作者: henry9207 時間: 2017-4-4 22:14 標題: Gundam versus登場機體多唔多?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 00:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2017-4-5 01:53
[youtube]IKmgw-ZU5-s[/youtube]
7月6出正式版
作者: jcls 時間: 2017-4-5 10:43
依隻係咪己經唔再係Capcom出?
作者: yugioh1 時間: 2017-4-5 11:12
G版送既好似吸引啲(不過要俾多3千YEN

作者: getterwing 時間: 2017-4-5 11:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 11:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2017-4-5 11:52
應該咁問:
Gundam versus登場"免費機體"多唔多?
via HKEPC Reader for Android
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 12:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1 時間: 2017-4-5 12:50
唔記得上集PS3有一出幾多部機(我SKIP左嗰集冇買
作者: a886 時間: 2017-4-5 14:02
回覆 8# 餓狼
最少有17個GUNDAM 故事,90部機以上
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2017-4-5 14:07
本帖最後由 a886 於 2017-4-5 14:08 編輯
回覆 10# yugioh1
FB 果有39個作品, 119 部機 + 35部DLC 機(共11彈DLC)
作者: a886 時間: 2017-4-5 14:09
回覆 12# getterwing
可能後加掛
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2017-4-5 14:13
回覆 15# getterwing
集集都有人用閃光同神屈到爆><
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 14:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2017-4-5 14:28
回覆 17# getterwing
2個豬隊友冷槍
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-5 14:38
無記錯, SEED D都是capcom 收尾補鑊
之後就越出越差, 一代不如一代
作者: yugioh1 時間: 2017-4-5 14:44
回覆 13# a886
作者: yugioh1 時間: 2017-4-5 14:46
回覆 17# getterwing
我驚係玩嗰個新MODE(打40MISSION嗰個先可6個人)
作者: yugioh1 時間: 2017-4-5 14:49
呢度有幾多人試左上個月BETA? 其實部Barobatos出盾嗰招係咪連技用?
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 14:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-5 15:34
本帖最後由 DennisChoi 於 2017-4-5 15:36 編輯
Seed都唔叫偷懶, 之後既偷懶得重勁
十足十將隻古早高達戰記D model挖返出來用
D 動作生硬到
Seed系列如果冇左step cancel呢個bug
其實會好好多, 最少挑機唔會變左跳芭蕾舞
作者: charcsc2000 時間: 2017-4-5 17:36
所以我覺得第一代始終最好玩....
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-5 17:46
PS2 emu 幫到你
我特登留返隻碟得閒身癢玩鋪
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 17:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-5 17:52
都是身癢先玩2鋪
始終個味道真是唔同
如果capcom出remaster HD版就更加好
用大mon 玩1024 X 768 都有爆格
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 18:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-5 18:18
vs系列話曬都是bandia少數見得人既大作
點會放個版權比capcom
依家最新呢代d油光滿面畫面
真是越來越似gundam breaker
via HKEPC Reader for Android
作者: a39g99 時間: 2017-4-5 19:22
佢今代個遊戲引擎應該跟左大路玩法
你睇返個岩石場就知...
搞到機體本身既材質都跟埋大路,無左卡通果種感覺
RX-78果種啞面搞到好似模型咁樣
今代唯一伏伏地係基本機體都seed destiny都唔包,DLC?!
(個人比較關心既係街機版最強既紅迷惘會唔會有得用...)
今集就一定沖,只係好擔心笨大會點樣切開隻遊戲
psv單野玩得太大,第一次對gvg系列無信心
希望正係機體DLC狂魔就夠,一出遊戲直接賣成堆DLC都無所謂
唔好來每月更新就得...想要玩既機要等到2018 年DLC
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 19:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99 時間: 2017-4-5 19:43
SF5衰係邊?用UE4引擎,個畫面我收貨的。
只係個人唯一唔慣係無得玩一連串目押
特別我個人比較中意玩連招,SF5成個節奏感覺慢曬
唔明點解唔食返老本,行返4代操作
以前比賽睇4代玩目押超好睇,睇人點樣最後一連串技翻局
但睇五代,只會...哦,打完啦
再講sf又唔係笨大既,關gvg team咩事
不過gvg為左分開同街機差距
都已經連計分都改左唔叫1000/3000機
硬要改新計分制度,聽上去好唔慣。
日系對戰Game,唔知點解好中意創新,唔肯食老本
上代個系統明明好,但新一代都要改左佢
日系廠呢方面真係好神奇,想佢創新既就無限食老本
對戰想佢執下畫面食老本又硬要創新
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-5 19:55
今次唔跟上一集是好事來
上一代個人真心唔覺得好玩
人老, 完全跟唔到閃來閃去既節奏
via HKEPC Reader for Android
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 20:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99 時間: 2017-4-5 21:23
本帖最後由 a39g99 於 2017-4-5 21:27 編輯
Sf傳統起碼要三年先出齊人物是常識吧
當年殺意隆好似都係後期先出的
但5代改到咁,殺連隆玩法都唔會同4代
踩地連之類隨時無曬
即使初期出個人物都味必提升到人氣
5代原意係好,但係出來個結果就係吸引唔到新人
仲趕走左班舊人...
