Board logo

標題: ☆★=STK=★☆ 團隊誠意邀請各方好友加入再戰 Battlefield 3 [打印本頁]

作者: vood2    時間: 2011-9-26 17:45     標題: ☆★=STK=★☆ 團隊誠意邀請各方好友加入再戰 Battlefield 3

本帖最後由 vood2 於 2015-11-12 17:46 編輯

我們團隊誠意邀請各路英雄及新手加入本團隊一齊玩一齊HIG。

我們團隊使用RaidCall語音給有興趣加入既會員使用。   

Battlefield 精髓在於是團隊合作,別再讓自己成為一隻孤狠,來吧兄弟們及有興趣既人士請加入我們吧。


有興趣新知舊友們請使用RC語音自行登上RC ID:2619244


大家可以上 RC add 我每日晚上大約七至八時之後都會在RC上恭候大家。

本人在 RC 上 ID (Ben)請找我提升大家RC 頻道權限。


☆★=STK=★☆

團隊宗旨:
本團隊宗旨很簡單,只要你認真玩有團隊合作精神就可以。
本團隊目前並沒有要求團練,希望所有隊員能夠常常進來RC
語音聊天,積極參予隊內的決策。
我們☆★=STK=★☆ 團隊是一個人人平等的團隊!
所以沒有特別區分階級觀念,希望大家相互合作。互相尊重。同時享受成班朋友一齊打機樂趣及過程。


之前有跟我地玩過BFBC2既朋友,如果想歸隊既請自行用新 RC ID:2619244


本團去年 BFBC2 招募舊POST
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1412373&highlight=

本團2005年的組團舊POS 話咁快有六年啦老友記 見到POS就請自己上來聚下舊吹下水啦
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=412904&extra=&highlight=stk&page=1

STK Facebook專頁
https://www.facebook.com/pages/STK-Team/554956124542320

註:本團隊並不是什麼大團隊,只是努力集合各方好友讓大家一起去玩一起去HIG

希望大家唔好怕羞上來RC 叫一下我或自介一下我係 EPC 既網友都可以架

☆★=STK=★☆

PC版Battlefield 3 團隊 EPC會員名單不定時更新:

果汁機
ERICK
Vood2(Ben)
CHI4NTK(777)
bigjohn
ijm2(~IJ~)
飛熊(Bear FH)
cheaphin (Z)
dicksonpk(Dickson)
Erick Ming
hamsterspeed(B仔)
Tony
Ring
lazy
A仔
ZEN484
r2kkwong

STK 歡迎大家加入
作者: CHI4NTK    時間: 2011-9-26 20:24

cheaphin 發表於 2011-9-26 17:50



狙神
作者: alistair3149    時間: 2011-9-26 20:30

原來依度可以收人...
作者: vood2    時間: 2011-9-26 20:36

原來依度可以收人...
alistair3149 發表於 2011-9-26 20:30



    6年前已經開始左啦 有興趣上來TS吹下啦
作者: vood2    時間: 2011-9-26 20:39

狙神
CHI4NTK 發表於 2011-9-26 20:24



    我係盲狙射極都射唔死人
作者: cheaphin    時間: 2011-9-26 20:39

狙神
CHI4NTK 發表於 2011-9-26 20:24



    唔知BF3 D狙點玩法
作者: chow1001    時間: 2011-9-26 20:40

原來依度可以收人...
alistair3149 發表於 2011-9-26 20:30



只要好唔出Link 叫人走去其他 forum , 都可以當約戰 post
作者: alistair3149    時間: 2011-9-26 20:48

Btw it is Bate Beta
作者: FungHK    時間: 2011-9-26 21:03

我唔勁.....實力一般....
可以加入嗎?
因為唔想一個人玩....

Origion:FunG22
作者: vood2    時間: 2011-9-26 21:34

我唔勁.....實力一般....
可以加入嗎?
因為唔想一個人玩....

Origion:FunG22
FungHK 發表於 2011-9-26 21:03

歡迎冇問題我都好o查架! 識唔識用TS?

