[操作疑難] Empty Shell 及 thin wall 尺寸問題

本帖最後由 elvinlws 於 2016-8-8 01:26 編輯

唔知大家有冇經常遇到 empty shell 問題, 又用咩方法解決呢?

http://www.thingiverse.com/thing:1184723

本帖最後由 ustkl 於 2016-8-2 17:08 編輯

回覆 1# elvinlws

FDM 最少shell 厚是印咀直徑x2。 0.4咀是冇法印0.8以下的shell, slicer 係會當唔存在。

TOP

本帖最後由 elvinlws 於 2016-8-2 17:28 編輯
回覆  elvinlws

FDM 最少shell 厚是印咀直徑x2。 0.4咀是冇法印0.8以下的shell, slicer 係會當唔存在。 ...
ustkl 發表於 2016-8-2 15:37


Makerware 會照印出黎, 只係會當成 0.8mm 咁印, 係咪真係無可能印到非噴咀直徑倍數既 wall 出黎, 可以用 overlap / 出膠量 之類參數修改嗎?

TOP

回覆 3# elvinlws

Simplify3D 有 thin wall setting
Simplify3d.png
2016-8-2 17:45

TOP

其實slice到未必印得出, 印得出又未必靚。都係要面對現實

TOP

本帖最後由 elvinlws 於 2016-8-8 01:21 編輯
其實slice到未必印得出, 印得出又未必靚。都係要面對現實
ustkl 發表於 2016-8-2 18:27


試左由 0.4-2.0, 2.2,2.5 同 3.0, 結果如,下:
0.4, 0.5 => 0.4
0.6,0.7,0.8 => 0.8
0.9=>0.9 [Shell 與 Shell 間有 gap]
1.0=>1.0 [Shell 與 Shell 間有 gap]
1.1=>1.2
1.2=>1.24
1.3=>1.3
1.4=>1.42
1.5=>1.52
1.6=>1.72
1.7=>1.74
1.8=>1.86
1.9=>1.96
2.0=>2.06
2.2=>2.3
2.5=>2.52
3.0=>3.0

tune 左好耐, 結果都做唔到完全封頂效果, 而且尺寸都唔係幾滿意
20160806_231229.jpg
2016-8-8 01:08


20160808_005757.jpg
2016-8-8 01:08


20160808_005828.jpg
2016-8-8 01:08

TOP

試左由 0.4-2.0, 2.2,2.5 同 3.0, 結果如,下:
0.4, 0.5 => 0.4
0.6,0.7,0.8 => 0.8
0.9=>0.9 [Shell 與 S ...
elvinlws 發表於 2016-8-8 01:19


   
點解會咁
基本係噴嘴所限,之後係料個到出事
你買個0.1噴嘴試下,效果會好好多

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - Android

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2016-8-8 07:48 編輯

回覆 7# bam1a

> 基本係噴嘴所限,之後係料個到出事

^^" 跟噴嘴無關喎.  這單純是 編寫slicer的人, 貪方便不去填而已.  為啥這個情況不去填是較方便嘛...  搶一本小朋友的填色畫冊, 用粗筆填填, 就可親身感受到了.  是個現實世界很容易體會到的數學問題.

TOP

本帖最後由 elvinlws 於 2016-8-8 09:40 編輯
回覆  bam1a

> 基本係噴嘴所限,之後係料個到出事

^^" 跟噴嘴無關喎.  這單純是 編寫slicer的人, 貪方便 ...
ma_hty 發表於 2016-8-8 07:45


編寫slicer的人, 貪方便不去填, 還是跟本不能填, 甚至填了效果比不填更差呢? 因為不填的話, 結構上始終比較弱吧!

假設 0.4噴頭出來是 0.43, 1.0 的 thinwall 就只有 0.14 gap; 而 0.9 的 thinwall 就更只有 0.04 gap. 要噴頭噴出只有 0.04-0.14mm 膠, 感覺有點吃力吧!

其實, 當遇到這種情況,  slicer 可調整出膠量 / 進絲速度去填補這 0.04-0.14mm 的空間, 請問大師這是否可行呢?

TOP

回覆 9# elvinlws

> 編寫slicer的人, 貪方便不去填, 還是跟本不能填, 甚至填了效果比不填更差呢? 因為不填的話, 結構上始終比較弱吧!

@@?  為什麼不能填?  編程式去填它, 只是較多工夫, 沒別的困難的.

> 假設 0.4噴頭出來是 0.43, 1.0 的 thinwall 就只有 0.14 gap; 而 0.9 的 thinwall 就更只有 0.04 gap. 要噴頭噴出只有 0.04-0.14mm 膠, 感覺有點吃力吧!

沒這些關係的.

> slicer 可調整出膠量 / 進絲速度去填補這 0.04-0.14mm 的空間, 請問大師這是否可行呢?

^^", 如果slicer能這樣做, 何不簡單地填一下空間?

TOP