黑仔又番黎喇....D 膠薄左好多

呢排攪緊其他野, 無印野一排, 比 dtom 隻機械人吸引到忍唔住手印下.
尋晚貪心, 全部一次打印, 結果一舊甩底就衰哂.

今朝起身再獨立 gen, 再印過, 再補左膠水應該唔會咁易甩.  
點知, 食完飯番黎睇下, 發覺中間偷空得好利害.
呢張係 0.2mm 100%  PLA 打印既相, 已經印左 6mm 左右, 都仲可以咁通透.
20150726-001.jpg
2015-7-26 13:42


打橫睇好多窿窿, 就算唔用 100% 打印, 外層有殼都唔會咁.
就咁出膠又好似無問題, 唔似窒頭, 似係出膠少左.
唔知會係乜事呢?   印象中之前都唔係咁既, 放低一排就攪成咁?

一陣試下用 ABS 印, 睇下係咪 D 膠出事.

見佢都係唔掂, 停左佢了.
想拆舊野出黎, 由於未凍仲痴得好實, 但一拉果下, 有 D 似棉花糖既感覺, 好輕....
再試下吐絲, 完全無問題, 條絲仲係好靚, 好滑完全無泡泡.  條膠同噴咀應該無題.
20150726-002.jpg
2015-7-26 13:54


但就唔知發生乜事了.....
唔通之前攪過 set up 唔記得左?  但都唔應該會攪到咁.
今次係用 ReplicatorG 出既, 唔知有乜野可以 check.

TOP

補充, 唔知有無影響.
我怕個頭窒窒地, 就度下條膠既粗度, 點知唔單止無幼左, 仲粗左.
大約係 0.48 - 0.55 之間.....噴咀係 0.4, 條膠粗左, 唔知係咪正常.

TOP

本帖最後由 Super169 於 2015-7-26 14:21 編輯

拆左出黎了, 係 5.5mm 厚既海棉, 有點通透.  其中一邊好痴底, 比我撕爛左.
20150726-003.jpg
2015-7-26 14:20



唔係我認叻, 你地部 3D printer, 可唔可以印到咁靚既海棉.   

.....不過, 我唔想再威喇, 可唔可以變番正常.

剛剛 換左膠, gen 左個 ABS 既 x3g 比佢印.  唉, 仲想遠離 ABS, 點知又要用番佢.
一小時後睇下有無分別.

TOP

以小弟既性格, 點等佢一粒鐘....ABS 都好喇, 一路睇住佢印.
只係印左三層, 已經好明顯封哂底 (其實第二層已經唔見藍底了).
20150726-004.jpg
2015-7-26 14:39


我係專登換膠, 用埋同一邊印同一件野, 同樣係 0.2mm 100%.  
照咁睇, 部機無問題, 噴咀無窒.
兩次既分別, 只係 ABS + ABS profile vs PLA + PLA profile.
唔通係個 PLA profile 之前攪錯左 D 野唔小心 save 左唔記得?  要比較下先.

TOP

我覺得可能係D膠變左質或者部機個噴頭溫度未warm up
因為我試過換D 吾掂既PLA膠印野,即出同你一樣問題。

TOP

本帖最後由 Super169 於 2015-7-26 14:58 編輯

剛剛比較左兩 set profile, 我應該只係會改呢幾版,
Carve, Dimension, Fille, Inset 同埋 Speed, ABS 同 PLA 既 profile 係完全一樣.
而 Temperature 就無用 Activate Temperature, 用 default.
打印時見, ABS 用 220/110, PLA 用 210/65, 應該都可以的.
睇唔出乜野地方出錯, 其實尋晚印果陣都係偷薄左, 不過因為印三層就甩底, 無再理.
今日印到成 5.5mm 都仲見到底, 肯定有問題.

TOP

我覺得可能係D膠變左質或者部機個噴頭溫度未warm up
因為我試過換D 吾掂既PLA膠印野,即出同你一樣問題。 ...
yuchibb 發表於 2015-7-26 14:57



oh, 不過佢吐膠又好靚喎, 我比佢吐左幾分鐘, 真係好滑, 連泡泡都無粒.
反而我D ABS 吐絲, 間中都有 D 泡泡.   

我專登唔用另一個頭, 就係想 make sure 兩者都係用同一 set 組件, 減少其他因素影響.
或者用 ABS 印完, 今晚再用番卷 PLA 試多次.
又或者試下降底少少 PLA 既溫度, 可能我都唔知家陣係點 set, 因為用緊 default.
或者就咁 set 哂 190-200 試下先.....印象中呢卷 PLA 開左無耐(成卷都仲有好多), 好似無試過溫度.
不過, 呢排攪緊其他野, 真係幾耐無印野了....唔記得左.

TOP

請問用什麼噴頭呢

TOP

是原廠的噴頭。

TOP