如果唔識可以睇番上邊TS教學
作者: FungHK    時間: 2011-9-26 21:43

回復 10# vood2

未用過,,,不過應該唔難用既,,,
作者: vood2    時間: 2011-9-26 21:44

英國EA討論區已經有人在下載BF3 測試版

我地亞洲地區真落後

http://forums.electronicarts.co. ... reload-started.html


作者: vood2    時間: 2011-9-26 21:46

回復  vood2

未用過,,,不過應該唔難用既,,,
FungHK 發表於 2011-9-26 21:43



    你裝完個TS有時間上來TS吹下水同埋提升你個TS使用權限

TS見
作者: vood2    時間: 2011-9-26 21:56

只要好唔出Link 叫人走去其他 forum , 都可以當約戰 post
chow1001 發表於 2011-9-26 20:40



    YES版主大人小人明白哈哈
作者: Erick    時間: 2011-9-26 22:11

希望 5830 玩到
作者: chow1001    時間: 2011-9-26 23:22

英國EA討論區已經有人在下載BF3 測試版  

我地亞洲地區真落後



...
vood2 發表於 2011-9-26 21:44



the UK 27 Sept?
作者: vood2    時間: 2011-9-26 23:58

the UK 27 Sept?
chow1001 發表於 2011-9-26 23:22



    根據入邊D人講有某D人因為租賃左BF3 排名伺服由租賃伺服公司提供比佢地優先下載KEY

依家全世界都等緊EA寄信
作者: chow1001    時間: 2011-9-27 10:13

根據入邊D人講有某D人因為租賃左BF3 排名伺服由租賃伺服公司提供比佢地優先下載KEY

依家全世 ...
vood2 發表於 2011-9-26 23:58



around 27/9 @ 8PM will launch (HK time)
作者: vood2    時間: 2011-9-27 10:19

around 27/9 @ 8PM will launch (HK time)
chow1001 發表於 2011-9-27 10:13



    今晚8點之後全面起動等E-MAIL 比KEY
作者: vood2    時間: 2011-9-27 19:26

around 27/9 @ 8PM will launch (HK time)
chow1001 發表於 2011-9-27 10:13


http://blog.ea.com.tw/?p=3457
   
《戰地風雲 3》PC 版公開測試終於將在本月底 29 號正式登場了,當天預計在台灣時間晚上 8 點開放給所有玩家體驗;而若您在 9 月 25 日前透過 Origin 數位商店預購《戰地風雲 3》數位限量版、或是您曾購買 PC 版《榮譽勳章 戰士版》,將可提前於 9 月 27 日晚上參與測試,提前試玩序號預計將會在晚上 8 點到 10 點間寄送至您的信箱! 今晚等信啦
作者: dicksonpk    時間: 2011-9-27 22:05

《戰地風雲 3》PC 版公開測試終於將在本月底 29 號正式登場了,當天預計在台灣時間晚上 8 點開放給 ...
vood2 發表於 2011-9-27 19:26



    過左10點了,仲未收到信><
作者: vood2    時間: 2011-9-27 22:41

過左10點了,仲未收到信>
dicksonpk 發表於 2011-9-27 22:05



    繼續等啦老友我都未有
作者: chow1001    時間: 2011-9-27 22:43

繼續等啦老友我都未有
vood2 發表於 2011-9-27 22:41



same here
作者: dicksonpk    時間: 2011-9-27 22:43

繼續等啦老友我都未有
vood2 發表於 2011-9-27 22:41



    收到KEY了~~

現在matahmaking....未入到game
作者: dicksonpk    時間: 2011-9-27 22:51

error,入唔到game,哈哈@@
作者: alistair3149    時間: 2011-9-27 22:51

繼續等啦老友我都未有
vood2 發表於 2011-9-27 22:41

Same as you
作者: CHI4NTK    時間: 2011-9-27 22:59

ea
作者: Yahoo!    時間: 2011-9-27 23:24

我之前都係買左moh tier1 , 為何仲未見封信.
作者: vood2    時間: 2011-9-27 23:39

我之前都係買左moh tier1 , 為何仲未見封信.
Yahoo! 發表於 2011-9-27 23:24



    我都想知
作者: oldmok    時間: 2011-9-27 23:47

我又想join~
TS ID: Mo O.o
作者: vood2    時間: 2011-9-27 23:56

我又想join~
TS ID: Mo O.o
oldmok 發表於 2011-9-27 23:47



    歡迎剛剛上左來想叫你就走左,再上來丫
作者: cat5354    時間: 2011-9-28 22:25

Origin 客戶端我注冊左,但登入5到,再注冊但可用反頭先個名,先前就甘本注5到點好!
作者: lotsunwai    時間: 2011-9-28 22:38

今日先pre-order有無beta玩?? =.=
作者: vood2    時間: 2011-9-28 22:51

Origin 客戶端我注冊左,但登入5到,再注冊但可用反頭先個名,先前就甘本注5到點好! ...
cat5354 發表於 2011-9-28 22:25



    你肯定冇打錯注冊e-mail同密碼??

