點樣可以強化打印出黎既小零件?

本帖最後由 Super169 於 2015-4-26 03:45 編輯

最近手痕整個公仔, 由於唔想太大隻, 好多野都好細.
而當中既關節, 選用番凹凸整, 貪佢無咁易走位.
但就發覺中間果塊, 某D方向(打轉)受力時, 好易斷開.

下圖就係一個例子, 下面插入上臂, 可以比前臂打轉的.
20150426-001.jpg
2015-4-26 03:40


但當我轉動時, 當然唔會係捉住支軸去轉, 而係捉住隻手, 咁圖中綠色圈住果個位就受哂D力去打轉.
果度既厚度只係 1.6mm 左右, 我發覺玩多兩玩就好易扭斷了.

由於次次都係連接位打橫斷開, 就試下唔同既角度打印呢舊野.
20150426-002.jpg
2015-4-26 03:40


其實不外乎三種:
20150426-003.jpg
2015-4-26 03:40

A - 打橫水平連接位, B - 打橫垂直連接位, C - 打直印

給果最差係 C, 最好係 A, 可能因為唔同層既接合無咁好.
但係 A 都有個問題, 就係隻耳仔印得好單薄.
用 gcode viewer 睇, 大部份都係兩行, 但有一層係填滿, 就係由底上黎, support 之後既第一層.
(打橫印, 成塊半天吊, 一定要 support; 雖然只係某D位, 個窿兩旁無位都無計, 但起碼前面可以填好 D, 家陣兩塊印完出黎係分開既)
20150426-004.jpg
2015-4-26 03:40


有 D 唔明白, 我已經係 100% infill, 點解唔可以每一層都填滿既?
有無方法可以逼佢每一層都填滿, 等佢硬淨 D?  
或者有無其他方法, 甚至後期加工, 可以強化佢呢?

最近手痕整個公仔, 由於唔想太大隻, 好多野都好細.
而當中既關節, 選用番凹凸整, 貪佢無咁易走位.
但就發覺 ...
Super169 發表於 2015-4-26 03:43



    切片用層厚0.1mm或0.05mm試試

TOP

最近手痕整個公仔, 由於唔想太大隻, 好多野都好細.
而當中既關節, 選用番凹凸整, 貪佢無咁易走位.
但就發覺 ...
Super169 發表於 2015-4-26 03:43


   建議你印個模,用水晶膠/鋼膠 將佢製作出黎

TOP

回覆 1# Super169


    可以試下印個模出來做 用鋁 Lost PLA 做件  ... 說說吧 ....

TOP

印空心,入面加熱溶膠


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

本帖最後由 dtom 於 2015-4-26 15:38 編輯

我依家只識用 Kisslicer
有個方法係將 線徑set 做 0.2 , 咁裡面空間就大左, 應該唔會 miss path
但其他 slicer 可唔可以用呢招就要你試下

我用 sketchup畫左一個同你相似既野:
0.4 線經
ScreenShot140.jpg
2015-4-26 15:37


0.2 線經
ScreenShot139.jpg
2015-4-26 15:37

TOP

回覆 5# secmaster


    PLA... 入面加熱溶膠會變型下麻...

TOP

想問下樓主你畫關節D洞同柱洗唔洗畫到偏大少少
預返印出黎唔岩比例

TOP

回覆 7# dtom


    石膏呢 ...

TOP

回覆 9# fred2088


5# 係話印空心喎
唔係石膏模
石膏模加鋼膠應該最硬浄, 但難修正, 而且要等一日先完全乾

TOP