Board logo

標題: [電腦遊戲] WOWS 戰艦世界 [打印本頁]

作者: greatnews    時間: 2019-8-10 20:30     標題: WOWS 戰艦世界

本帖最後由 greatnews 於 2019-8-10 20:31 編輯

[attach]2143145[/attach]
各位艦長們,

2019推坑新手邀請碼及連結

WoWs
邀請新手邀請連結可以跟新手邀請碼疊用
連結獎勵:
​新加入朋友的獎勵 及 回歸朋友的獎勵
1・英國6階加值主力艦Warspite;(當玩到6階船時發送)
2・蘇聯2階加值巡洋艦Diana Lima;
3・14天P帳和其他獎勵。


A新碼-新手邀請碼) WOWSXAL19
獎勵
1) 蘇聯巡洋T3 (三階)金船 Aurora極光號
2) 800達布隆
3) 7天P帳
4) 除特殊信號旗外各10面
-----------------------------------------

ROYAL NAVY活動公會
公會簡稱: -RN-
公會名稱: ROYAL NAVY -HONG KONG
戰績要求: 不需要
此公會為休閒公會
方便新手起步
各自活動
歡迎自行帶隊出發

官網https://worldofwarships.asia/zh-tw/
舊文討論連結https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2402459
作者: greatnews    時間: 2019-8-10 20:34

WGBIRTHWGBIRTHDAY21
獎勵代碼
(含消耗品,迷彩,信號旗)
作者: g1jockey    時間: 2019-8-15 06:48

多謝,收起佢先
作者: joejoe    時間: 2019-8-15 19:44

thx
作者: jackytkh    時間: 2019-8-16 14:03

回覆 2# greatnews


    big thx ar
作者: dom    時間: 2019-8-17 01:10

本帖最後由 dom 於 2019-8-17 01:56 編輯

重以為已經無人玩
同場有空母已經超難用驅逐...

https://www.youtube.com/watch?v=Smg21DH_8lk
Replay 重播
不過講真走位應該好大問題 , 畢竟好怕比空母提早收工...


重未計豬隊友 (不過主要問題對面兩隻Asashio) ...
作者: winsel    時間: 2019-8-18 00:06

北卡點玩呀!次次打贏打輸都倒貼20K credit ...
作者: dom    時間: 2019-8-18 20:59

北卡點玩呀!次次打贏打輸都倒貼20K credit ...
winsel 發表於 18-8-2019 12:06 AM


用旗 + 用塗裝
每場至少殺一隻
作者: winsel    時間: 2019-8-18 23:01

用旗 + 用塗裝
每場至少殺一隻
dom 發表於 2019-8-18 20:59


如果殺到1隻肯定唔使倒扣...
我有用塗裝, 但都無用, 如果無打沉船...
作者: dom    時間: 2019-8-19 01:53

本帖最後由 dom 於 2019-8-19 02:21 編輯
如果殺到1隻肯定唔使倒扣...
我有用塗裝, 但都無用, 如果無打沉船...
winsel 發表於 18-8-2019 11:01 PM


無辦法....
殺唔到一係就打高傷害 + Map objective..
輸既話重慘
[attach]2144628[/attach]
呢場贏 開麥姐都係 267k ... *已經係高級會員 + skin + +20% credit 旗
如果發現打極都虧錢試下用下手上金船 磨下錢...

