Board logo

標題: Gundam versus登場機體多唔多? [打印本頁]

作者: henry9207    時間: 2017-4-4 22:14     標題: Gundam versus登場機體多唔多?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2017-4-5 01:53

[youtube]IKmgw-ZU5-s[/youtube]
7月6出正式版
作者: jcls    時間: 2017-4-5 10:43

依隻係咪己經唔再係Capcom出?
作者: yugioh1    時間: 2017-4-5 11:12

G版送既好似吸引啲(不過要俾多3千YEN
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 11:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 11:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼    時間: 2017-4-5 11:52

應該咁問:

Gundam versus登場"免費機體"多唔多?

via HKEPC Reader for Android
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 12:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1    時間: 2017-4-5 12:50

唔記得上集PS3有一出幾多部機(我SKIP左嗰集冇買
作者: a886    時間: 2017-4-5 14:02

回覆 8# 餓狼


    最少有17個GUNDAM 故事,90部機以上
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2017-4-5 14:07

本帖最後由 a886 於 2017-4-5 14:08 編輯

回覆 10# yugioh1


    FB 果有39個作品, 119 部機 + 35部DLC 機(共11彈DLC)
作者: a886    時間: 2017-4-5 14:09

回覆 12# getterwing


    可能後加掛
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 14:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2017-4-5 14:13

回覆 15# getterwing


        集集都有人用閃光同神屈到爆><
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 14:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2017-4-5 14:28

回覆 17# getterwing


    2個豬隊友冷槍 全彈發射都可以唔中
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-5 14:38

版權一直唔係capcom手上, 一直都係bandai出的.

capcom只係第一世代(連邦vs自護->z dx)的代工, 如無 ...
getterwing 發表於 2017-4-5 11:29

無記錯, SEED D都是capcom 收尾補鑊
之後就越出越差, 一代不如一代
作者: yugioh1    時間: 2017-4-5 14:44

回覆 13# a886


   
作者: yugioh1    時間: 2017-4-5 14:46

回覆 17# getterwing


    我驚係玩嗰個新MODE(打40MISSION嗰個先可6個人)
作者: yugioh1    時間: 2017-4-5 14:49

呢度有幾多人試左上個月BETA? 其實部Barobatos出盾嗰招係咪連技用?
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 14:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-5 15:34

本帖最後由 DennisChoi 於 2017-4-5 15:36 編輯
seed多武器多招式其實都係好事, 速度加快左,好唔好就見仁見智. 不過冇左a/b色, 兩team部機都係同一 ...
getterwing 發表於 2017-4-5 14:55

Seed都唔叫偷懶, 之後既偷懶得重勁
十足十將隻古早高達戰記D model挖返出來用
D 動作生硬到

Seed系列如果冇左step cancel呢個bug
其實會好好多, 最少挑機唔會變左跳芭蕾舞
作者: charcsc2000    時間: 2017-4-5 17:36

版權一直唔係capcom手上, 一直都係bandai出的.

capcom只係第一世代(連邦vs自護->z dx)的代工, 如無 ...
getterwing 發表於 2017-4-5 11:29


所以我覺得第一代始終最好玩....
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-5 17:46

係, 我都係最鍾意第一世代的Z DX.   一來速度唔會太快, 而且我呢D老餅對第一世代的UC機最有感情. ...
getterwing 發表於 2017-4-5 17:44

PS2 emu 幫到你
我特登留返隻碟得閒身癢玩鋪
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 17:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-5 17:52

我都仲有keep番Gundam DX同Z vs ZG的原裝碟, 隻Z就唔知去左邊了.
果時都用過下emu玩ZG, 不過玩左一 ...
getterwing 發表於 2017-4-5 17:48

都是身癢先玩2鋪
始終個味道真是唔同
如果capcom出remaster HD版就更加好

用大mon 玩1024 X 768 都有爆格
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 18:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-5 18:18

360果時就想佢出,但一路都等唔到bandai番出.

