奇怪的問題

有個好奇怪的問題, 我想印以下的模型, 外圍係20mmx20mmx5mm, 開孔係10mmX10mm,
印出來外圍啱size開孔就會係細0.5mm左右, 要開孔啱size, 外圍又會大左...
有冇ching 知點解? 完全冇頭緒....
Untitled11111.png
2015-7-30 14:00

回覆 1# vichui


    INFILL 角少%?

TOP

本帖最後由 vichui 於 2015-7-30 14:58 編輯

回覆 2# g2david
我用RepetierHost入面的curaEngine, Setting 如下:- 印時10-20%infill都有用過...
cura1.jpg
2015-7-30 14:49

cura2.jpg
2015-7-30 14:49

cura3.jpg
2015-7-30 14:49

cura4.jpg
2015-7-30 14:49

cura5.jpg
2015-7-30 14:49

TOP

呢個算係死症, 我幾部機用不同的slicer都有相同請況。唯有modeling 時內孔做大些。

TOP

除非用 KISSlicer 既  "模型表面內縮" 功能, 其他切片軟件似乎係無方法解決, 最多係自己就內外差 0.25mm

但就算係 KISSlicer 既模型表面內縮
其實都好難做到內外面誤差 < 0.2mm

實際上我都係度準外面尺吋, 內面就由 model 方面自己就返誤差

TOP

本帖最後由 g2david 於 2015-7-30 15:15 編輯

回覆 3# vichui

If 0.25mm -> Shell thickness and top/bottom thickness = 0.5mm..   唔記得邊到睇番黎.

1.2 / 0.25 -> 4.8 倍.  

但是誤差0.5mm, 我覺得己好準.  不要忘記用0.4mm nozzle,  壓成0.25mm, 一定有邊壓出來. 如果用0.4mm layer height, 應該會小了一點

我成日都係set layer height 的兩倍.  內圍都okay 準.  0.4 Nozzle, 0.3 layer, 0.6 wall

TOP

回覆 5# dtom

原來如此....
仲以為係部機問題, 咁就真係幾煩....

TOP

回覆 7# vichui


    奇實0.2mm以內誤差都接受到啦!

幾粒nuts都fit.

Apctd2dX_FrDnywjji9dsMv_4DKZiRvM48gozRT2e3__.jpg
2015-7-30 15:22

TOP

回覆 6# g2david

今晚試下先, 我之前都係用0.3 Layer,但Z個誤差都幾好大...
我wall 係用Nozzle x2, x3 ,x4 咁....唔係係咪呢個原因...

TOP

回覆 8# g2david

初初我都覺ok.. 不過呢排印近件有"荀"位的東東....
印極都入唔到"荀"位, 所以求救..

TOP