Simplify3D 測試內圓 !

內圓給 3mm 螺絲入 ,  
   S3D 可入,
   Slic3r ... 不可入
IMG_20160718_200428.jpg
2016-7-27 12:52
IMG_20160718_200350.jpg

回復 1 #fred2088

果然名不虛傳,
“先比錢3D 軟件”,
畀錢當然係有好嘅質素啦!

戰鬥碗

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2016-7-27 14:05 編輯

Slicr3r 和 Simplify3D 是同源的.  正確一點去說, Simplify3D 是 某人修改Slic3r後的 Slicr3r版本.  根底的功能(如大小的控制), 沒什麼特別理由 Simplify3D能做 而 Slic3r不能做的.

大概, 你這個分別  只是Slic3r 設定有不妥而已.  ( Slic3r的建議設定, 主要目標 是 讓最多機種 能印出公仔, 大小準確度 被排在隊尾的隊尾喎. 這個結果 應該是預期中的. )

順帶一提, m3螺絲 直徑一般只有 2.8mm 至 2.9mm.  如果是一準確的 3mm孔, 螺絲 應該能不鬆不緊地通過 孔 的.   

給你一個小貼士.  假設你的機 足夠準確的話, 如果m3螺絲孔是xy面開, 直徑用 3.2mm;  如果螺絲孔是z面開, 直徑用 3.6mm.  這樣, 螺絲 就可鬆鬆地通過 螺絲孔.  (不鬆不緊的螺絲孔, 安裝螺絲會好麻煩的)

TOP

咁slic3r要點set先可以就返D inner hole set
我改sy compensation 一個hole岩size 另一個又唔岩

TOP

我覺得最好既方法係做細啲個窿跟住用電鑽鑽返個啱SIZE既窿.

TOP

回覆 5# marcowing


有啲位要穿過,
有啲位要上牙收實,
實際係要就返自己部機

我既做法係 3D 畫得準
再係 Slicer 就返啱位 (KISSicer 既 Inset Suface 功能)
上下蓋位就每邊收細0.1mm
上下2部份加理即係縮左0.2mm
同一軸加理就有 0.4mm 空隙
咁應該剛好閂到蓋又唔會卡位

4mm 既圓穿過應該有少少緊, 但用力係推得卨
3mm 既就要用鑽咀通一通, 要上既就就直接上實就得

TOP

穿唔穿到同點穿法真要機同slicer夾
最好畫一個簡單嘅圖
有常用螺絲size嘅窿, 每0.1/0.05咁加大
xy面同z面都開
print出嚟試啱咗就記低下次用

TOP

回覆  marcowing


有啲位要穿過,
有啲位要上牙收實,
實際係要就返自己部機

我既做法係 3D 畫得準
再係  ...
dtom 發表於 2016-7-31 14:41


我都係用 kisslicer 嘅 inset surface 功能.  
得一個零件就無所謂, 最多2個 profile. 開 inset surface 功能.

但零件一多 (當得4個)  有啲要開大啲, 有啲唔洗, 仲要每次印時都選對個 profile, 其實未必係易事.
反而個零件本身用途固定, 應穿孔定咬緊螺紋, 應該劃圖時已知, 所以係個模型上改定, 而 slicer 就所有零件用同一 profile, 會否簡單啲?

TOP

你唯一可以做既係印個外邊係20mm, 裡面係10mm窿既方柱黎 cal 機
外邊都要細過 20mm
內邊要細過 10mm
再印下你要既 model
尤其係 m5 > m4 > m3 既螺絲

標準尺吋係咁


睇返 da(max) 既誤差其實幾大
似乎仲大過大陸買既螺絲
我主要係睇 d  果行
m3-0.5 , 所以要收實既就畫2.5mm
要直穿既就情願畫大少少, 反正個螺絲頭(dk)最細都5.7mm
就算個窿畫大1mm 都唔會有問題(我只會畫大0.2啦)

TOP