CAD初哥試畫一隻PTFE 滑車(for kossel only)

本帖最後由 bam1a 於 2016-10-13 18:24 編輯

thing file
http://www.thingiverse.com/thing:1824241
Screen Shot 2016-10-13 at 13.36.40.png
2016-10-13 14:57

building software: FreeCAD
building time: 1.5days

好簡單咁淨係用最基本嘅sketching技巧搞出來,完全無任何測試
自己參考咗misumi2020(歐標鋁材)同MGN12H線軌D dimensions做出來
部分位置預留0.1mm做tolerance,令佢走得順小小
未有任何實機測試,純粹整咗就算
假如想印都不妨印下,或者俾小小 feedback
用料:
PTFE管  OD4mm ID2mm x40mmlong *2
M2x50mm螺絲*2(塞住個PTFE管用)
M2絲母*2
M3x35*2-4(主要用佢做鬆緊度,其實可以用slicer拆做上下兩個方便打印,但係建議用4個去穩定個結構)
M3絲母*2-4(睇用幾多M3螺絲)

參考來源:ustkl ching個未公開phineas v0.9個ptfe滑車

回覆 1# bam1a

首先俾個鼓勵下你先。

不過歐標鋁材中間條坑6.2mm闊,用4mm管唔夠粗,要用7mm的。

TOP

本帖最後由 bam1a 於 2016-10-13 18:01 編輯
回覆  bam1a

首先俾個鼓勵下你先。

不過歐標鋁材中間條坑6.2mm闊,用4mm管唔夠粗,要用7mm的。 ...
ustkl 發表於 13/10/2016 17:16


我個目標係沿用未用嘅PTFE送料管俾佢,先直接用4mm,減低小小cost同ebayD 7mm管好少選擇,就算有7mm管,ID都係偏大
而點解用6-0.1=5.9mm,就係因爲我參考個份野係6mm


不過我覺得仲有地方可以令佢仲實正小小,例如將前方嘅槽加個正梯形落去,或者加多條PTFE管,儘量唔好俾佢前後擺


更新:係喎,大部分無牌嘅的確係用6.2mm,相信改佢係好濕碎嘅

TOP

Screen Shot 2016-10-13 at 16.12.59.png
2016-10-13 16:02
Screen Shot 2016-10-13 at 16.12.16.png
2016-10-13 16:02

呢兩種邊種出來個結果比較理想?
正常6.2mm應該無咩機會塞到入個鋁材入面,但太多誤差會導致前後擺動

TOP

P1140832.JPG
2016-10-13 18:06

之前我用嘅係7mm實心ptfe圓條。印件留兩個槽放入ptfe圓條再slide入鋁條。用背面的screw調到ptfe圓條剛touch到鋁條。

TOP

點解用ptfe唔用滑輪?

TOP

點解用ptfe唔用滑輪?
verystrong1991 發表於 13/10/2016 21:08



滑輪好容易因爲個面唔夠平而出現大量左右搖擺個現象

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-10-13 22:43 編輯

回覆 6# verystrong1991

仲有係平, 7mm PTFE條 10元人仔左右一米。每個滑車只用10cm。不過因為實心條太軟而且粗幼唔平均, 之後有呢個 version

P1140849.JPG
2016-10-13 19:48

TOP

PTFE唔會變型咩

TOP

回覆 9# verystrong1991

實心條係會變形。對緊貼性影響大。好多時tune好個鬆緊放埋一邊, 過左一晚就會變鬆。
改用 7x5 PTFE管中間放5mm硬柱已可經改善不少, 不過呢個安裝有點麻煩,硬柱又要同條管good fit,唔係咁利我小批量生產。

TOP