再注冊過當然用唔番之前個名。
作者: cat5354    時間: 2011-9-28 22:52

巳解決thx
作者: vood2    時間: 2011-9-28 22:52

今日先pre-order有無beta玩?? =.=
lotsunwai 發表於 2011-9-28 22:38



    聽日正式公測有冇pre-order都有得玩
作者: vood2    時間: 2011-9-28 22:56

巳解決thx
cat5354 發表於 2011-9-28 22:52



    恭喜啦聽日戰場見
作者: lotsunwai    時間: 2011-9-28 22:56

聽日正式公測有冇pre-order都有得玩
vood2 發表於 2011-9-28 22:52


THX~~
作者: cheaphin    時間: 2011-9-29 08:03

我有key啦哈哈8號波DL GAME先
作者: cheaphin    時間: 2011-9-29 08:09

有冇得下載完搬去第度架... 我唔想用SSD DL但想裝係SSD
作者: cat5354    時間: 2011-9-29 08:11

想問無key幾時有得下載
作者: CHI4NTK    時間: 2011-9-29 09:16

我有key啦哈哈8號波DL GAME先
cheaphin 發表於 2011-9-29 08:03



  半日假
作者: cheaphin    時間: 2011-9-29 10:19

半日假
CHI4NTK 發表於 2011-9-29 09:16



    玩緊..  頂, 佢又係要好似FIFA咁改返中文folder, REGEDIT 先入到GAME, 我味改隻GAME, join game,會沒有回應
作者: vood2    時間: 2011-9-29 13:15

我有key啦哈哈8號波DL GAME先
cheaphin 發表於 2011-9-29 08:03



    恭喜晒啦米射爆我個頭
作者: cheaphin    時間: 2011-9-29 13:16

恭喜晒啦米射爆我個頭
vood2 發表於 2011-9-29 13:15



    爆左幾次
作者: cheaphin    時間: 2011-9-29 18:13

又update啦bf3
GAME就3.xGB
Update就3.9
一個BETA成7GB
作者: vood2    時間: 2011-9-29 19:31

又update啦bf3
GAME就3.xGB
Update就3.9
一個BETA成7GB
cheaphin 發表於 2011-9-29 18:13



    up完啦
作者: chow1001    時間: 2011-9-29 19:35

chow1001
作者: louis10022hk    時間: 2011-9-29 19:41

一齊玩啦: louis10022hk
作者: anakin826    時間: 2011-9-29 19:43

回復 1# vood2


    請問點解我down左Origin都冇得down個遊戲ge,我應該點做
作者: vood2    時間: 2011-9-30 00:17

一齊玩啦: louis10022hk
louis10022hk 發表於 2011-9-29 19:41



    好丫有興趣上來TS吹下水啦
作者: louis10022hk    時間: 2011-9-30 10:45

好丫有興趣上來TS吹下水啦
vood2 發表於 2011-9-30 00:17



    唉 尋日玩到頹哂
死左好多次…玩左咁耐battlefield都未試過
作者: chow1001    時間: 2011-9-30 10:59

唉 尋日玩到頹哂
死左好多次…玩左咁耐battlefield都未試過
louis10022hk 發表於 2011-9-30 10:45



people who have x4 zoom will rule the game....
作者: louis10022hk    時間: 2011-9-30 12:18

people who have x4 zoom will rule the game....
chow1001 發表於 2011-9-30 10:59



    宜家我仲係level 2
唯有用sniper玩住先
作者: hkringolau    時間: 2011-9-30 12:26

宜家我仲係level 2
唯有用sniper玩住先
louis10022hk 發表於 2011-9-30 12:18


, i used sniper for 1st 5 lv
作者: alistair3149    時間: 2011-9-30 16:59

people who have x4 zoom will rule the game....
chow1001 發表於 2011-9-30 10:59

12x rule the game...
Except 4x LMG
作者: DigiKo    時間: 2011-9-30 17:12

add下人先

solider&origin name: ManChesterChan
作者: hkringolau    時間: 2011-9-30 17:21

added~

but still in da office
play tonight~
作者: DigiKo    時間: 2011-9-30 17:22

added~

but still in da office
play tonight~
hkringolau 發表於 2011-9-30 17:21


same same soon rank16 for ump45
作者: hkringolau    時間: 2011-9-30 17:37

回復 59# DigiKo


wakakaka
but looking forward to F2000... use medic a lot these days
作者: liorex    時間: 2011-10-1 00:12