如果版權在capcom手, 依家應該已經重出左3次以上. ...
getterwing 發表於 2017-4-5 18:03

vs系列話曬都是bandia少數見得人既大作
點會放個版權比capcom

依家最新呢代d油光滿面畫面
真是越來越似gundam breaker

via HKEPC Reader for Android
作者: a39g99    時間: 2017-4-5 19:22

vs系列話曬都是bandia少數見得人既大作
點會放個版權比capcom

依家最新呢代d油光滿面畫面
真是越來越似g ...
DennisChoi 發表於 2017-4-5 18:18


佢今代個遊戲引擎應該跟左大路玩法
你睇返個岩石場就知...
搞到機體本身既材質都跟埋大路,無左卡通果種感覺
RX-78果種啞面搞到好似模型咁樣

今代唯一伏伏地係基本機體都seed destiny都唔包,DLC?!
(個人比較關心既係街機版最強既紅迷惘會唔會有得用...)

今集就一定沖,只係好擔心笨大會點樣切開隻遊戲
psv單野玩得太大,第一次對gvg系列無信心
希望正係機體DLC狂魔就夠,一出遊戲直接賣成堆DLC都無所謂
唔好來每月更新就得...想要玩既機要等到2018 年DLC
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 19:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99    時間: 2017-4-5 19:43

Sf5衰得咁應,鐵拳識得執生情願遲出,gvg team應該都醒目掛
getterwing 發表於 2017-4-5 19:29


SF5衰係邊?用UE4引擎,個畫面我收貨的。

只係個人唯一唔慣係無得玩一連串目押
特別我個人比較中意玩連招,SF5成個節奏感覺慢曬
唔明點解唔食返老本,行返4代操作
以前比賽睇4代玩目押超好睇,睇人點樣最後一連串技翻局
但睇五代,只會...哦,打完啦

再講sf又唔係笨大既,關gvg team咩事
不過gvg為左分開同街機差距
都已經連計分都改左唔叫1000/3000機
硬要改新計分制度,聽上去好唔慣。

日系對戰Game,唔知點解好中意創新,唔肯食老本
上代個系統明明好,但新一代都要改左佢

日系廠呢方面真係好神奇,想佢創新既就無限食老本
對戰想佢執下畫面食老本又硬要創新
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-5 19:55

SF5衰係邊?用UE4引擎,個畫面我收貨的。

只係個人唯一唔慣係無得玩一連串目押
特別我個人比較中意玩連 ...
a39g99 發表於 2017-4-5 19:43

今次唔跟上一集是好事來
上一代個人真心唔覺得好玩
人老, 完全跟唔到閃來閃去既節奏

via HKEPC Reader for Android
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 20:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99    時間: 2017-4-5 21:23

本帖最後由 a39g99 於 2017-4-5 21:27 編輯
Sf5衰在一出時內容太少,角色少模式少,blanka sagat豪鬼冇,op已現身的殺意隆都冇,連8人大廳都要等成個幾 ...
getterwing 發表於 2017-4-5 20:01


人物出得慢唔係正常咩
Sf傳統起碼要三年先出齊人物是常識吧
當年殺意隆好似都係後期先出的

但5代改到咁,殺連隆玩法都唔會同4代
踩地連之類隨時無曬
即使初期出個人物都味必提升到人氣

5代原意係好,但係出來個結果就係吸引唔到新人
仲趕走左班舊人...

好似我咁,4代先可以話真係認真玩
上網慢慢睇片學人連,練目押
但五代好似將呢一門技術完全斬掉重練
4代制都拍爛既感覺,5代完全無曬...
SF5感覺玩上來無左果種激情
的確新人容易上左手,但係連老玩家技術含量都大幅下降左

睇比賽都知,4代每次對手一個失誤,一連串連招翻局,全場拍手叫好
5代...搞比賽都好似搞唔起咁樣
4代可以話咁多代來講人氣最旺盛,國際比賽各種搞起
但5代連班hard core用家都趕走埋,結果點樣大家有眼睇

Sf5我都係一出就買
初頭連線問題我都理解
但關鍵既一開Game,唸往花時間摸摸每個人物
點知一個鐘都唔洗就摸曬堆人物
因為真係無咩好摸,無需要練習既地方,連打AI都無意思
作者: getterwing    時間: 2017-4-5 21:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99    時間: 2017-4-5 21:55

Sf4我唔計最終版四十幾人喇,無印版一出都廿幾人,sf5竟然一出得16人,而且連豪鬼呢d熱門角都冇,單機模 ...
getterwing 發表於 2017-4-5 21:41