好似我咁,4代先可以話真係認真玩
上網慢慢睇片學人連,練目押
但五代好似將呢一門技術完全斬掉重練
4代制都拍爛既感覺,5代完全無曬...
SF5感覺玩上來無左果種激情
的確新人容易上左手,但係連老玩家技術含量都大幅下降左
睇比賽都知,4代每次對手一個失誤,一連串連招翻局,全場拍手叫好
5代...搞比賽都好似搞唔起咁樣
4代可以話咁多代來講人氣最旺盛,國際比賽各種搞起
但5代連班hard core用家都趕走埋,結果點樣大家有眼睇
Sf5我都係一出就買
初頭連線問題我都理解
但關鍵既一開Game,唸往花時間摸摸每個人物
點知一個鐘都唔洗就摸曬堆人物
因為真係無咩好摸,無需要練習既地方,連打AI都無意思
作者: getterwing 時間: 2017-4-5 21:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99 時間: 2017-4-5 21:55
所以我寧願日系廠直接一開始拆開賣
好過幾個月陰下陰下咁樣更新
拖長個人物周期叫保持人氣...
唔明專精某個人物既人無得玩係幾難受...(好彩我主玩係隆同ken)
無唸過gundam versus可以超越fb
但起碼唔好衰過先,初步睇只係多左急降同改左計分數字
玩法應該無退步
(部PS3 呢家唯一價值就係玩FB,希望今次可以真係收埋佢,GT我都完全無玩了,賽車主攻返pc)
作者: 阿卡卡 時間: 2017-4-6 09:17
正喎, 有shining 同god gundam用, 如果齋玩0078果堆無咩親切感
via HKEPC Reader for Android
作者: getterwing 時間: 2017-4-6 09:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1 時間: 2017-4-6 11:25
EXIA仲係幾好用,獨角出連技好似冇咁易被打斷
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-6 11:28
本帖最後由 DennisChoi 於 2017-4-6 11:30 編輯
睇youtube D beta片
今集系統冇點大改
是取消左SC加左急降同自定援護攻擊機
但是急降其實好難用, 當年GVGNP隻多魯基斯招急降是近乎廢
作者: yugioh1 時間: 2017-4-6 12:35
可以知道每部ASSIST機用到幾多次都唔錯
作者: charcsc2000 時間: 2017-4-6 12:56
其實最大問題係....新版d 機動力改得唔合理....
沒左第一代渣古vs高達果種感覺....
作者: getterwing 時間: 2017-4-6 13:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2017-4-6 13:50
本帖最後由 charcsc2000 於 2017-4-6 13:57 編輯
係囉...根本沒左機體個機動力分別....
以前渣古vs高達, 你唔會夠膽挑, 一定要搵幫手....
而加個d推進器都屈機....邊可能dash度咁多下...
所以我都沒點玩...明明就係做爛左...但都一樣比人神咁拜...
另外, 以前剩係點樣引開大cost機再2夾一, 總之有好多戰術....覺得好好玩...
而加變左pvp....根本唔駛理拍檔....佢死左只係佢打得雞....
果時我專登為左Z Gundam DX買ps2 日版機, 因為可以連線...行機連唔到...
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-6 13:59
dx到z dx所有機都是同一條時間線
平衡同高低cost機分野易搞
依家全部系列出2, 3 部
部部唔是主角就是敵角主力機
平衡到已經偷笑
via HKEPC Reader for Android
作者: a886 時間: 2017-4-6 14:05
回覆 45# charcsc2000
如果出到你講下下跟到足,咁啲卒仔機真係唔洗出
人地一用主角機,就實輸~ 馬沙開哂三倍速紅渣都唔夠其他作品主角機
作者: charcsc2000 時間: 2017-4-6 14:08
老實講, 已經唔係平衡, 而加直頭係fans向...不過明既....後生點會like玩uc年代...
而加都Unicorn啦...
作者: getterwing 時間: 2017-4-6 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: charcsc2000 時間: 2017-4-6 14:10
有時唔一定要win...仲有戰術..計cost...但我睇唔到而加有人著重呢d....
所以我唔會當而加高達vs係以前果隻...
只係一隻純fans向既game....
等如kof, sf果d...最好玩始終係98和2代..
