鋁型材問題

自己玩了(被玩) Kossel mini 三個幾月,始終解決不到比例問題。我明白比例問題源自三個 tower 的距離不相同,部機亦打散再砌至少10次,亦用了很多不同的砌機方法。最後發現原來買回來的框架中 9 條 240mm 的鋁型材都有誤差,由 240.6mm 至 241.5mm 都有。由於金屬角件已經量過大小是一致的,所以問題應該是出自鋁型材的長度問題。
想問問各位師兄,砌 Kossel 之前有沒有修正過鋁型材長度才安裝,還是有方法去避免這個問題?

謝謝

回覆 1# samkee


    太神了....你終於解開左疑團
喺未有方法解決比例問題前, 我唔想再搞部機了

郁到是但一樣野又會影響到其他野, 要再校正
剩係endstop位置同印野唔平均已經令我好苦惱

TOP

回覆 2# dj-x

最後一次砌機用了之前印的一個 12.8cm spacer, 在上鋁型材的時候卡在兩個角件中間,雖然鋁型材同角件之間會多了一條約 2mm 的間隙,但可以保住三個 tower 的距離誤差在 0.05mm 之內。但新問題係 frame bracer 上唔到,好難保證 tower 的垂直。其次係用 spacer 的話三角型的每條邊都會變長,變相鈄杆長度又要調整。原本砌好都正常了一陣,現在20mm block X tune 到 20mm, Y 就 20.1mm,又係差少少..........

TOP

回覆  samkee


     太神了....你終於解開左疑團
喺未有方法解決比例問題前, 我唔想再搞部機了
...
dj-x 發表於 2016/11/15 22:51


或者好似我咁, 接受個1%誤差, 用個模型去就佢

TOP

本帖最後由 vvserpent 於 2016-11-15 23:10 編輯

有方法修正到果9 條鋁材就緊係好啦. Troubleshoot  時少隻鬼.  (出去搵人加工?)

但如果DIY 又冇機器幫手, 可能都幾考手功.

如果裝機時, 以最長果枝做"標準" , 會唔會都係另一方法?

有D野, 人地用MARLIN FIRMWARE 可以就到, 但而家塊controller 個Firmware 冇咁多工具提供. ....

以下條URL 用Rich Cattel的Marlin or Smoothieware去校正
http://zuroballworkshop.blogspot.hk/2016/09/atom-20.html?m=1

可能係時候玩另一張CONTROL Board. :)

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-11-16 00:04 編輯

回覆 1# samkee

我去淘咁多次鋁型材, 同一長度的都算一致。因為係set好機連續切的。所以唔係好明點解D 3DP賣家會送D條長條短來。最大可能就係不同時間訂的混埋左一齊。

知道長度差別的話, 自己adjust 下先上實。之後底頂兩件畳起, 再塞入3條長鋁型材,睇下順唔順利塞得入。塞得晒就轉另一隻角再試。試晒三邊Pass 就砌埋佢。

當然要check 埋6支桿長度啦。

TOP

回覆 1# samkee


    所有東西安裝時,用最低點度(reference point), 之後上實, 便不用理長短問題, 連其他Parts 也是 Refer to Single point 便沒有問題 ...

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-11-16 02:36 編輯

回覆 7# fred2088

三角機好難揾 single ref point. 所以難玩。不過只要形材長度一致, 基本上拍齊上實就OK. 唔一致就要花多一些功夫了。

TOP

回覆 6# ustkl


    因為佢地唔係一條一條咁鋸,而係用膠紙一次痴住好多條,一野鋸
多多少少會走位

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-11-16 02:37 編輯

回覆 9# manqwe

鋁形材廠會用自動化機器切。雖然有公差, 係指你想要240mm, 你入左240mm落部機度, 最後可能會+- 0.5mm。但係同一批切每條的差別係十分小。我之前有個project 要切幾千條,要求同我要的尺吋公差少於0.1, 佢地俾多少少時間tune下部機就做到。

買鋁材切長度基本上唔收費。原條6m送貨俾你仲煩。所以冇理由3DP 廠自己切。

TOP