第5印...WHY角頭有小小凸

本帖最後由 whitechunk 於 2015-10-16 11:43 編輯

大致上尺寸沒問題

http://www.thingiverse.com/download:1650074

Material : PLA
Temp: 200度
Layer: 0.2mm
Infill: 100%

Z: 13.1mm 印也是13.1
X: 16.0mm 印也是16.0
Y: 17.0mm 印也是17.0

BUT點解角頭有小小凸   

20151015_235441.jpg
2015-10-16 00:07


20151015_235400.jpg
2015-10-16 00:07


20151015_235431.jpg
2015-10-16 00:07


20151015_235335.jpg
2015-10-16 00:07

六技香和三條柱唔一致

TOP

回覆 2# g2david



6 支香是自製, 全部長215mm
3 條柱, 長度也1致

TOP

睇唔到有乜問題。別對FDM 機有太大期望。

TOP

本帖最後由 whitechunk 於 2015-10-16 11:41 編輯

回覆 4# ustkl

  請看紅圈

Why方角總是向外凸出小小
不能印90度直角


151016000799e1cb3c6e4f152c.jpg
2015-10-16 11:31

TOP

每一層都 consistent 錯。就一定係 systematic error.

當三技香移位,其中有一技無配到,通常升兩支,落一支。用手去個位移下,有無野卡住。

可能個 effector 鬆,一轉就食左西,斜左。應該無咁跨,笑了。

一係個摩打無力,又應該全程無,唔會轉位無。除非摩打轉到某個位就卡,但又會卡在同一位置機會近乎0

endstop 一高一低也不會轉角先有事。

你要由頭 check 下所有識行的硬野先。

相同電壓。
三個球定位計算出錯,又無乜機。

firmware concave up and down 係 Z axis up down. 所以唔關事。

以上纯攪笑,不用認真

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2015-10-16 11:48 編輯

係咪用150mm/s 印?用返慢D,40-60。太快要甩尾入灣。

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

直線都好似曲曲地

TOP

回覆 6# g2david


C兄

您印印佢出來比我見識下

http://www.thingiverse.com/download:1650074

TOP

回覆 7# ustkl


  冇用150mm/s

今次係行50mm/s  

TOP