所以我寧願日系廠直接一開始拆開賣
好過幾個月陰下陰下咁樣更新
拖長個人物周期叫保持人氣...
唔明專精某個人物既人無得玩係幾難受...(好彩我主玩係隆同ken)

無唸過gundam versus可以超越fb
但起碼唔好衰過先,初步睇只係多左急降同改左計分數字
玩法應該無退步
(部PS3 呢家唯一價值就係玩FB,希望今次可以真係收埋佢,GT我都完全無玩了,賽車主攻返pc)
作者: 阿卡卡    時間: 2017-4-6 09:17

回覆  getterwing


        集集都有人用閃光同神屈到爆>
a886 發表於 2017-4-5 14:13

正喎, 有shining 同god gundam用, 如果齋玩0078果堆無咩親切感

via HKEPC Reader for Android
作者: getterwing    時間: 2017-4-6 09:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1    時間: 2017-4-6 11:25

EXIA仲係幾好用,獨角出連技好似冇咁易被打斷
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-6 11:28

本帖最後由 DennisChoi 於 2017-4-6 11:30 編輯
所以我寧願日系廠直接一開始拆開賣
好過幾個月陰下陰下咁樣更新
拖長個人物周期叫保持人氣...
唔明專精某 ...
a39g99 發表於 2017-4-5 21:55

睇youtube D beta片
今集系統冇點大改
是取消左SC加左急降同自定援護攻擊機
但是急降其實好難用, 當年GVGNP隻多魯基斯招急降是近乎廢
作者: yugioh1    時間: 2017-4-6 12:35

可以知道每部ASSIST機用到幾多次都唔錯
作者: charcsc2000    時間: 2017-4-6 12:56

係, 我都係最鍾意第一世代的Z DX.   一來速度唔會太快, 而且我呢D老餅對第一世代的UC機最有感情. 唔 ...
getterwing 發表於 2017-4-5 17:44


其實最大問題係....新版d 機動力改得唔合理....
沒左第一代渣古vs高達果種感覺....
作者: getterwing    時間: 2017-4-6 13:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2017-4-6 13:50

本帖最後由 charcsc2000 於 2017-4-6 13:57 編輯
講得啱, 所有機都係超高機動力, 部部打落個感覺唔差太遠.
getterwing 發表於 2017-4-6 13:31


係囉...根本沒左機體個機動力分別....
以前渣古vs高達, 你唔會夠膽挑, 一定要搵幫手....
而加個d推進器都屈機....邊可能dash度咁多下...
所以我都沒點玩...明明就係做爛左...但都一樣比人神咁拜...

另外, 以前剩係點樣引開大cost機再2夾一, 總之有好多戰術....覺得好好玩...
而加變左pvp....根本唔駛理拍檔....佢死左只係佢打得雞....

果時我專登為左Z Gundam DX買ps2 日版機, 因為可以連線...行機連唔到...
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-6 13:59

係囉...根本沒左機體個機動力分別....
以前渣古vs高達, 你唔會夠膽挑, 一定要搵幫手....
而加個d推進器都 ...
charcsc2000 發表於 2017-4-6 13:50

dx到z dx所有機都是同一條時間線
平衡同高低cost機分野易搞

依家全部系列出2, 3 部
部部唔是主角就是敵角主力機

平衡到已經偷笑

via HKEPC Reader for Android
作者: a886    時間: 2017-4-6 14:05

回覆 45# charcsc2000


    如果出到你講下下跟到足,咁啲卒仔機真係唔洗出
人地一用主角機,就實輸~ 馬沙開哂三倍速紅渣都唔夠其他作品主角機
作者: charcsc2000    時間: 2017-4-6 14:08

dx到z dx所有機都是同一條時間線
平衡同高低cost機分野易搞

依家全部系列出2, 3 部
部部唔是主角就是敵 ...
DennisChoi 發表於 2017-4-6 13:59


老實講, 已經唔係平衡, 而加直頭係fans向...不過明既....後生點會like玩uc年代...
而加都Unicorn啦...
作者: getterwing    時間: 2017-4-6 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000    時間: 2017-4-6 14:10

回覆  charcsc2000


    如果出到你講下下跟到足,咁啲卒仔機真係唔洗出
人地一用主角機,就實輸~ 馬沙開哂 ...
a886 發表於 2017-4-6 14:05


有時唔一定要win...仲有戰術..計cost...但我睇唔到而加有人著重呢d....
所以我唔會當而加高達vs係以前果隻...
只係一隻純fans向既game....

