方法參考下佢 ( 老鼠 ...
dtom 發表於 2015-4-22 22:39


ching有無經驗大概要加幾厚嘅老鼠耳? 我再print嘅時候搵野圍起先, 但係因為我身處地方最近~14 C, 增加左難度

TOP

本帖最後由 dtom 於 2015-4-23 09:56 編輯

幾厚真係無得作準
一般 2~4 層厚度就夠
反是大小影響多尐


up 唔係好大部啫
如果你平時印野無乜失敗或意外(即係唔駛睇住佢印)
可以試下搵個紙箱/膠袋成部機密封
長期既我諗你都係要加返個箱密封佢...

學校既話無得攪

TOP