不過北卡係依家係垃圾....... (我講緊係白板)
- Surface Detection 目標又大
- 甲板好食 HE ( 都未係 IFHE ..)
- 垃圾副砲, 數值好睇既 AA 無用的 , < 3km 1.5km 先勁把鬼咩
- 空母AP 艦爆彈炸好痛
- 呢隻野我懷疑 Sigma 1.5 都唔知有無, 遠中近都砲散到無朋友
- 垃圾 Rudder 慢反應
- 24kt ... 慢

我玩 Amagi , 法戰都覺得好用過 玩NC ....
作者: kenchow1989    時間: 2019-8-19 12:16

本帖最後由 kenchow1989 於 2019-8-19 12:25 編輯
重以為已經無人玩
同場有空母已經超難用驅逐...
dom 發表於 2019-8-17 01:10


都唔係無人玩,只係之前CV rework攪到冇咩心機
而家CV少返D,又可以開隻Khaba出去玩,同Roon爬線
放幾場比大家笑下BTW官方個replay都OK實用(幫手賣廣告
https://replayswows.com/replay/60468Roon Ranked 1打3
https://replayswows.com/replay/60432雷巡Khaba
https://replayswows.com/replay/59556Alaska Kraken
作者: dom    時間: 2019-8-20 00:41

本帖最後由 dom 於 2019-8-20 00:55 編輯
無辦法....
殺唔到一係就打高傷害 + Map objective..
輸既話重慘

呢場贏 開麥姐都係 267k ... *已經係高 ...
dom 發表於 19-8-2019 01:53 AM


修正... NC AP 係超重彈關係 彈速比較慢,  留意瞄準時可能瞄高少少 同預位預多少少時間 可能會好D
不過講真, 玩法戰好過啦.........放棄美戰算了
作者: Ming3825    時間: 2019-8-20 09:31

無辦法....
殺唔到一係就打高傷害 + Map objective..
輸既話重慘

呢場贏 開麥姐都係 267k ... *已經係高 ...
dom 發表於 2019-8-19 01:53

其實game入面有唔少data俾你睇....
打comment前可以去做咗fact check先....
1.NC對HE抗性好過天城
NC中段甲板係37mm
天城全甲板32mm
superstructure大細分別不大
同樣對203/IFHE 152
天城會先俾人打成智障
2.副砲唔係德戰/某堆美國金BB根本無意思
3.對APDB
T8印象中除咗vlad外都會俾SSK炸到(尤其係德戰,接近掟中就citadel)
我自己training room用SSK炸兩隻體感上都係差唔多
呢個armour scheme到睇唔出邊個好炸d
stock NC中圈DPS都好過天城變相你有更大機會係佢炸你前打多幾隻落黎
4.NC sigma係2.0
而且砲準sigma外仲有horizontal同vertical dispersion...
game內只見到horizontal dispersion
天城同NC T8黎講都算係砲準嘅BB....
相反Richelieu出名troll guns...
5.天城轉舵仲慢過NC   
修正... NC AP 係超重彈關係 彈速比較慢,  留意瞄準時可能瞄高少少 同預位預多少少時間 可能會好D
不過講 ...
dom 發表於 2019-8-20 00:41

NC,iowa,montanna都係超重彈....
唔同嘅係NC倍徑係45而iowa+係50所以初速同penetration都差D....
法戰同美戰玩嘅嘢唔同
不過我都覺得高階美戰powercreep咗....
作者: dom    時間: 2019-8-21 01:44

其實game入面有唔少data俾你睇....
打comment前可以去做咗fact check先....
1.NC對HE抗性好過天城
NC中段 ...
Ming3825 發表於 20-8-2019 09:31 AM


尋晚先夠 XP 升船體B , 似乎好左D...
作者: Squall-Lucifer    時間: 2019-8-22 19:59

有沒人今天更新上0.8.7之後打不開消息、軍械庫和加值商店?
作者: doppelganger    時間: 2019-8-22 20:41

回覆 15# Squall-Lucifer

一切正常
作者: greatnews    時間: 2019-8-22 21:36

打活動可得法國代幣
法國代幣可換取達布隆
詳情快登入遊戲吧!
作者: Squall-Lucifer    時間: 2019-8-23 00:04

麻煩了,為了解決開不到軍火庫的問題而檢查WOWS文件的結果,下載更新和重裝都不行,現在更要被鎖死....不用玩了
作者: dom    時間: 2019-8-23 01:14