等如kof, sf果d...最好玩始終係98和2代..
作者: yugioh1    時間: 2017-4-6 14:21

回覆 51# charcsc2000


    係鐵血的爛劇
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-6 17:17

回覆  charcsc2000


    如果出到你講下下跟到足,咁啲卒仔機真係唔洗出
人地一用主角機,就實輸~ 馬沙開哂 ...
a886 發表於 2017-4-6 14:05

機能唔夠就戰術同數量搭夠

隔離隻gundam online用高達打渣古都要睇情況
一唔小心比人圍就可以返歸食杯麵
作者: a886    時間: 2017-4-6 19:19

回覆 54# DennisChoi


    人就得咁多~點樣數量搭夠?

你試下用SEED 果隻橙狗狂出藍狗屈啲3000機俾我睇
艾比安無槍同可以一野鞭打爆哂><

戰術 都仲可以
玩FB果時2VS2 對面兩部主天使 真係好勁輪住射同自爆
作者: 340272    時間: 2017-4-7 01:02

係咪冇左g gun ?

via HKEPC Reader for Android
作者: bibilubi    時間: 2017-4-7 08:43

係咪冇左g gun  ?

via HKEPC Reader for Android
340272 發表於 2017-4-7 01:02

第一波冇G,X

via HKEPC Reader for Android
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-7 09:06

回覆  DennisChoi


    人就得咁多~點樣數量搭夠?

你試下用SEED 果隻橙狗狂出藍狗屈啲3000機俾我睇
...
a886 發表於 2017-4-6 19:19

SEED 藍狗3換1都重得
拉打技術了得既, 重可以draw game
作者: us54gzl    時間: 2017-4-7 09:14

其實最大問題係....新版d 機動力改得唔合理....
沒左第一代渣古vs高達果種感覺.... ...
charcsc2000 發表於 2017-4-6 12:56


好似以前PSP隻 Gundam Battle 系列咁
一年戰爭D MS同後期比BOOSTER差天共地
除左隻茲達BOOSTER冇晒都仲可以扣血繼續DASH到自爆
作者: charcsc2000    時間: 2017-4-7 10:50

第一波冇G,X  

via HKEPC Reader for Android
bibilubi 發表於 2017-4-7 08:43


9成玩dlc....放心....
作者: yugioh1    時間: 2017-4-7 12:23

7月6推出 條宣傳片好似有SEED同GUNDAM X
作者: getterwing    時間: 2017-4-7 12:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc76ju3    時間: 2017-4-7 17:05

SEED D G,X啲機其實就做好嫁啦
不過冇放出黎姐
BTW都係會買嫁啦
作者: LOUIS77    時間: 2017-4-8 11:05

限定版同普通版有乜分別
作者: pasupasu105    時間: 2017-4-8 11:13

限定版同普通版有乜分別
LOUIS77 發表於 2017-4-8 11:05



    多左D歌.....
作者: LOUIS77    時間: 2017-4-8 11:36

多左D歌.....
pasupasu105 發表於 2017-4-8 11:13


機體數目一樣? 或者會唔會之後買DLC有咩優惠
作者: pasupasu105    時間: 2017-4-8 11:44

機體數目一樣? 或者會唔會之後買DLC有咩優惠
LOUIS77 發表於 2017-4-8 11:36



    DLC就一定食你錢
一係等佢DLC SET時買,一定好過你一部一部買
FB時DLC出一段時間後會有1SET裝/XX特別優惠(日VER一定有港/其他我唔知)
GBF名人機係初回特典,初時買一定會有
佢仲有另一個特典未公布,可能有其他野跟掛
作者: LOUIS77    時間: 2017-4-8 11:59

DLC就一定食你錢
一係等佢DLC SET時買,一定好過你一部一部買
FB時DLC出一段時間後會有1SET裝/XX特別 ...
pasupasu105 發表於 2017-4-8 11:44



    THX 咁我買普通版算
作者: getterwing    時間: 2017-4-8 12:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1    時間: 2017-4-10 14:55

好似係可以優先用新機(但要唔要再加錢,幾多部冇講),如果普/特DL版仲送多個P4主題(價錢平過碟版當你地知
作者: 餓狼    時間: 2017-4-10 15:06

係咪真係冇G Gundam系?
作者: a39g99    時間: 2017-4-10 15:58

係咪真係冇G Gundam系?
餓狼 發表於 2017-4-10 15:06


除左G,連Seed Destiny都無
兩隻系列都係gvg基本中既基本,正常實有
不過今次十成十當DLC賣
(笨大唔拆開埋vs mode賣算好...)
作者: getterwing    時間: 2017-4-10 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99    時間: 2017-4-10 17:50

連0080都冇.

