Board logo

標題: ***DIY 901H [HDD] / 901C [CF]*** [打印本頁]

作者: salesman    時間: 2008-7-1 18:18     標題: ***DIY 901H [HDD] / 901C [CF]***

***此示範只作參考, 切勿模仿, 否則一切損失自負!***

友台同志KK的分享:
http://www.mobile01.com/topicdet ... 84&last=6902614

同志TerenceITC的分享:
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 79&ptid=1014078

[ 本帖最後由 salesman 於 2009-8-18 12:55 編輯 ]
作者: michael_jackson    時間: 2008-7-1 18:22

勁! You may it yourself?
作者: salesman    時間: 2008-7-1 18:23

***此示範只作參考, 切勿模仿, 否則一切損失自負!***


與友台聯合的CF測試結果:
http://www.mobile01.com/topicdet ... 22&last=6917834

8/2 與友台聯合的最新問題回報:
ccl8659 , KK, femc7488 三位都有遇到類似問題 我今天也遇到了XD

轉貼ccl8659的問題:
我裝了A-DATA 8G 266X CF-->ZIF,正常抓的到..但是有底下現象
1.CF當MASTER GHOST XP-->剛開始WIN XP進入正常(R:45MB/S R:25MB/S)
2.但原內建4G SSD SLC變極不穩,速度變慢(用軟體測時..時而1MB以下,時而回到2X MB/S)
且進入WIN花了0.5分鐘左右上..但4G SSD也不易存讀..怪怪的
3.以上是插電源下..4G時而五常時而變慢..一度懷疑4G SSD壞了,但"CF轉ZIF速度效能優異"
4.但這4G SSD在DOS底下GHOST時速度卻是正常
5.更離譜的是用電池開機時ASUS畫面停住..需再強制重開
進入WIN卻卻要10分鐘以上..好像電力不足...插上電源CF開機進入WIN很快..但4G SSD仍是怪怪的
-------------該如何呢???
感覺CF是正常...4G SSD相沖或壞掉
索性拔掉CF後,GHOST XP 回4G SSD,原8G SSD MLC也裝回---->一切正常??

目且測試解決方式:
拔除4G SLC 只用CF

已測試可用的卡:(用山寨廠CF->ZIF Adapter後內置的4G SSD SLC須拆下不能用)
錸德 233X 32GB (UDMA 4 / MLC)
威剛 266X 8GB (UDMA 5 / SLC)
威剛 266X 16GB (UDMA 5 / SLC)
威剛 350X 16GB (UDMA 5 / SLC)需要升級韌體才能用
創見 266X 8GB (UDMA 5 / SLC)
創見 266X 16GB (UDMA 5 / SLC)
創見 300X 8GB (UDMA 5 / SLC)
創見 300X 16GB (UDMA 5 / SLC)

[ 本帖最後由 salesman 於 2009-8-18 11:12 編輯 ]
作者: milklok    時間: 2008-7-1 18:32

勁!請問ZIF cable 同 HDD 係邊度買? How much?
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-1 18:39

原帖由 milklok 於 2008-7-1 18:32 發表
勁!請問ZIF cable 同 HDD 係邊度買? How much?


支持! 想知材料可以係邊到買到呢? =]
作者: salesman    時間: 2008-7-1 18:47

原帖由 milklok 於 2008-7-1 18:32 發表
勁!請問ZIF cable 同 HDD 係邊度買? How much?

新高登

原帖由 TerenceITC 於 2008-7-1 18:39 發表
支持! 想知材料可以係邊到買到呢? =]

隻ZIF 1.8"係ipod拆落黎
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-1 19:25

原帖由 salesman 於 2008-7-1 18:47 發表

新高登


隻ZIF 1.8"係ipod拆落黎


1.8" 先係最難搵 =]
如果有 Brother 可以 Share 係邊到有得賣就好了

另 Mobile09 有人教唔駛拆機改裝,大大們可以去看看 =]
作者: netkishi    時間: 2008-7-1 20:12

can install zif CF?
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-1 20:17

原帖由 netkishi 於 2008-7-1 20:12 發表
can install zif CF?


