作者: HotB 時間: 2012-6-29 13:07 標題: [D3]屬性差黃裝點處理? 加crafting 感想
1.出d 垃圾黃裝你地會點處理,賣npc 定 拆料?
---------------------------------------------------------------
2.小弟對個crafting 有好大感想
老實講,整對62lv 鞋,$29000,仲要料要十幾個,60lv up 以上拆先有料整,整完出黎#@$@!#$!@
垃圾到..,賣npc得個1000蚊,放ah 10000都無人收,我整件裝出黎一半成本都收唔番
2萬幾仲要出垃圾,我整黎做乜!?npc度買黃裝都有得睇下屬性先買唔買
自己整都好唔過npc,仲會唔會有人用呀!?到底blizzard 想點呢........?
同埋你自己改版都要顧下玩家感受,之前用幾十萬去升crafting
無啦啦改完版可以平一半,又唔回番d 錢俾之前升既玩家..唉...
我諗以後應該乜都唔好做淨係打錢,就最實際......
有冇ching 有同感
作者: rabbit82047 時間: 2012-6-29 13:45
藍裝賣, 黃裝拆, 傳奇儲, 套裝未有...
AH賣到就賣, 反正打算玩五職有好野都唔會放AH ...
宜家 crafting 利用率真係好低
本身設計圖就要打返黎, 而且屬性隨都幾睇彩數
好就好在寫明有六個屬性就有六個屬性, 同埋個 base 係確定
不過比起打寶真係差好多, 出唔到高級裝備, 都有錢落袋
AH 買裝, 仲係睇住屬性黎買, 俾起錢就得
玩 Crafting 真係會窮三世

作者: pcplayer 時間: 2012-6-29 13:53
藍裝,黃裝只要係lv60以上,而賣價低過1500就拆,因為拆出來d材料值錢
AH可以賣到1800一個,實收1530
至於Crafting你當佢係d2個賭博咁諗就ok
作者: awinds 時間: 2012-6-29 14:19
回復 1# HotB
我整左三個垃圾盾冇左15萬
15萬夠我買個好盾@AH
仲未計材料錢
所以Crafting 除非整傳奇裝 唔係都係AH算啦
作者: nick_yip 時間: 2012-6-29 15:03
我每次都做最少20件 好少會蝕
不過我只做6性裝
最貴過件賣完淨袋3400萬
有幾件俾左隊友用都值2000萬+
一次做太少係 高危左D
我50%都係直接分解 賣黎都晒時間
作者: swkjimmy 時間: 2012-6-29 15:26
60+藍裝傳說裝拆, 黃裝多數都賣NPC.
藍粉就賣AH有千七一舊, 傳說有十八萬.....
作者: KratosHK 時間: 2012-6-29 17:42
D3而家根本係要付費既試玩版
作者: awinds 時間: 2012-6-29 17:50
回復 5# nick_yip
原來有6屬性裝
我玩咁耐都係出過4本書仲要一本重覆左
1個+5屬性盾 1個+4屬性盾 2個+4屬性頭