0083都唔覺眼.
getterwing 發表於 2017-4-10 16:38


0083有核彈機

今次感覺上誇張到隻隻系列只比一部主力機...
部分系列直頭唔登場
隻Game我預左起碼要洗成千蚊的了
只係想知佢唔會真係打算每月更新掛...咪同sf5初期咁樣
(對我來講仲誇張過sf5,玩開既機都差唔多無...)
如果論基本人氣機體數目咪仲少過fb,唔係當比隻巴巴托斯就叫賣點掛
咁鐵血系列真係幾貴下,起碼換走左同G/Destiny/astray
作者: getterwing    時間: 2017-4-10 17:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99    時間: 2017-4-10 18:05

如果只計數量, SF5係由四十幾人變16人, 即係淨得1/3, 我好多friend用開果D主力真係一個都冇得剩. 我就好 ...
getterwing 發表於 2017-4-10 17:54


或者咁講,我比較接受唔到係元老機體都拆開來賣
RX78-2 = 隆
突擊自由= Ken

你要我洗錢買鐵血/強力機我反而無問題
但係要比錢買突擊自由就好似sf5要你買春麗/ken/cammy之類既元老人物
真係好反感...
作者: getterwing    時間: 2017-4-10 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2017-4-10 20:20

回覆 76# a39g99


    姐係咁講,GVG 系列傳統都係新系列就係咁CUT就一啲機~
如果唔係下集就無野出~
GVG->GVGNP
GVG extreme -> GVG FB
明明GVGNP 有SEED 既曉用去到GVG extreme / FB唔見左但係NPC 又有得用,搞要去到maxi果隻先有

不過講到尾,我地依面嘈完,另一面又係好誠實俾錢買><
作者: getterwing    時間: 2017-4-10 20:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2017-4-10 20:31

不過咁, 有人鬧即係有人care, 一隻game如果老玩家連鬧都費事, 咁就真係死得了.

而且佢加左6人混戰, 可3v ...
getterwing 發表於 10-4-2017 20:26



    3V3果MODE 都算有啲交代出下新野~
但依個MODE 有啲人怒X 話變左大混戰好暈
作者: getterwing    時間: 2017-4-10 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk    時間: 2017-4-11 01:28

係唔係唔會有DLC 追加返Split screen local vs?
作者: ss310251    時間: 2017-4-11 01:58

2vs2或者3vs3都係player自選, 我真心唔明有乜好X.  怕亂咪打2vs2囉, 我想6個friend一齊打喎, 都唔 ...
getterwing 發表於 2017-4-10 20:53


咪有一個人冇得玩?
(講笑..)
作者: a39g99    時間: 2017-4-11 05:43

回覆  a39g99


    姐係咁講,GVG 系列傳統都係新系列就係咁CUT就一啲機~
如果唔係下集就無野出~
GVG->GVG ...
a886 發表於 2017-4-10 20:20


突自話曬係主角機...而且兩代以來掌機同主機都同時有登錄
比起曉,突自先真係元老級機體來(雞神專用機玩左都有十年喇)

Gvg呢個系列咁hit,計返數唔係因為第一代世代
反而係第二世代Seed同Destiny,仲同時帶熱埋街機市場
所以今次基本唔包突自,真係有種硬生生切開遊戲來賣既感覺

另外有樣野都幾關心,唔知可唔可以remote play
如果又禁左真係拎我老命遊戲時間大減
作者: getterwing    時間: 2017-4-11 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2017-4-11 09:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1    時間: 2017-4-11 12:15

我覺得B記出GBF啲機當出左G SEED D都唔定,初回送隻外傳名人機的聞到陣味(睇佢都係推新一批作品多)
作者: a886    時間: 2017-4-11 14:56