以我所知應該可以 =] 但 CF 好貴...
作者: joe1983    時間: 2008-7-1 20:44

唔知900可唔可以禁改
作者: 我係小魚兒    時間: 2008-7-1 21:26

樓主好厲害哦><冇ipod咁點哦><
作者: salesman    時間: 2008-7-1 22:04

原帖由 我係小魚兒 於 2008-7-1 21:26 發表
樓主好厲害哦>


ZIF端口除左1.8"HDD外仲有好多野玩, 由平至貴:

ZIF to CF(SD/HC) 、CF266x MLC、CF300x SLC、1.8"SSD MLC、1.8"SSD SLC...
作者: 我係小魚兒    時間: 2008-7-1 22:08

原帖由 salesman 於 2008-7-1 22:04 發表


ZIF端口除左1.8"HDD外仲有好多野玩, 由平至貴:

ZIF to CF(SD/HC) 、CF266x MLC、CF300x SLC、1.8"SSD MLC、1.8"SSD SLC...

咁大約幾錢ga@@?
仲有樓主改果部係1000h??
作者: via    時間: 2008-7-1 22:11

原帖由 joe1983 於 2008-7-1 20:44 發表
唔知900可唔可以禁改



佢板上有 個zif位入

好明顯係留後路

冇理由個位咁fit個  1.8HD

跟本係後路

可以話904  905 會用HD吧
作者: yarehk    時間: 2008-7-1 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 終生美麗    時間: 2008-7-1 23:27

呢d 危險動作...
應該交由經過訓練的人操作
作者: bf2142    時間: 2008-7-2 01:08

點解要開前面keyboard 版 ?>?
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-2 02:06

原帖由 bf2142 於 2008-7-2 01:08 發表
點解要開前面keyboard 版 ?>?


因為頂住左條 ZIF 入唔到去個 Port 到...
台灣 Mobile09 有教唔駛開機的...但都要磨左上面個塊膠先...

反而我好頭痛既係真係搵唔到新既 1.8" HDD...
新高登的怕有 Bad Sector =3=
作者: salesman    時間: 2008-7-2 05:54

原帖由 via 於 2008-7-1 22:11 發表
佢板上有 個zif位入
好明顯係留後路
冇理由個位咁fit個  1.8HD
跟本係後路
可以話904  905 會用HD吧


904  905 若果係用1000機身, 直頭係2.5"HDD...
作者: salesman    時間: 2008-7-2 08:17

原帖由 我係小魚兒 於 2008-7-1 22:08 發表

咁大約幾錢ga@@?
仲有樓主改果部係1000h??


係901, 比幅相你比較下
作者: pk317    時間: 2008-7-2 08:31

但係要搵1.8" HDD先係最大問題
作者: salesman    時間: 2008-7-2 08:55

原帖由 pk317 於 2008-7-2 08:31 發表
但係要搵1.8" HDD先係最大問題


唔一定用HD既, 可用ZIF->CF (adpator->SDHC)
作者: P45    時間: 2008-7-2 09:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-2 12:28

原帖由 salesman 於 2008-7-2 08:55 發表


唔一定用HD既, 可用ZIF->CF (adpator->SDHC)


整返個 80G 落去一身都舒服哂 XD
SDHC 都可以考慮...只在乎唔會用死個 4G SSD SLC =]
作者: 我係小魚兒    時間: 2008-7-2 12:48

wo cool 咁部901好用好多...
但大大仲未答魚魚各款
ZIF to CF(SD/HC) 、CF266x MLC、CF300x SLC、1.8"SSD MLC、1.8"SSD SLC...
既大約價錢呢><
作者: komachi    時間: 2008-7-2 17:13

ZIF to CF(SD/HC) ADAPTER幾十蚊有交易
作者: 拉薩    時間: 2008-7-2 23:12

有無人肯開團買
东芝/40G/1.8英寸/4200转/2M/CF接口笔记本硬盘MK4004GAH
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-3 00:12

原帖由 拉薩 於 2008-7-2 23:12 發表
有無人肯開團買
东芝/40G/1.8英寸/4200转/2M/CF接口笔记本硬盘MK4004GAH


GAH 一定唔係 5mm
要搵 GAL 尾的 =]
作者: stdy    時間: 2008-7-3 00:28

敢問樓主~
加了HDD之後,
1. eeepc 901的秏電多了嗎?
2. eeepc 901的重量提升了多少?
作者: kevin8o8    時間: 2008-7-3 00:39

原帖由 stdy 於 2008-7-3 00:28 發表
敢問樓主~
加了HDD之後,
1. eeepc 901的秏電多了嗎?
2. eeepc 901的重量提升了多少?


