xyz 機打印出來的問題

剛買了部Hueway 3D 509,測試打印個簡單 80mm直徑的環,有問題請教各位師兄。
開頭用PLA/210C 噴咀/70C 熱床,打印出來有幾粒焦黃的點,廠方話可能溫度太高,於是我試用 PLA/200/70,但出來更多問題。

Printer Defect-01.jpg
2016-5-13 01:06
Printer Defect-02.jpg
2016-5-13 01:06
Printer Defect-04.jpg
2016-5-13 01:06
Printer Defect-05.jpg
2016-5-13 01:06

表面的絲鬆,會不會溫度太低。

Printer Defect-03.jpg
2016-5-13 01:06

另外,頂部表面好多一粒粒水珠般的PLA,是什麼原因?

本帖最後由 ma_hty 於 2016-5-13 04:37 編輯

回覆 1# hizaku

你說的 "表面的絲鬆 不平滑 狗牙 '乜'陷 問題"  ('乜'位置o個隻字唔識打)

如果你在打印時聽到 extruder 的步進電機發出搭搭聲, 可能是 溫度太低而出膠不順 或者 打印速度設得太高 出膠能力跟不上  .

如果你在打印時 沒有 聽到 extruder 的步進電機發出搭搭聲, 可能是 出膠量設得太低.

至於水珠問題呢... 我相信你的機在打印時, 真的在那幾點水珠位置, 停了很久 (無聊到要R腳指的很久).  你留意一下吧.  真是這樣的話... 大概是生產商做了某些傻事.

另外, 咪用 raft 啦 (模型下面的無謂部份), 前世未辛苦過咩.

TOP

樓主用邊種切片軟件打印呀?截張圖俾D設定數值睇睇

TOP

我星期日Capture 設定數值上來。

TOP

黄色點代表温度過熱

你的頭應該有問題,有膠在頭裡面,推不出去,也可能裏面有嘢項住

你的 extruder 也可能有問題,不能推膠

你用手直接推膠,在210C 應該唔駛用乜力也可推,不是的話,你要折個頭研究下

TOP

Sigma 17-70  Hood X 9.jpg
2016-5-15 13:23

TOP

回覆 6# hizaku

以上是 Cura 設定數值

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-5-15 14:16 編輯

回覆 7# hizaku

layer 唔好用0.06 用返0.2~0.3. infill set住20~30%先。再印試下

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

Nozzle size is 0.5mm -> layer height 0.06mm 真係過份左D. set 0.4mm la

TOP

我見Youtube 有片教0.5mm nozzle 最少 layer 可以0.06mm,不過我都懷疑上降台支桿的螺絲牙有無這精度。

TOP