本帖最後由 a886 於 2017-4-11 14:59 編輯

回覆 84# a39g99


    我好肯定第一代同第二代GVG無突自~
第一代命運都係PSP版先有

要去到NEXT PLUS先有突自
作者: a39g99    時間: 2017-4-11 16:07

回覆  a39g99


    我好肯定第一代同第二代GVG無突自~
第一代命運都係PSP版先有

要去到NEXT PLUS ...
a886 發表於 2017-4-11 14:56


psp第一代gvg自由賣點就係爆種可以cut硬值
但np開始新系列就自帶左,自由對比突自真係無咩用

唔講都唔記得左命運,同埋突自一齊賣既話感覺兩部機賣到貴一貴都仲得
作者: a886    時間: 2017-4-11 17:09

回覆 89# a39g99


    自由爆SEED 到後期變左同紅渣三倍速一樣
好似今集咁,原本得托魯基斯/3 可以向下dash ,今集變左部部都得
作者: getterwing    時間: 2017-4-11 17:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-12 09:09

psp第一代gvg自由賣點就係爆種可以cut硬值
但np開始新系列就自帶左,自由對比突自真係無咩用

唔講都唔記 ...
a39g99 發表於 2017-4-11 16:07

GVG自由爆種直情是BUG, NP比B記CUT左好正常
你去街機場落場玩下就知道對家用自由
除左Z同自由之外, 其他機根本冇辦法打
作者: yugioh1    時間: 2017-4-12 12:19

回覆 92# DennisChoi


    唔知今集有幾多禁機,EXIA都被人話廚機,好慘
作者: DennisChoi    時間: 2017-4-12 14:10

回覆  DennisChoi


    唔知今集有幾多禁機,EXIA都被人話廚機,好慘
yugioh1 發表於 2017-4-12 12:19

EXIA 2支超追飛標比人話廚姐
其他方面冇咩問題

出左之後半年都繼續比人話禁機
咁就真是廚機啦
作者: 實頭    時間: 2017-4-12 16:28

好hea wor 我見
D連技同EXVSMBON直頭一樣
作者: a886    時間: 2017-4-13 22:31

終於最後制品包括LIST出左
・機動戦士ガンダム
・機動戦士Ζガンダム
・機動戦士ガンダムΖΖ
・機動戦士Vガンダム
・新機動戦記ガンダムW
・∀ガンダム
・機動戦士ガンダムSEED
・機動戦士ガンダム00(ファーストシーズン)
・ガンダム Gのレコンギスタ
・機動戦士ガンダム 鉄血のオルフェンズ
・機動戦士ガンダム 第08MS小隊
・機動戦士ガンダム サンダーボルト
・機動戦士ガンダム0083 STARDUST MEMORY
・機動戦士ガンダム 逆襲のシャア
・機動戦士ガンダムUC
・機動戦士ガンダムF91
・機動戦士クロスボーン・ガンダム



00 S2,SEED-D,G同X  etc...請等DLC
作者: a886    時間: 2017-4-13 22:34

回覆 95# 實頭


    同EXVSMBON 有咩唔好?

你要知道家用機出到FB 已經停左
FB去到EXVSMBON 己經改左好多野~佢跟番EXVSMBON 都叫有更新下咁解~

EXVSMBON 既ZZ 2500機已經 係FB所有3000機之上屈到傻><
作者: powershing    時間: 2017-4-13 22:56

基本板無G,X,V
配角機放DLC就算啦,
主角機都無真係
作者: a39g99    時間: 2017-4-14 13:51

終於最後制品包括LIST出左



00 S2,SEED-D,G同X  etc...請等DLC
a886 發表於 2017-4-13 22:31


劇場版W都無(雖然預左)
人氣高既差唔多都要比錢,好似00 S2+Destiny
講起00,一直都想有返psp版既肥仔德,爆甲17下超正

另外唔知街機版既機有冇可能出
好似紅迷惘最終版果架咁樣
Astray唔知會唔會有DLC出,Seed外傳人氣其實唔錯的
咁多DLC,希望唔好分成年先出齊,唔係真係死人都似
作者: a886    時間: 2017-4-14 17:36

回覆 99# a39g99


    肥仔德真係好正~ 炮機+格機集於一身
Astray 上兩集都好屈下應該會DLC出,但唔會好快出要等下

不過不過DLC 出還出唔好學FB果時咁,頭一年出番啲本身有既機只係駕駛員唔同





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2