作者: yugioh1 時間: 2017-4-6 14:21
回覆 51# charcsc2000
係鐵血的爛劇
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-6 17:17
機能唔夠就戰術同數量搭夠
隔離隻gundam online用高達打渣古都要睇情況
一唔小心比人圍就可以返歸食杯麵
作者: a886 時間: 2017-4-6 19:19
回覆 54# DennisChoi
人就得咁多~點樣數量搭夠?
你試下用SEED 果隻橙狗狂出藍狗屈啲3000機俾我睇
艾比安無槍同可以一野鞭打爆哂><
戰術 都仲可以
玩FB果時2VS2 對面兩部主天使 真係好勁輪住射同自爆
作者: 340272 時間: 2017-4-7 01:02
係咪冇左g gun
via HKEPC Reader for Android
作者: bibilubi 時間: 2017-4-7 08:43
第一波冇G,X
via HKEPC Reader for Android
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-7 09:06
SEED 藍狗3換1都重得
拉打技術了得既, 重可以draw game
作者: us54gzl 時間: 2017-4-7 09:14
好似以前PSP隻 Gundam Battle 系列咁
一年戰爭D MS同後期比BOOSTER差天共地
除左隻茲達BOOSTER冇晒都仲可以扣血繼續DASH到自爆
作者: charcsc2000 時間: 2017-4-7 10:50
9成玩dlc....放心....
作者: yugioh1 時間: 2017-4-7 12:23
7月6推出 條宣傳片好似有SEED同GUNDAM X
作者: getterwing 時間: 2017-4-7 12:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msc76ju3 時間: 2017-4-7 17:05
SEED D G,X啲機其實就做好嫁啦
不過冇放出黎姐

BTW都係會買嫁啦
作者: LOUIS77 時間: 2017-4-8 11:05
限定版同普通版有乜分別
作者: pasupasu105 時間: 2017-4-8 11:13
多左D歌.....
作者: LOUIS77 時間: 2017-4-8 11:36
機體數目一樣? 或者會唔會之後買DLC有咩優惠
作者: pasupasu105 時間: 2017-4-8 11:44
DLC就一定食你錢
一係等佢DLC SET時買,一定好過你一部一部買
FB時DLC出一段時間後會有1SET裝/XX特別優惠(日VER一定有港/其他我唔知)
GBF名人機係初回特典,初時買一定會有
佢仲有另一個特典未公布,可能有其他野跟掛
作者: LOUIS77 時間: 2017-4-8 11:59
THX
作者: getterwing 時間: 2017-4-8 12:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1 時間: 2017-4-10 14:55
好似係可以優先用新機(但要唔要再加錢,幾多部冇講),如果普/特DL版仲送多個P4主題(價錢平過碟版當你地知

作者: 餓狼 時間: 2017-4-10 15:06
係咪真係冇G Gundam系?
作者: a39g99 時間: 2017-4-10 15:58
除左G,連Seed Destiny都無
兩隻系列都係gvg基本中既基本,正常實有
不過今次十成十當DLC賣
(笨大唔拆開埋vs mode賣算好...)
作者: getterwing 時間: 2017-4-10 16:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99 時間: 2017-4-10 17:50
0083有核彈機
今次感覺上誇張到隻隻系列只比一部主力機...
部分系列直頭唔登場
隻Game我預左起碼要洗成千蚊的了
只係想知佢唔會真係打算每月更新掛...咪同sf5初期咁樣
(對我來講仲誇張過sf5,玩開既機都差唔多無...)
如果論基本人氣機體數目咪仲少過fb,唔係當比隻巴巴托斯就叫賣點掛
咁鐵血系列真係幾貴下,起碼換走左同G/Destiny/astray
作者: getterwing 時間: 2017-4-10 17:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a39g99 時間: 2017-4-10 18:05
或者咁講,我比較接受唔到係元老機體都拆開來賣
RX78-2 = 隆
突擊自由= Ken
你要我洗錢買鐵血/強力機我反而無問題
但係要比錢買突擊自由就好似sf5要你買春麗/ken/cammy之類既元老人物
真係好反感...
作者: getterwing 時間: 2017-4-10 18:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2017-4-10 20:20
回覆 76# a39g99
姐係咁講,GVG 系列傳統都係新系列就係咁CUT就一啲機~
如果唔係下集就無野出~
GVG->GVGNP
GVG extreme -> GVG FB
明明GVGNP 有SEED 既曉用去到GVG extreme / FB唔見左但係NPC 又有得用,搞要去到maxi果隻先有
不過講到尾,我地依面嘈完,另一面又係好誠實俾錢買><
作者: getterwing 時間: 2017-4-10 20:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2017-4-10 20:31
3V3果MODE 都算有啲交代出下新野~
但依個MODE 有啲人怒X 話變左大混戰好暈
作者: getterwing 時間: 2017-4-10 20:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akitohk 時間: 2017-4-11 01:28
係唔係唔會有DLC 追加返Split screen local vs?
