疑似出膠量問題

用 pla 印左件野, 發現外圍同裡面大面效果好唔同. 外框似出膠過量, 裡面就唔夠膠咁, 埋唔到口!

Printer : 閃豬雙頭
軟件 : Makerbot default 軟件
材料 : Pla
物件大小 : L50xW50xH2 (mm)
Setting:
溫度 : 215 [226 (未開風扇前)]
層高 : 0.2mm
Infill : 100%
HB Temp : 50
Filament Diameter : 1.75mm
Retraction Distance : 1.5mm
Roof Thickness : 0.9mm

Screenshot_2016-05-21-14-07-57_resize.jpg
2016-5-21 14:25
20160521_140517_resize.jpg
2016-5-21 14:25

頂層凸起係出膠過量
底層有空隙係唔夠貼平台

TOP

本帖最後由 elvinlws 於 2016-5-22 12:40 編輯

回覆 2# SleepyPrince

其實中間大面漏光位,已經印到第五層,應該唔關唔貼平台事

TOP

以前有無呢個問題?
如果唔係唔夠貼底咁可能係perimeter同infill overlap過多
頂層窄所以明顯凸出
不過我唔知makerbot有無得 set

TOP

如果第1 層離太遠, 咁會影嚮好幾層架喎.   師兄肯定唔關事?

TOP

本帖最後由 elvinlws 於 2016-5-24 00:39 編輯
如果第1 層離太遠, 咁會影嚮好幾層架喎.   師兄肯定唔關事?
seasky 發表於 2016-5-23 09:02


20160524_002308_resized_resize.jpg
2016-5-24 00:34


已經反覆試過, 第一層係貼底 (feedrate :30), 雖然都係唔知點解行與行之間有微少距離, 但去到第二層就斷晒, 雖然行快左 (feedrate : 90), 以前都係呢個速度, 都無問題, 分別只係以前用普通玻璃+黃紙+HB室溫, 現在轉左高硼硅玻璃+白膠漿水+60度HB

TOP

本帖最後由 boldhk 於 2016-5-24 10:52 編輯

似出絲速度跟唔上,溫度第一層和其他層各調高5度試下有無改善?

TOP

反而我覺得出膠有問題

1. 試下 set 200C. 然後 extrude 30cm pla. 用卡尺量下直径多小。0.4 咀,應該有0.55以上

2. 再不斷出,聽下有無卡卡聲
3. 看看膠條是否直线,有肥廋間題

TOP

反而我覺得出膠有問題

1. 試下 set 200C. 然後 extrude 30cm pla. 用卡尺量下直径多小。0.4 咀,應該有0.5 ...
g2david 發表於 2016-5-24 11:03


因為部機擺左半年無開過, 尋晚 check 過齒輪無塞膠, 噴頭亦搵針通過, 唯一可能塞就係條 pe膠管

早幾日我試 226度, 印出黎唔像樣, 尋晚我試返 205度, 佢又出得順, 無 tak tak 聲, 但感覺條絲比以前幼

印件時候, 噴頭行到 x0, y0, z0.2, 準備出發去 HB 中間時, 就有卡卡聲, 又出唔到膠 (如圖)

Untitled-1.jpg
2016-5-24 11:50

TOP

回覆 9# elvinlws

> ... 唯一可能塞就係條 pe膠管

你是想說 ptfe吧.  pe膠管 是絕對不成的.

> 印件時候, 噴頭行到 x0, y0, z0.2, 準備出發去 HB 中間時, 就有卡卡聲, 又出唔到膠 (如圖)

第一層彷彿無膠出+卡卡聲 + 第二層正常.  這只是在說你的噴咀太貼平台, 收緊少少平台的四螺絲 就 okay 了.

TOP