作者: HotB 時間: 2012-6-29 17:58
回復 5# nick_yip
3400萬
咩裝咁犀利?
作者: mini_z_racer 時間: 2012-6-29 18:31
你哋就好啦,一早就執到啲好嘅武器/裝備,我到咗60lvl都係用緊把5xxdps嘅爛鬼棒,inferno嘅act1 elite又打唔到,全副身家得1M,買到盡都只可以買7xx dps嘅武器,跟本同而家果支差唔多。重複打hell嘅act4又係執垃圾,賣完得一萬幾千,修裝完又冇一舊,都唔知點玩落去好?
作者: airlo 時間: 2012-6-29 18:48
嘩,又學到嘢了
作者: awinds 時間: 2012-6-29 18:49
開隻遠程刷裝你會輕鬆D
作者: wlmak 時間: 2012-6-29 19:20
只有整6 屬性先有著數
6屬性手套既書最貴,AH成千萬
但係整到一隻有攻速,爆撃,爆傷3合一時,到時可以買多幾本
作者: crazyleaf 時間: 2012-6-29 20:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kendoz 時間: 2012-6-29 20:17
60以上拆件賣錢
以下既直接NPC
作者: swkjimmy 時間: 2012-6-29 20:37
你哋就好啦,一早就執到啲好嘅武器/裝備,我到咗60lvl都係用緊把5xxdps嘅爛鬼棒,inferno嘅act1 elite又打 ...
mini_z_racer 發表於 2012-6-29 18:31
我係用緊7xx dps既武打緊act 3喎, 你打唔到act1係唔夠防, 唔夠甲, 唔夠攻.
作者: asdasdhk2 時間: 2012-6-29 20:46
4屬性裝..整唔整都罷...
要整就整六屬...在唔係就賣材料賣到你有第一桶金:D
好好賣架
作者: HotB 時間: 2012-6-29 23:25
回復 13# wlmak
6 屬書邊度打架?
作者: -SHiN- 時間: 2012-6-29 23:52
我反而想知, 某item原本只整到magic, 點先可以令blacksmith整到rare級
因為legendary同set都係要搵plan先會有, 咁rare呢?
btw, 係blacksmith整野我預左同gambling一樣,都係博一博
如果咁易俾人整到正野, 咁仲邊有人去farming, D mf裝都唔駛要
作者: mini_z_racer 時間: 2012-6-30 01:02
絕對同意了,我就係呻緊而家樣樣都天價下,我呢個窮鬼為有去public game搵人一齊打。
作者: alanwong912 時間: 2012-6-30 01:09
貴就賣 平就拆 1.3K以上賣NPC 1.3K 以下拆左佢 貴野就囉去AH賣
作者: hkd 時間: 2012-6-30 01:31
回復 10# mini_z_racer
我60左好耐,只去到INFERNO ACT3, .但我最多都只用過7XX WEAPON, 而家FARM INFERNO ACT 1 只用2把61x 單手,兩手武好平jer wor, (美服)
作者: indigo 時間: 2012-6-30 02:35
對於 D 垃圾 legendary,我反而唔知點搞好。
作者: chow1001 時間: 2012-6-30 03:09
我反而想知, 某item原本只整到magic, 點先可以令blacksmith整到rare級
因為legendary同set都係要搵plan先會 ...
-SHiN- 發表於 2012-6-29 23:52
搵plan先整到rare級

