[製成品] 自制防潮盒 加STL分件

本帖最後由 KSC 於 2015-5-20 11:30 編輯

在thingiverse download, id係290139
http://www.thingiverse.com/thing:290139
由於呢件野一凹一凸。如要順利插入,請最低限度做好Thin Wall校正,如果完成了S-plug會更好。

首先教分件,因為呢件野作者一件過STL出,如果有人個Z水平做唔好會好易飛。
分件使用Cura 進行,初始化教學。請找Google大神。
2015-5-20 10-59-46.jpg
2015-5-20 11:09

2015-5-20 11-02-15.jpg
2015-5-20 11:09

載入想分件的STL
2015-5-20 11-02-51.jpg
2015-5-20 11:09

右鍵,Split object into parts
2015-5-20 11-04-09.jpg
2015-5-20 11:09

可以見到現在可以單件咁選
2015-5-20 11-06-24.jpg
2015-5-20 11:09

Delect o左唔要的部份先,再將它Center on platfrom
2015-5-20 11-07-19.jpg
2015-5-20 11:09

再save as做另一個檔案

結果
P1250164.JPG
2015-5-20 11:09

透明膠 盒身
DSC_0749.JPG
2015-5-20 11:09

一套
DSC_0753.JPG
2015-5-20 11:09

一次過印
DSC_0755.JPG
2015-5-20 11:09

3套,螢光黃

以下有D問題,專業的看過來。
P1250165.JPG
2015-5-20 11:10

P1250166.JPG
2015-5-20 11:10

P1250167.JPG
2015-5-20 11:10

無膠絲的路徑

無膠絲.jpg
2015-5-20 11:27

無膠絲側的路徑

有膠絲的路徑

有膠絲.jpg
2015-5-20 11:27

有膠絲側的路徑
切片為Slic3r V1.2.1, 0.3mm層厚,同一次列印,一個係盒的左邊一個係右邊。
由於距離太短(<10mm),應該是無retration。Travel speed係200mm/s下行200%加速。
有無方法兩邊都做到無口水?

[Ctrl] + [E]
Minimun travel (mm) -> 距離超過呢個數值先收鼻水
Minimal extrusion before retracting (mm) -> 擠出量高過呢個數值先收鼻水

TOP

[Ctrl] + [E]
Minimun travel (mm) -> 距離超過呢個數值先收鼻水
Minimal extrusion before retracting (mm ...
dtom 發表於 2015-5-20 18:19

呢個case來講,膠量少距離短,唔收鼻水應該係正確的。
問題係點解有D有,有D無。拉唔斷?

TOP

本帖最後由 dtom 於 2015-5-21 12:33 編輯

有拉就有絲, 唔會拉唔斷下麻
拉得斷既都有條絲頭
你另一邊好似完全無喎
不如你用 ma-hty 個程式睇下佢條 path 2邊走法既分別

而且你個距離都唔少喎,
而且又唔係印 0.1 以下 出膠量係咪少到唔駛收我就唔知喇

有無試過呢件咁短距離有無拉絲?
http://www.thingiverse.com/thing:648408
我印 ABS 呢個都要收喎

TOP