PLA 打印問題 - 唔夠實淨

最近又買左 D PLA 番黎試, 攪左一輪, 搵到個比較好既溫度, 印出黎既野叫 OK, 而且打印時亦痴底無彈起.

不過, 打印出黎, 總係覺得個面好似有少少壓到入去.  我一向用 100% infill, 應該好實淨既.
細心睇下佢打印果陣, 發覺佢墳充既, 有 D 地方會同個面有一定距離.  
下圖中好明顯左邊係離邊, 但係右邊又 OK D, 但都有少少離邊.
20150607-002.jpg
2015-6-7 22:52


同一件野, 同樣用 replicatorG gen, 用 ABS 打印又無問題喎.

唔知有乜野設定可以改善, 係咪可以 set 同條邊 overlap 幾多的?  
但睇番個圖, 右邊又好正常喎, 如果 overlap 多左, 唔知會唔會有事.

另外, 我印 PLA 時, 感覺 D 膠絲好似拉得幼左 (比 ABS 幼, 一陣再印下 0.4mm wall 度一次), 唔知有無影響?

看來是軟件設定的問題, 我用 makeware 切片再印同一件野, 都係 100% infill.
今次打印既野好實淨, 同表皮無虛位.
20150607-003.jpg
2015-6-8 00:25


家陣天氣熱, 好多時間房開左冷氣, 關哂窗, 唔可以伸條抽氣喉出外, 仲要係密封環境, 一定要攪掂 PLA 打印.

唔知大家點處理天氣熱打印 ABS 既問題.....係咪一定唔可以開冷氣?  
定係加 filter 算呢(我之前都係出氣口加 filter, 不過都係唔放心, 密封環境都係唔印 ABS 算了).

TOP

本帖最後由 HKF91 於 2015-6-8 02:07 編輯

我用kossel
其實大家用乜軟件黎打印?  
我用Cura印都有好多問題 唔實~支撐架又唔多掂~打印出黎有時好有時好差

我都係PLA

TOP

我之前一直用 ABS 的, 只係買過一次 PLA, 但好唔掂, 塞到 PK,... 之後成日變左單頭就只玩 ABS 了, 最近個頭又整 番可以雙頭至再試 PLA.

印象中之前用 replicatorG 印過都無問題既, 只係印幾件就塞.  所以我初時都以為係膠料有問題.
但係轉用 MakerWare 切片印, 又完全無事.....應該係 replicatorG 既設定出事.
我之前都印得唔多實, 不過可能係因為溫度問題, 我最初 185 時, 印印下好易甩.  慢慢升溫, 過左 200 就OK下, 家陣用 210 so far 都少甩左.  不過, 可能因為 replicatorG 設定出膠少左, 雖然都無甩, 但唔多實.  之後用 makerware 印果下, 明顯出膠多左 (睇上面張相都應該睇得出好大分別), 超實淨.

TOP

一時用ABS一時用PLA, 條管會死得好快

TOP

一時用ABS一時用PLA, 條管會死得好快
perthchan 發表於 2015-6-9 00:54



不過, 我係一時左邊 PLA, 一時右邊  ABS 喎....

TOP