Board logo

標題: 想要BF Bad Company 2 beta account?好easy...... [打印本頁]

作者: WAI2    時間: 2010-2-4 16:29     標題: 想要BF Bad Company 2 beta account?好easy......

本帖最後由 WAI2 於 2010-2-4 16:35 編輯

之前羅既





去game shop預訂特別版,就有la
(我去左信和中心...)
作者: Gazer    時間: 2010-2-4 17:10

話時話,佢個beta key咁鬼難拎.唔試過隻demo點知啱唔啱自己玩喎.
都唔知買唔買佢好.
作者: bibilubi    時間: 2010-2-4 17:11

話時話,佢個beta key咁鬼難拎.唔試過隻demo點知啱唔啱自己玩喎.
都唔知買唔買佢好. ...
Gazer 發表於 2010-2-4 17:10



beta唔係demo
作者: Captain74    時間: 2010-2-4 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chinghinkee    時間: 2010-2-4 17:27

how much???
作者: Gazer    時間: 2010-2-4 17:30

回復 3# bibilubi


    咁即係乜野?
作者: bibilubi    時間: 2010-2-4 17:32

回復  bibilubi


    咁即係乜野?
Gazer 發表於 2010-2-4 17:30


測試 beta
試用 demo
兩回事黎...
作者: Gazer    時間: 2010-2-4 17:38

測試 beta
試用 demo
兩回事黎...
bibilubi 發表於 2010-2-4 17:32

佢而家嗰個版本都唔係正式版嚟,咁你話係beta定係demo都係畀人試嘅唧.
作者: WAI2    時間: 2010-2-4 20:31

how much???
chinghinkee 發表於 2010-2-4 17:27



    我係信和預訂BFBC2特別版$300(付$50訂)就有Beta key俾我
作者: HKMichaelKing    時間: 2010-2-4 22:23

in facebook BC2 News 希望幫到無 Bate key 既朋友

EA 藝電幫(EA Gangs)  EA Man 怕大家等不及明天才能收到第三波發送的序號,目前已經全數幫各位寄出嘍!同樣請各位上自己所登記的郵件信箱查收看看(或是可憐的被郵差投到垃圾郵件夾…)若沒收到請在本文回應讓我們幫您查詢重新發送喔!

還沒搶到的幫友們請期待明天中午 12 點的第四波發送活動,晚安!

http://www.facebook.com/pages/EA ... -Gangs/102863470221
作者: lunlun    時間: 2010-2-5 00:18

我想問300 係LIMITED EDITION? DVD版?
另外信和邊間?
作者: WAI2    時間: 2010-2-5 01:39

我想問300 係LIMITED EDITION? DVD版?
另外信和邊間?
lunlun 發表於 2010-2-5 00:18



    $300 係LIMITED EDITION特別限量版
信和邊間?信和basement靚女舖
作者: GOMA    時間: 2010-2-7 06:38

其他網站都有免費 CD-KEY, 今朝凌晨拿了 , 試玩中
作者: Sunday315802    時間: 2010-2-7 10:48

益下大家,以下網站會每小時定期發放BETA KEY出離,
只要註冊做會員就可以了(免費的)

http://www.fileplay.net/keys
作者: RaY-LuNG    時間: 2010-2-7 11:20

佢而家嗰個版本都唔係正式版嚟,咁你話係beta定係demo都係畀人試嘅唧.
Gazer 發表於 2010-2-4 17:38



    beta 目的係比一班有KEY 既人..試有冇BUG 之類
DEMO 係比所有人試..係公開的...
2種層次黎...  :o)
作者: RaY-LuNG    時間: 2010-2-7 11:20

$300 係LIMITED EDITION特別限量版
信和邊間?信和basement靚女舖
WAI2 發表於 2010-2-5 01:39



    今次limited edition 個盒有冇唔同..??
作者: Amuro0079    時間: 2010-2-7 11:40

今次limited edition 個盒有冇唔同..??
RaY-LuNG 發表於 2010-2-7 11:20

應該係普通DVD keep case.  今次第一批貨全部都係LE﹐而且賣普通版價錢.
作者: 63468    時間: 2010-2-7 14:06

益下大家,以下網站會每小時定期發放BETA KEY出離,
只要註冊做會員就可以了(免費的)

...
Sunday315802 發表於 2010-2-7 10:48

拎左key啦,多謝分享
作者: Sunday315802    時間: 2010-2-7 23:26

拎左key啦,多謝分享
63468 發表於 2010-2-7 14:06


真係好鬼多KEY可以拎,都唔知點解啲人好似仲要4圍撲咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2