而家出左個報告話ssd秏電量多過hdd..
不過重量就應該hdd重少少.. 少少遮... 應該唔會好覺

如果有人知道邊度有得埋1.8"hdd 組團一齊啦 XD
作者: andypoon426    時間: 2008-7-3 01:15

我等下904,905算啦...
asus一定會出有hd版既901
作者: stdy    時間: 2008-7-3 01:21

原帖由 kevin8o8 於 2008-7-3 00:39 發表


而家出左個報告話ssd秏電量多過hdd..
不過重量就應該hdd重少少.. 少少遮... 應該唔會好覺

如果有人知道邊度有得埋1.8"hdd 組團一齊啦 XD

但未過保養期, 唔敢DIY喎....
如果有ching 幫手就ok~:funk:
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-3 02:51

十萬個支持組團 =]

Mobile09 已經講左唔駛拆機都可以ko =]
大家可以放心呢 =]
作者: salesman    時間: 2008-7-3 07:03

原帖由 stdy 於 2008-7-3 00:28 發表
敢問樓主~
加了HDD之後,
1. eeepc 901的秏電多了嗎?
2. eeepc 901的重量提升了多少?


秏電差不了多少, 重量1.18kg
作者: salesman    時間: 2008-7-3 07:07

SLC  CF!
http://www.hkepc.com/?id=1370&fs=rell
讀取 52MB ,寫入 47MB/S
作者: komachi    時間: 2008-7-3 09:57

原帖由 salesman 於 2008-7-3 07:07 發表
SLC  CF!
http://www.hkepc.com/?id=1370&fs=rell
讀取 52MB ,寫入 47MB/S

同266x 相差多少


作者: TerenceITC    時間: 2008-7-3 18:59

我喜歡 HDD 的大容量 =]
作者: salesman    時間: 2008-7-3 19:55

原帖由 TerenceITC 於 2008-7-3 18:59 發表
我喜歡 HDD 的大容量 =]


SSD防震呢樣真係冇得頂, 但價格尚未普及

至於我裝既呢隻30GB 1.8" T牌原本係比ipod用既, 防震都唔太差
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-3 21:39

原帖由 salesman 於 2008-7-3 19:55 發表


SSD防震呢樣真係冇得頂, 但價格尚未普及

至於我裝既呢隻30GB 1.8" T牌原本係比ipod用既, 防震都唔太差


32G CF 好貴 =3= 但 40G HDD 我睇應該 $500 - $600 左右
如果買張 16G CF / SD 去又好似哂左 =3=
作者: sutrak    時間: 2008-7-5 15:27

總括o黎講有以下東芝 1.8吋可以用:
MK3008GAL 30G
MK4009GAL 40G
MK6028GAL 60G
MK8025GAL 80G
以上全部為5mm 單碟版,不過我覺得起點應該係搵MK4009GAL,因為呢一代開始效能比較好(垂直寫入). 最好就搵到MK8028GAL 啦,不過暫時香港仲未見過

但一定唔好買 GAA 尾既hdd,因為係專比媒體播放機用,得3600轉

PS: 手頭上有隻MK4009GAL,又有o個條ZIF cable....但偏偏就冇機玩

[ 本帖最後由 sutrak 於 2008-7-7 02:40 編輯 ]
作者: salesman    時間: 2008-7-5 22:29     標題: 回復 40# 的帖子

MK4009GAL 同 MK6025GAL 60G邊度見到有?
作者: raycoau    時間: 2008-7-6 00:46

想問..如果自己改左hdd
係唔係無晒果4 gb ssd slc+8gb mlc?

謝謝@@
作者: salesman    時間: 2008-7-6 00:51     標題: 回復 42# 的帖子

HDD + 4GB SSD
作者: 寂寞的FSY    時間: 2008-7-6 00:53

原帖由 raycoau 於 2008-7-6 12:46 AM 發表
想問..如果自己改左hdd
係唔係無晒果4 gb ssd slc+8gb mlc?

