請教回抽setting

本帖最後由 Epsido 於 2017-3-26 22:46 編輯

pla溫度200度,
P_20170326_223204.jpg
2017-3-26 22:35
P_20170326_223248.jpg
2017-3-26 22:35
P_20170326_222559.jpg
2017-3-26 22:35


由回抽1mm到12mm都試過,都冇咩大改善。
搞到鐵氟龍內管都死死地
請問應該點set.
thx all

回覆 1# Epsido

拉絲呢樣野有N咁多個factor 造成。
slicer setting
溫度--越高越易拉絲
回抽長度, 太短會拉絲, 長到某程度變化不大。最佳值要試。 2mm to 10mm
回抽速度, 最佳值要試。 40mm/s  to 100 mm/s
Z-hop. 關會少些拉絲。
有些slicer 有Wipe功能,能減少拉絲

除左slicer setting 還有
料的特性,有D料點攪都會拉絲。
印咀質數。淘5元的印咀比個幾果D少拉絲。用舊了的印咀也易拉絲。

腸胃唔通,回抽打滑當然會拉絲。

TOP

好似未tune 好E steps

TOP

回覆 3# g2david

老實講。E step 理應出廠時已定好, user 係唔駛點tune。

TOP

回覆 2# ustkl

溫度由220-190都試過,190出膠唔順,200應係最好。
咀新換咗粒 不銹鋼咀,同原本冇分別。(請問賣咀推介邊間)

部機其它都set得7788,印出黎都ok.
係差回抽同個平台校唔平。
個平台就死症冇得醫,要等搞auto bed level.
個回抽請問仲有D咩可能性可以醫。

TOP

不銹鋼咀要行 max 30m/s 行15ms

TOP

不銹鋼咀要行 max 30m/s 行15ms
g2david 發表於 2017-3-27 20:36


不鏽鋼咀回抽要慢咁多。
仲以為會好D添。

不過睇黎裹支鐵氟龍管都換得.(應該比我通到花晒)

TOP

我覺得個咀塞塞地

TOP

印呢個test model 要冇拉絲係好難, 雖然你呢個似乎拉多在D。試下印D實際嘅野睇下接唔接受倒。

TOP

回覆 7# Epsido

For Carbon Fiber. and printing speed is 15mm/s. much slower. Stainless steel is harder to heat up.

    This nozzle is just like our other nozzles but is made of 303 Stainless Steel.

These are not superior in performance to our brass nozzles, and will in fact give you ever so slightly lower printing speeds. These nozzles are exclusively for use with highly specialised materials that may corrode brass nozzles, or for applications where the tiny amount of lead present in the brass nozzles is not acceptable.

http://e3d-online.com/v6-Extra-N ... y_id=107&page=3

TOP

相關文章