Z軸有事?

本帖最後由 vichui 於 2015-10-30 09:33 編輯

個ZLayer, 會有溜隙。。如圖,有冇師兄知出咩事?
手機影,可能唔清。
2015-10-30 09.18.04.jpg
2015-10-30 09:28

轉黑白會清楚見到,長長的線,實物見到infill的。。
2015-10-30 09.18.04_w.jpg
2015-10-30 09:28

回覆 1# vichui

我己解決了:

以下是我怎樣確定那裡有問題的程序:

    1. 首先要確定是否同一高度. 如果印幾隻野都同一高度. 証能明 Z-axis 絲杆有事.
    2. 所有層疊是無成直線.
    3. 有機會係出絲輪有事, 有一小部份滑牙.  
    4. 銅頭質量有誤

解決方案:
Murpy Law: 有可能有問題的地方, 也出了問題,

Problem 1,2:
a. 發現42步進有問題, 轉到一定角度就項住. 問題改善好多
b. 發現Z層不水平, 改善了層疊是無成直線
c. Upgrade 左 T8-1mm 尋程.  解決了高低不不一. 每個層數都一致. 而且層疊成直線

Problem 3:
a. 個extruder design 有問題, bearing線會離開, 膠線鬆
b. 發現鋼MK7 有滑牙情況
c. 最後改了Wade extruder.  出絲穩定了

Problem 4:
a. 真正換了個黃銅頭 要$5 人仔, 即刻帥順左. 感覺重D.  
b. 己浪費時間試了大銅頭, 唔work, 後來發現要直接貼熱電上去. 下次再試

20151029204453.jpg
2015-10-30 12:07


20151029204459.jpg
2015-10-30 12:07


20151029204510.jpg
2015-10-30 12:07


20151029204504.jpg
2015-10-30 12:07

TOP

本帖最後由 g2david 於 2015-10-30 12:16 編輯

以上圖片是未完全解決的情況.

1. 己Tune 平Z axis 台.
2. 己tune 平XY 台
3. 發現Z 絲杆, 有一粒絲帽掃牙
4. 換了MK7

下轉:
1,. Wade extruder
2.. T8-1mm

  另一部細的CoreXY 己完全解決, 印了個巴黎鐵塔. Post 左係另一到

TOP

回覆 3# g2david

Ching唔該哂!!
好詳細,我都發現smartrapcore的Z軸有好大的問題,震動好大, 我都改近。
宜家改闊Z軸間距。。

水平tune左, 我Z行belt的。。。。。
改Z再check 下extruder先

TOP

回覆 4# vichui


    剛剛記起關於X,Y 比例問題.  原本要80.8,80.8. Tune 了X-Y 平面, 直情水平條光軸.  發現X,Y 比例可以用default 80,80. 不用改.

可能係唔平時,  初步人想過原因 Cos 1 度 x 300mm -> 299.954 .  請你驗證一下

TOP

回覆 4# vichui

整多個行belt, 放左右嘹知會唔會好D.  但左右有升降時 (我另一部) 發現要tune 準好似重難, 左右三組野, 花重多時間.  效果又不見得太厲害.

個extruder. 你個應該係遠程的, 可以借個 geared 5:1 42 step motor 給你, 有12mm 銅齒

    剛剛記起關於X,Y 比例問題.  原本要80.8,80.8. Tune 了X-Y 平面, 直情水平條光軸.  發現X,Y 比例可以用default 80,80. 不用改.

可能係唔平時,  初步人想過原因 Cos 1 度 x 300mm -> 299.954 .  請你驗證一下

TOP

回覆 6# g2david

宜家我張兩軸距離由70mm改做120mm,
印左http://www.thingiverse.com/thing:678833, parts未到, 未有得試。。。

部機都啱啱做完大改,個frame由MDF改了做2020鋁, 由LM8UU改了做PEFT銅套..

TOP

本帖最後由 vichui 於 2015-10-30 22:30 編輯

回覆 6# g2david

Ching 唔該哂, 攪掂左。。
1.換闊左軸距
2.收緊同步帶後
3.tune 過Z水平

不過好似有水波紋。。
Untitled.jpg
2015-10-30 22:27
20151030_174642.jpg

TOP

回覆 6# g2david

仲有,原來Z-motot過熱。。。=.=!

TOP

本帖最後由 g2david 於 2015-10-31 10:18 編輯

回覆 8# vichui


    水波紋:  係好穩定做成水波紋, 即是有一樣野不定地循環出錯. 而且錯在同一個位. 這樣應該易解決.

我估要check check 以下幾點
1. Z axis layer height 未tune 好
2. 再加上有bed leveling 時侯, 就會高高低低, 但通常只會發生在升Z-axis時, 有顯拉高.
3. 睇你個case, 可能整個Z平台輕微的升降時, 出現lagging. 因為我用leadscrew, 最多只是唔順, 皮帶可能另有原因

3. , X,Y Plane 有事, 光軸小小唔平, 摩打唔順, 皮帶有事

小小的Z=axis
Ag-0wKmTklHMBkf1EtqgRzcujIc6KnCzm1pCFOE6y9Gc.jpg
2015-10-31 10:18

TOP