作者: WAI2 時間: 2010-2-4 16:29 標題: 想要BF Bad Company 2 beta account?好easy......
本帖最後由 WAI2 於 2010-2-4 16:35 編輯
之前羅既

去game shop預訂特別版,就有la
(我去左信和中心...)
作者: Gazer 時間: 2010-2-4 17:10
話時話,佢個beta key咁鬼難拎.唔試過隻demo點知啱唔啱自己玩喎.
都唔知買唔買佢好.
作者: bibilubi 時間: 2010-2-4 17:11
beta唔係demo

作者: Captain74 時間: 2010-2-4 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chinghinkee 時間: 2010-2-4 17:27
how much???
作者: Gazer 時間: 2010-2-4 17:30
回復 3# bibilubi
咁即係乜野?
作者: bibilubi 時間: 2010-2-4 17:32
測試 beta
試用 demo
兩回事黎...
作者: Gazer 時間: 2010-2-4 17:38
佢而家嗰個版本都唔係正式版嚟,咁你話係beta定係demo都係畀人試嘅唧.
作者: WAI2 時間: 2010-2-4 20:31
我係信和預訂BFBC2特別版$300(付$50訂)就有Beta key俾我
作者: HKMichaelKing 時間: 2010-2-4 22:23
in facebook BC2 News
希望幫到無 Bate key 既朋友EA 藝電幫(EA Gangs) EA Man 怕大家等不及明天才能收到第三波發送的序號,目前已經全數幫各位寄出嘍!同樣請各位上自己所登記的郵件信箱查收看看(或是可憐的被郵差投到垃圾郵件夾…)若沒收到請在本文回應讓我們幫您查詢重新發送喔!
還沒搶到的幫友們請期待明天中午 12 點的第四波發送活動,晚安!
http://www.facebook.com/pages/EA ... -Gangs/102863470221
作者: lunlun 時間: 2010-2-5 00:18
我想問300 係LIMITED EDITION? DVD版?
另外信和邊間?
作者: WAI2 時間: 2010-2-5 01:39
$300 係LIMITED EDITION特別限量版
信和邊間?信和basement靚女舖
作者: GOMA 時間: 2010-2-7 06:38
其他網站都有免費 CD-KEY, 今朝凌晨拿了
作者: Sunday315802 時間: 2010-2-7 10:48
益下大家,以下網站會每小時定期發放BETA KEY出離,
只要註冊做會員就可以了(免費的)
http://www.fileplay.net/keys
作者: RaY-LuNG 時間: 2010-2-7 11:20
beta 目的係比一班有KEY 既人..試有冇BUG 之類
DEMO 係比所有人試..係公開的...
2種層次黎... :o)
作者: RaY-LuNG 時間: 2010-2-7 11:20
今次limited edition 個盒有冇唔同..??
作者: Amuro0079 時間: 2010-2-7 11:40
應該係普通DVD keep case. 今次第一批貨全部都係LE﹐而且賣普通版價錢.
作者: 63468 時間: 2010-2-7 14:06
拎左key啦,多謝分享
作者: Sunday315802 時間: 2010-2-7 23:26
真係好鬼多KEY可以拎,都唔知點解啲人好似仲要4圍撲咁