我又想加入,BF都係要同人合作先好玩
ID: Liorex
作者: dom    時間: 2011-10-1 01:07

id : imamage
作者: CHI4NTK    時間: 2011-10-1 01:13

id : imamage
dom 發表於 2011-10-1 01:07



   
作者: p7009212    時間: 2011-10-1 01:22

PierreCCH
i'm a new guy for BF3
so if u guys find me weak, pls forgive that
作者: vood2    時間: 2011-10-1 10:38

回復 64# p7009212


    歡迎丫不論你新手與否都冇問題,只要你玩得開心就OK,

如果有興趣一齊玩請用TS上來傾下,如果唔識用TS可以去番第一頁有教學內容!
作者: vood2    時間: 2011-10-1 10:39

我又想加入,BF都係要同人合作先好玩
ID: Liorex
liorex 發表於 2011-10-1 00:12



    歡迎如果有興趣一齊玩請用TS上來傾下,如果唔識用TS可以去番第一頁有教學內容!
作者: kamwa1998    時間: 2011-10-1 11:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vood2    時間: 2011-10-1 11:28

我想加入, 受唔受
kamwa1998 發表於 2011-10-1 11:25


歡迎
作者: vood2    時間: 2011-10-2 14:31

id : imamage
dom 發表於 2011-10-1 01:07


琴晚見到你同CHI哈不過做乜玩左一場就走左
作者: harryytm    時間: 2011-10-2 16:16

本帖最後由 harryytm 於 2011-10-11 22:41 編輯

STK個TS Server係唔係死左?
我在自已個Server開左個頻道比STK的人用,網址係
作者: dom    時間: 2011-10-2 16:43

琴晚見到你同CHI哈不過做乜玩左一場就走左
vood2 發表於 2-10-2011 02:31 PM


隻 BF3 無啦啦自己關左
之後入唔翻
作者: vood2    時間: 2011-10-2 16:46

本帖最後由 vood2 於 2011-10-2 16:48 編輯

TS上個IP主機壞左 公告新 TS IP 後備更改 stkben.no-ip.org 如果之前上唔到請上呢到
作者: keiya345    時間: 2011-10-2 17:03

我都想一齊玩下..
BUT我非常新..
作者: vood2    時間: 2011-10-2 17:08

我都想一齊玩下..
BUT我非常新..
keiya345 發表於 2011-10-2 17:03


歡迎OK冇問題

我地都冇計較新手與否只要玩得開心就OK

識唔識用TS?如果唔識請睇番第一頁有TS教學!

上TS傾下啦,TS見
作者: vood2    時間: 2011-10-2 17:35

隻 BF3 無啦啦自己關左
之後入唔翻
dom 發表於 2011-10-2 16:43



    唉測試就係咁樣衰我地成班人打打下一齊跳晒出去都試過
作者: dom    時間: 2011-10-2 18:26

唉測試就係咁樣衰我地成班人打打下一齊跳晒出去都試過
vood2 發表於 2-10-2011 05:35 PM


CHI 打得幾好
作者: vood2    時間: 2011-10-2 18:35

本帖最後由 vood2 於 2011-10-2 18:36 編輯
CHI 打得幾好
dom 發表於 2011-10-2 18:26


佢係盲狙依家佢擋左CS咁玩
作者: 飛熊    時間: 2011-10-2 20:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: keiya345    時間: 2011-10-2 21:26

