Overhang問題

每次要打印一D懸垂件時係SUPPORT上面一定做得唔靚, 有冇師兄有方法解決呢個問題呢?


本帖最後由 palpatrick 於 2015-8-17 21:52 編輯

可以試下瞓低平放印(圖一)

TOP

呢個圖只係畫出黎試下,現實有時迫住要吊住印,又不能拆散印,唯有生support上去頂住。
之前用stratasys quickslic 佢會係support最頂層舖平晒先做model,但用Cura佢就咁係啲好梳的support上印model,唔平唔在講,仲唔係好痴料,做新圓形窿都無次做得靚

TOP

我呢幾日都係研究緊呢個問題, 用個幾隻SOFTWARE, 都係meshmixer最好用, 你試試啦~

http://www.mastech3d.com/new-blog-1/2015/2/4/meshmixer

TOP

試下用kisslicer, 佢做D Support 較精細,但拆也要花點功夫。

TOP

Meshmixer 好似幾好,等我都試下先,唔該師兄!

我呢幾日都係研究緊呢個問題, 用個幾隻SOFTWARE, 都係meshmixer最好用, 你試試啦~

...
chaualax 發表於 2015-8-17 22:50

TOP

回覆 6# jonline


Density唔使75咁高, 我覺得50都好夠, 你自己試試啦~

TOP

Density高低都試過,最大問題係support 同model唔夠痴,support個Z由0.15-0.05都試過都係唔痴。又試過唔同溫度都一樣,真係無曬辦法。

回覆  jonline


Density唔使75咁高, 我覺得50都好夠, 你自己試試啦~
chaualax 發表於 2015-8-17 23:23

TOP

本帖最後由 palpatrick 於 2015-8-18 11:50 編輯

有見過Ching 玩雙頭, 一邊PLA, 另邊用水溶PVA print support. 遇水溶解!


http://3dmart.com.tw/shop/esun-pva

Example:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.637440916388428.1073741847.264529107012946&type=3

TOP

有見過Ching 玩雙頭, 一邊PLA, 另邊用水溶PVA print support. 遇水溶解!




Example:
...
palpatrick 發表於 2015-8-18 09:48



大前題係部機要 TUNE 得好好, d 位準之餘, 唔可以流口水....我部機就唔掂了.

TOP