作者: ss310251 時間: 2017-4-11 01:58
咪有一個人冇得玩?
(講笑..)
作者: a39g99 時間: 2017-4-11 05:43
突自話曬係主角機...而且兩代以來掌機同主機都同時有登錄
比起曉,突自先真係元老級機體來(雞神專用機玩左都有十年喇)
Gvg呢個系列咁hit,計返數唔係因為第一代世代
反而係第二世代Seed同Destiny,仲同時帶熱埋街機市場
所以今次基本唔包突自,真係有種硬生生切開遊戲來賣既感覺
另外有樣野都幾關心,唔知可唔可以remote play
如果又禁左真係拎我老命
作者: getterwing 時間: 2017-4-11 09:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing 時間: 2017-4-11 09:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yugioh1 時間: 2017-4-11 12:15
我覺得B記出GBF啲機當出左G SEED D都唔定
作者: a886 時間: 2017-4-11 14:56
本帖最後由 a886 於 2017-4-11 14:59 編輯
回覆 84# a39g99
我好肯定第一代同第二代GVG無突自~
第一代命運都係PSP版先有
要去到NEXT PLUS先有突自
作者: a39g99 時間: 2017-4-11 16:07
psp第一代gvg自由賣點就係爆種可以cut硬值
但np開始新系列就自帶左,自由對比突自真係無咩用
唔講都唔記得左命運,同埋突自一齊賣既話
作者: a886 時間: 2017-4-11 17:09
回覆 89# a39g99
自由爆SEED 到後期變左同紅渣三倍速一樣
好似今集咁,原本得托魯基斯/3 可以向下dash ,今集變左部部都得
作者: getterwing 時間: 2017-4-11 17:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DennisChoi 時間: 2017-4-12 09:09
GVG自由爆種直情是BUG, NP比B記CUT左好正常
你去街機場落場玩下就知道對家用自由
除左Z同自由之外, 其他機根本冇辦法打
作者: yugioh1 時間: 2017-4-12 12:19
回覆 92# DennisChoi
唔知今集有幾多禁機,EXIA都被人話廚機,好慘

作者: DennisChoi 時間: 2017-4-12 14:10
EXIA 2支超追飛標比人話廚姐
其他方面冇咩問題
出左之後半年都繼續比人話禁機
咁就真是廚機啦
作者: 實頭 時間: 2017-4-12 16:28
好hea wor 我見
D連技同EXVSMBON直頭一樣
作者: a886 時間: 2017-4-13 22:31
終於最後制品包括LIST出左
・機動戦士ガンダム
・機動戦士Ζガンダム
・機動戦士ガンダムΖΖ
・機動戦士Vガンダム
・新機動戦記ガンダムW
・∀ガンダム
・機動戦士ガンダムSEED
・機動戦士ガンダム00(ファーストシーズン)
・ガンダム Gのレコンギスタ
・機動戦士ガンダム 鉄血のオルフェンズ
・機動戦士ガンダム 第08MS小隊
・機動戦士ガンダム サンダーボルト
・機動戦士ガンダム0083 STARDUST MEMORY
・機動戦士ガンダム 逆襲のシャア
・機動戦士ガンダムUC
・機動戦士ガンダムF91
・機動戦士クロスボーン・ガンダム
00 S2,SEED-D,G同X etc...請等DLC

作者: a886 時間: 2017-4-13 22:34
回覆 95# 實頭
同EXVSMBON 有咩唔好?
你要知道家用機出到FB 已經停左
FB去到EXVSMBON 己經改左好多野~佢跟番EXVSMBON 都叫有更新下咁解~
EXVSMBON 既ZZ 2500機已經 係FB所有3000機之上屈到傻><
作者: powershing 時間: 2017-4-13 22:56
基本板無G,X,V
配角機放DLC就算啦,
主角機都無真係
作者: a39g99 時間: 2017-4-14 13:51
劇場版W都無(雖然預左)
人氣高既差唔多都要比錢,好似00 S2+Destiny
講起00,一直都想有返psp版既肥仔德,爆甲17下超正
另外唔知街機版既機有冇可能出
好似紅迷惘最終版果架咁樣
Astray唔知會唔會有DLC出,Seed外傳人氣其實唔錯的
咁多DLC,希望唔好分成年先出齊,唔係真係死人都似
作者: a886 時間: 2017-4-14 17:36
回覆 99# a39g99
肥仔德真係好正~ 炮機+格機集於一身
Astray 上兩集都好屈下應該會DLC出,但唔會好快出要等下
不過不過DLC 出還出唔好學FB果時咁,頭一年出番啲本身有既機只係駕駛員唔同