麻煩了,為了解決開不到軍火庫的問題而檢查WOWS文件的結果,下載更新和重裝都不行,現在更要被鎖死....不用 ...
Squall-Lucifer 發表於 23-8-2019 12:04 AM



你無安 Mod 下話?
有無試過改 Client Type 唔用 Ultra 轉 High
作者: dom    時間: 2019-8-23 01:41

試下d 新法驅.....試到T5 個隻.........已經決定賣晒佢
無煙無速度無concealment 垃圾魚雷 既DD 真心唔識玩.......
我玩翻日驅無咁嬲
作者: Trimformguy    時間: 2019-8-23 11:43

麻煩了,為了解決開不到軍火庫的問題而檢查WOWS文件的結果,下載更新和重裝都不行,現在更要被鎖死....不用 ...
Squall-Lucifer 發表於 2019-8-23 00:04

windows 10 ?
作者: 天下無雙    時間: 2019-8-23 14:19

試下d 新法驅.....試到T5 個隻.........已經決定賣晒佢
無煙無速度無concealment 垃圾魚雷 既DD 真心 ...
dom 發表於 23-8-2019 01:41


有耐心去到T10既就會好........有耐心既話....
作者: Squall-Lucifer    時間: 2019-8-23 18:18

應該和防毒有關,今晚開機之後試了一次已經沒事
作者: java2    時間: 2019-8-24 00:06

DD 有主炮助推消耗品先玩野 , 139mm 炮好巴閉咩?

試下d 新法驅.....試到T5 個隻.........已經決定賣晒佢
無煙無速度無concealment 垃圾魚雷 既DD 真心 ...
dom 發表於 2019-8-23 01:41

作者: dom    時間: 2019-8-24 01:17

本帖最後由 dom 於 2019-8-24 01:23 編輯
有耐心去到T10既就會好........有耐心既話....
天下無雙 發表於 23-8-2019 02:19 PM


我淨係知d CV 最鍾意追法驅打, 明知你無煙嘛
有耐心既話我不如玩翻美驅同英驅重好
Benson / Lightning 新入手
日驅有秋月 / 陽炎玩
毛驅我就玩唔惦

法驅應該偏高手向, 我呢D 海猴唔識欣賞
作者: dom    時間: 2019-8-24 01:19

DD 有主炮助推消耗品先玩野 , 139mm 炮好巴閉咩?
java2 發表於 24-8-2019 12:06 AM


我等意巡
法驅真心無興趣
作者: greatnews    時間: 2019-8-24 20:20

以下連結領取您的補償![法國標誌]
https://worldofwarships.asia/zh- ... n-august-fr-tokens/
作者: 天下無雙    時間: 2019-8-27 15:31

我淨係知d CV 最鍾意追法驅打, 明知你無煙嘛
有耐心既話我不如玩翻美驅同英驅重好
Benson / Lightn ...
dom 發表於 24-8-2019 01:17


法DD俾飛機開光就引去自己防空勁既船附近慢慢玩啦,有煙唔係咁用......
作者: dom    時間: 2019-8-28 18:53

法DD俾飛機開光就引去自己防空勁既船附近慢慢玩啦,有煙唔係咁用......
天下無雙 發表於 27-8-2019 03:31 PM

成條法驅線到T5船都賣埋, 完全唔好玩
T5 都冇乜船防空勁啦, Texas 都 nerf 到無眼睇
作者: Squall-Lucifer    時間: 2019-8-30 21:04

新入坑的玩家可以用這3個代碼的其中一個,在註冊時輸入以下代碼便可以:
HEWCA-PT52E-CA3DB
HEWC4-MDGX4-V28U5
HEWCS-EYE7A-PCSCE
將各會收到三艘加值艦艇:Dreadnought、Aurora以及Tachibana,還有30天的加值帳號。
作者: doppelganger    時間: 2019-8-30 21:37

JPOVECHKIN
貨櫃一個到1/9





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2