歡迎OK冇問題

我地都冇計較新手與否只要玩得開心就OK

識唔識用TS?如果唔識請睇番第一頁有TS ...
vood2 發表於 2011-10-2 17:08

已經搞掂TS
岩岩入左
作者: vood2    時間: 2011-10-3 01:19

已經搞掂TS
岩岩入左
keiya345 發表於 2011-10-2 21:26



    SORRY 依家先睇到你個回覆POS

我係TS問過你不過見你冇出聲而且我有同幾個朋友係到玩緊所以招呼唔到你SORRY 啦

聽今晚再上來TS 我大約7點之後就會係TS今晚TS見
作者: vood2    時間: 2011-10-3 01:23

本帖最後由 vood2 於 2011-10-3 01:32 編輯
尋晚玩左幾場, 幾場都臨完場彈Game
升左既鎗都變無升過...
飛熊 發表於 2011-10-2 20:36



    冇計D BETA就係咁我同IJ黑七都係咁有時玩下玩就跳走左


TS IP主機壞左 公告後備 TS IP stkben.no-ip.org 如果之前上唔到請上呢到
作者: keiya345    時間: 2011-10-3 15:40

SORRY 依家先睇到你個回覆POS

我係TS問過你不過見你冇出聲而且我有同幾個朋友係到玩緊所以 ...
vood2 發表於 2011-10-3 01:19

哦~ 無所謂~
今晚7點見
作者: keiya345    時間: 2011-10-3 19:42

玩住先
作者: joelee    時間: 2011-10-3 21:44

唔入隊,不過一齊玩下好嗎
作者: DigiKo    時間: 2011-10-3 21:59

終於由0.6幾既K/D升番做1.34啦 而家場場都用F2000
作者: chow1001    時間: 2011-10-3 22:05

終於由0.6幾既K/D升番做1.34啦  而家場場都用F2000
DigiKo 發表於 2011-10-3 21:59



how F2000 feel?
作者: keiya345    時間: 2011-10-3 23:50

z果然夠勁
作者: vood2    時間: 2011-10-4 00:27

本帖最後由 vood2 於 2011-10-4 00:38 編輯
z果然夠勁
keiya345 發表於 2011-10-3 23:50



    Z 狙神佢BC2 同我地玩玩到D 伺服丫免怕都鬼左佢踢Q佢出去哈哈
佢BC2 D成績
ReconScore: 634,014
Kills: 5,667
Deaths: 2,115
K/D Ratio: 2.68
http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Zephaniah/#

Time: 82h 3m
作者: DigiKo    時間: 2011-10-4 01:23

how F2000 feel?
chow1001 發表於 2011-10-3 22:05


extremely high rate of fire = run out of ammo fast
作者: keiya345    時間: 2011-10-4 08:04

Z 狙神佢BC2 同我地玩玩到D 伺服丫免怕都鬼左佢踢Q佢出去哈哈
佢BC2 D成績
ReconScore: 634,01 ...
vood2 發表於 2011-10-4 00:27

不得鳥
作者: vood2    時間: 2011-10-5 17:18

how F2000 feel?
chow1001 發表於 2011-10-3 22:05



    老大琴日見到你哈哈 add 左你你個id 得閒一齊玩啦
作者: chow1001    時間: 2011-10-5 19:13

老大琴日見到你哈哈 add 左你你個id 得閒一齊玩啦
vood2 發表於 2011-10-5 17:18



琴日見到老大你 , too
作者: vood2    時間: 2011-10-6 18:56

回復 92# chow1001


    老大周你好勁丫哈哈
作者: 飛熊    時間: 2011-10-7 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chow1001    時間: 2011-10-7 00:12

入黎同版主請罪]
岩岩日本server近附離TK左版主
bear_lkh
飛熊 發表於 2011-10-7 00:11



i found not every server have TK on ...
作者: CHI4NTK    時間: 2011-10-7 00:18

入黎同版主請罪]
岩岩日本server近附離TK左版主
bear_lkh
飛熊 發表於 2011-10-7 00:11


吉佢seafood
作者: CHI4NTK    時間: 2011-10-7 00:48

飛熊上電視
http://www.youtube.com/watch?v=y ... e=player_embedded#!
作者: liorex    時間: 2011-10-7 23:22

回復 97# CHI4NTK

師兄你咁都留意到…
作者: 飛熊    時間: 2011-10-8 18:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harryytm    時間: 2011-10-10 17:48

本帖最後由 harryytm 於 2011-10-11 22:40 編輯

戰地風雲3 公測最後15分鐘,希望25號同大家一齊再戰。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2