謝謝@@

可能8G MLC個位同ZIF係共用的...
作者: raycoau    時間: 2008-7-6 00:57

salesman大哥...
我岩岩放左部1000h ...
而家想買...901...
可唔可以整個詳細教學改呀...^_^
作者: 拉薩    時間: 2008-7-6 14:49

見到MK3008GAL 30G $650
作者: poyin    時間: 2008-7-6 14:49

原帖由 寂寞的FSY 於 2008-7-6 00:53 發表

可能8G MLC個位同ZIF係共用的...

唔明唔明?
本身 zif 位o個張係 8GB SSD?
咁 4GB SSD 又o係邊架?
作者: salesman    時間: 2008-7-6 20:53

原帖由 拉薩 於 2008-7-6 14:49 發表
見到MK3008GAL 30G $650


請問是否全新貨呢?
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-6 23:34

原帖由 拉薩 於 2008-7-6 14:49 發表
見到MK3008GAL 30G $650


請問係邊見到呢? =]

係 Taobao 見到 30G 只是 230RMB...全新的 =3=
http://auction1.taobao.com/aucti ... 6b9fbed857437.jhtml
是 MK3006GAL =]
作者: salesman    時間: 2008-7-7 02:15

原帖由 TerenceITC 於 2008-7-6 23:34 發表


請問係邊見到呢? =]

係 Taobao 見到 30G 只是 230RMB...全新的 =3=
http://auction1.taobao.com/aucti ... 6b9fbed857437.jhtml
是 MK3006GAL =]


MK3006GAL IDE

[ 本帖最後由 salesman 於 2008-7-11 23:10 編輯 ]
作者: sutrak    時間: 2008-7-7 02:37

原帖由 salesman 於 2008-7-7 02:15 發表


MK3006GAL PCMCIA


PCMCIA?!

你放得入PCMCIA 槽又用到我比個叻你

[ 本帖最後由 sutrak 於 2008-7-7 02:43 編輯 ]
作者: sutrak    時間: 2008-7-7 02:39

原帖由 salesman 於 2008-7-5 22:29 發表
MK4009GAL 同 MK6025GAL 60G邊度見到有?


我o係日本yahoo auction見到~

MK4009GAL,MK6028GALMK8025GAL 都有

如果o係香港搵MK4009GAL 都唔難, 你試o下去高登睇o下d 1.8吋 盒仔連HDD, 40G model 之前係用MK4009GAL

[ 本帖最後由 sutrak 於 2008-7-7 02:46 編輯 ]
作者: sutrak    時間: 2008-7-7 02:47

原帖由 拉薩 於 2008-7-6 14:49 發表
見到MK3008GAL 30G $650


唔抵,MK4009GAL都唔駛咁貴
作者: salesman    時間: 2008-7-7 06:08

原帖由 sutrak 於 2008-7-7 02:37 發表


PCMCIA?!

你放得入PCMCIA 槽又用到我比個叻你


MK3008GAL vs MK3006GAL
作者: 寂寞的FSY    時間: 2008-7-7 09:48

原帖由 poyin 於 2008-7-6 02:49 PM 發表

唔明唔明?
本身 zif 位o個張係 8GB SSD?
咁 4GB SSD 又o係邊架?

8G SSD MLC利用好似mini PCIE插槽連接而成,見BIOS的檢測應該與ZIF共用
而4G SSD係機內焊死落底板度的
作者: sutrak    時間: 2008-7-7 12:20

原帖由 寂寞的FSY 於 2008-7-7 09:48 發表

8G SSD MLC利用好似mini PCIE插槽連接而成,見BIOS的檢測應該與ZIF共用
而4G SSD係機內焊死落底板度的


901 4G SSD 都係用mini PCIE 形式,可以睇呢度第九張圖, 圖中右上角就係放4G SSD 既地方
作者: salesman    時間: 2008-7-8 04:21

DIY CF update
作者: A64    時間: 2008-7-8 04:36

原帖由 salesman 於 2008-7-1 22:04 發表


ZIF端口除左1.8"HDD外仲有好多野玩, 由平至貴:

ZIF to CF(SD/HC) 、CF266x MLC、CF300x SLC、1.8"SSD MLC、1.8"SSD SLC...


