Board logo

標題: D3 各位 ching BattleTag [打印本頁]

作者: alexander18    時間: 2012-6-19 21:10     標題: D3 各位 ching BattleTag

本帖最後由 alexander18 於 2012-6-19 21:46 編輯

小弟建立左個 Google Spreadsheet 黎分享大家個 BattleTag#...
什麼時候都能夠搵個戰伴抗敵...

希望呢張 post 可以置頂...但如有違規...請通知小弟!

Spreadsheet 可供任何人 edit...希望大家自律...
同埋希望大家請盡量使用中文...

連結如下:
https://docs.google.com/spreadsh ... MUVkVnZEWjNNS0JJUFE


我亦希望咁多位 ching add 人時都係 add 人 message 到打返
HKEPC
來避免一些亂 add 人士
作者: ciscotomx    時間: 2012-6-19 21:24

good idea. added one more column for server region.
作者: muyo    時間: 2012-6-19 21:28

本帖最後由 muyo 於 2012-6-19 21:29 編輯

留左名~~~~

加左職業~~
作者: chow1001    時間: 2012-6-19 21:31

可以置頂 , 不過如果有一日Spreadsheet比人洗o左就證明唔work

到時......(你明 ga 啦)

作者: ciscotomx    時間: 2012-6-19 21:32

可以置頂 , 不過如果有一日Spreadsheet比人洗o左就證明唔work

到時......(你明 ga 啦)  ...
chow1001 發表於 2012-6-19 21:31



    完全睇嚟度嘎玩家素质咯……
作者: alexander18    時間: 2012-6-19 21:35

本帖最後由 alexander18 於 2012-6-19 21:39 編輯
可以置頂 , 不過如果有一日Spreadsheet比人洗o左就證明唔work

到時......(你明 ga 啦)  ...
chow1001 發表於 19-6-2012 21:31

知道...我都希望咁多位 ching 自律...
因為我之前都見到有個 ching 類似咁既 post...
但每次都要樓主自己 edit 返...好唔方便...
所以先諗到呢個辦法...
作者: rabbit82047    時間: 2012-6-19 21:40

留左名, 不過暫時都玩單機
作者: chow1001    時間: 2012-6-19 21:44

知道...我都希望咁多位 ching 自律...
因為我之前都見到有個 ching 類似咁既 post...
但每次都要樓主 ...
alexander18 發表於 2012-6-19 21:35



o個個post 如果唔hai 樓主太高級......我一早幫樓主edit o個
作者: alexander18    時間: 2012-6-19 21:47

o個個post 如果唔hai 樓主太高級......我一早幫樓主edit o個
chow1001 發表於 19-6-2012 21:44

哈哈哈...但你已經係版主黎...
作者: chow1001    時間: 2012-6-19 22:16

哈哈哈...但你已經係版主黎...
alexander18 發表於 2012-6-19 21:47



樓主 hai 超級版主
作者: alexander18    時間: 2012-6-19 22:22

你剛剛講完佢高級過你...
我就去睇睇...都估到的了...
作者: 子樂    時間: 2012-6-22 06:29

o個個post 如果唔hai 樓主太高級......我一早幫樓主edit o個
chow1001 發表於 2012-6-19 21:44



    咪扮野
作者: chow1001    時間: 2012-6-22 11:51

咪扮野
子樂 發表於 2012-6-22 06:29



某 post 樓主現身
作者: alexander18    時間: 2012-6-22 21:13

睇黎方法呢個方法...
唔係有破壞者...
而係好似無咩人用...
作者: rabbit82047    時間: 2012-6-22 23:45

某樓主既post已經留左過百個名, 基本上要留名既都留哂
呢個 post 自然吸引力細 D

而且某樓主既級數都高D, 自然號召力都高D
作者: 殘兵    時間: 2012-6-23 19:09

Chow 果個tag 話無泥tag存在@@
作者: rabbit82047    時間: 2012-6-23 21:38

啱啱擅自加左張sheet: 約戰區
除左Share battle tag
希望都有個地方便大家做預約
如果大家有google doc account 其實可以 set notification
咁有人開預約就可以即時收到通知

樓主唔鐘意可以刪左佢
作者: alexander18    時間: 2012-6-23 21:41

啱啱擅自加左張sheet: 約戰區
除左Share battle tag
希望都有個地方便大家做預約
如果大家有google doc acc ...
rabbit82047 發表於 23-6-2012 21:38

我最喜歡大家加覺得有用既野上去...
世界咁先美好...
作者: chow1001    時間: 2012-6-23 22:01

Chow 果個tag 話無泥tag存在@@
殘兵 發表於 2012-6-23 19:09



fixed , someone have changed it (i found someone change my roll to MONK 2 days ago..)
作者: rabbit82047    時間: 2012-6-24 12:34

望一望我個 battle tag 都好似俾人改左
睇黎單靠自律似乎唔足夠
不如樓主過定期將tag資料copy落top post
咁就算有心人要改都有一個地方佢改唔到
作者: 小子    時間: 2012-6-26 15:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexander18    時間: 2012-6-26 19:29

望一望我個 battle tag 都好似俾人改左
睇黎單靠自律似乎唔足夠
不如樓主過定期將tag資料copy落top post
咁 ...
rabbit82047 發表於 24-6-2012 12:34

唉......估唔到我地 HKEPC 入面都有小學雞?!
作者: zerogambit@@@@    時間: 2012-6-28 11:09

唉......估唔到我地 HKEPC 入面都有小學雞?!
alexander18 發表於 2012-6-26 19:29


正常, 而且多到你唔信. LOL.
作者: Xan    時間: 2012-7-2 10:15

ADD咗~~~
作者: CHI4NTK    時間: 2012-7-8 18:56

轉左玩US
作者: AhMingHK    時間: 2012-7-9 20:11

added my battletag.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2