作者: wlmak 時間: 2012-6-30 08:50
有運既踢罐都會跌
作者: wlmak 時間: 2012-6-30 08:51
我反而想知, 某item原本只整到magic, 點先可以令blacksmith整到rare級
因為legendary同set都係要搵plan先會 ...
-SHiN- 發表於 2012-6-29 23:52
依家D野整平過打....:D
作者: HotB 時間: 2012-6-30 09:21
回復 25# wlmak
呢度有冇ching 想交換plan 呀?
我有2本多左出黎,不如大家交換
作者: nick_yip 時間: 2012-6-30 13:49
回復 8# awinds
我大部份設計圖都係拍賣場買返黎
作者: nick_yip 時間: 2012-6-30 13:52
134力 169體 70+全抗 4-6暴 係咁上下 唔係好記得
依家有可以賣到過億...
作者: HotB 時間: 2012-6-30 15:28
回復 29# nick_yip
犀利..我都未出過d 2個過150屬裝
作者: HotB 時間: 2012-6-30 16:51
回復 26# wlmak
D 書ah 賣貴到喊...
d 書級數其實點分架?
作者: chow1001 時間: 2012-6-30 16:59
至崇級 +4 隨機魔法屬性
至崇級精良 +5 隨機魔法屬性
至崇級宏偉 +6 隨機魔法屬性
作者: HotB 時間: 2012-6-30 17:02
回復 32# chow1001
+6 要8位數字
作者: -SHiN- 時間: 2012-6-30 19:33
回復 24# chow1001
原來rare都要plan....thx
仲以為得legendary, set先要plan
仲有4-6magic properties之分
作者: gumjai01 時間: 2012-6-30 21:46
6屬性 craft 出來的都可以只有 5 個屬性, 呢隻game.......
作者: nick_yip 時間: 2012-6-30 22:08
佢係2個合埋左1個
破100 通常都係咁合出黎
我最鐘意見到咁
有試果7性 變左每樣少少
作者: gumjai01 時間: 2012-6-30 22:09
hahaha icic
作者: ZaChaXP 時間: 2012-7-2 01:00
其實crafting幾好,
就算你對crafting完d料冇興趣,
但係有d人會有用,
可以賣俾佢地
作者: andy2k 時間: 2012-7-2 10:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SLOPE 時間: 2012-7-2 12:37
俾你對對整出黎都賣1000萬好唔好?
賭輸左就話人難中 無人叫你賭嫁....
作者: SLOPE 時間: 2012-7-2 12:39
你哋就好啦,一早就執到啲好嘅武器/裝備,我到咗60lvl都係用緊把5xxdps嘅爛鬼棒,inferno嘅act1 elite又打 ...
mini_z_racer 發表於 2012-6-29 18:31
你要求高啫 我150K 已買到把過千DMG雙手玩下 有屬性果隻
幾百K 大把單手 700DMG 如果你又要高屬 又要擊回 就要XX 咁就難講
作者: mini_z_racer 時間: 2012-7-2 14:53
回復 41# SLOPE
ching, I'm not, I also tried2-hand weapon before, finally I gave it up because the 雙手weapon made all 屬性 decrease alot.
you can see my previous post... http://www.hkepc.com/forum/redir ... 94&pid=27779998
作者: SLOPE 時間: 2012-7-2 15:47
本帖最後由 SLOPE 於 2012-7-2 15:58 編輯
回復 SLOPE
ching, I'm not, I also tried2-hand weapon before, finally I gave it up because the ...
mini_z_racer 發表於 2012-7-2 14:53
如果你堅持用盾我建議你搵100幾十K換番個擋3000-4000 最勁果隻盾 起碼都骷髗盾
再搵把勁D單手 我估你打唔贏藍怪金怪係因為DMG太低 攞盾起碼無三四成功力
加上你本身岩岩上煉獄 打得贏都有排拖 其實放棄個盾玩雙手/買番件副手練好D拉打係實際D
再打上去就算有靚盾拉打唔夠精都係死緊 最容易我覺得係冰雨同放龍
雙手可揀0.9攻速把野(底DMG高)有智有爆傷睇下有無好野執 所有法招都係底DMG乘%
你把雙手 1012-1285 底DMG 1150 單手 300-615 底DMG 460
當你1500智 你出100%武器傷害既招 雙手=1150*16*100%=18400傷 單手 460*16*100%=7360傷
就算你單手多100智 =460*17*100%=7820傷 計DMG都仲差成條街
作者: mini_z_racer 時間: 2012-7-2 17:52
回復 43# SLOPE
I switched to 1-hand wapean + source (total dps is 16xxx) long time ago, but still unable to fight with elite... I think it is my problem...

[attach]1393666[/attach]
作者: HotB 時間: 2012-7-3 09:23
回復 40# SLOPE
我叫你去拉老虎機$20000一次,但jackpot得$5000
作者: HotB 時間: 2012-7-3 09:46
本帖最後由 HotB 於 2012-7-3 09:56 編輯
回復 43# SLOPE
單手唔係5百幾攻?點解變左460ga?
作者: pop3 時間: 2012-7-3 12:00
用緊crafting 賺錢中


但要好似上面某位師兄講
一次要整十至二十件
基本上賣一次都回本,賣二件就賺

主力craft 6屬性頭同衫

作者: SLOPE 時間: 2012-7-3 12:13
回復 SLOPE
I switched to 1-hand wapean + source (total dps is 16xxx) long time ago, but stil ...
mini_z_racer 發表於 2012-7-2 17:52
睇下其他人 REPLAY 研究下D 招式配合吧
萬幾DMG應該夠打 最多都係打慢D
作者: mini_z_racer 時間: 2012-7-3 17:56
tried... nothing improve (myself)
作者: darkuslam 時間: 2012-7-3 20:28
上YOUTUBE睇下人地技能配置同打法可能會好D
作者: wlmak 時間: 2012-7-4 01:46
回復 SLOPE
I switched to 1-hand wapean + source (total dps is 16xxx) long time ago, but stil ...
mini_z_racer 發表於 2012-7-2 17:52
你武器同副手都唔係差,手套,介指,護符應該好少`加爆撃,爆傷攻速
作者: mini_z_racer 時間: 2012-7-4 13:59
yes, you are right... good amulets & rings are very expensive nowadays... not enough gold for good a good set...