CF去到266x成40MB都只係MLC
我想問下出面買到既CF kingston 266X同sandisk ext4, 呢兩隻40MB既係咪都係MLC
作者: 開心的小孩    時間: 2008-7-8 04:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 開心的小孩    時間: 2008-7-8 04:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: salesman    時間: 2008-7-8 04:44

原帖由 A64 於 2008-7-8 04:36 發表


CF去到266x成40MB都只係MLC


A-data 266x is SLC $620.-
作者: lsl86712    時間: 2008-7-8 10:50



點解樓主唔考慮用呢張,價錢差唔太遠
作者: zerolamhk    時間: 2008-7-8 15:34

MK4009GAL有人開價780
作者: fatboytko    時間: 2008-7-8 15:47

i have 300x 16gb ar
作者: sutrak    時間: 2008-7-8 21:30

原帖由 zerolamhk 於 2008-7-8 15:34 發表
MK4009GAL有人開價780


如果係全新o既.......七百左右都算合理o既
作者: salesman    時間: 2008-7-8 21:50

原帖由 zerolamhk 於 2008-7-8 15:34 發表
MK4009GAL有人開價780


Where?
作者: boris2004    時間: 2008-7-8 22:20

原帖由 salesman 於 2008-7-8 09:50 PM 發表


Where?


7000 ¥ = HKD $509
http://page7.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/g68273775

[ 本帖最後由 boris2004 於 2008-7-8 22:21 編輯 ]
作者: bf2142    時間: 2008-7-9 01:38

1) 想問下用原本個ssd vs 8GCF 兩者之 Hdtune "Write" transfer rate 分別 ?
2) 想問下用原本個ssd vs 1.8"HD 兩者之 Hdtune "Write" transfer rate 分別 ?

謝謝 !
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-9 01:53

原帖由 boris2004 於 2008-7-8 22:20 發表


7000 ¥ = HKD $509
http://page7.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/g68273775


平係平...但點買呢 =3=
之前搵錯, MK3008GAL 只是 RMB 230 - 270
但唔知 work 唔 work 的 =3=
作者: salesman    時間: 2008-7-11 10:27

原帖由 boris2004 於 2008-7-8 22:20 發表

7000 ¥ = HKD $509
http://page7.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/g68273775


・ 海外発送はしません。(Seller will not ship internationally.)
作者: keiths    時間: 2008-7-12 07:35

高手
作者: ^^Andy^^    時間: 2008-7-12 11:11

"GAH"Suffix.... not suitable?
作者: salesman    時間: 2008-7-12 11:13     標題: 回復 72# 的帖子

1.8" IDE is not suitable for 901

1.8" ZIF suitable for 901 only
作者: stdy    時間: 2008-7-12 11:58

Salesman, 幾時整埋個touch screen 俾各位巴打睇?
作者: sutrak    時間: 2008-7-12 17:09

原帖由 ^^Andy^^ 於 2008-7-12 11:11 發表
"GAH"Suffix.... not suitable?


GAH 係雙碟,8mm 高, 唔得
所以係得GAL 得...
作者: bf2142    時間: 2008-7-12 19:48

20G 個d 好似 係用針頭唔係用平頭
作者: salesman    時間: 2008-7-13 10:28

試過日立1.8"HDD可用但會和4GB SSD沖突令SSD不能用...暫時只有東芝1.8"HDD不會和4GB SSD沖突
作者: stdy    時間: 2008-7-13 22:29

請問樓主~
我o係yahoo hk 既拍賣見到呢一個harddisk.

20GB



同40GB



邊個先可以用??
20GB : $560
40GB: $420
作者: sutrak    時間: 2008-7-13 22:47

原帖由 stdy 於 2008-7-13 22:29 發表
請問樓主~
我o係yahoo hk 既拍賣見到呢一個harddisk.

20GB

http://www.shope2.com/photo/ipod ... s/photo_hdd_20gb%20(2).jp ...


Sorry,兩隻都唔o岩駛~~
作者: salesman    時間: 2008-7-14 01:25

原帖由 stdy 於 2008-7-13 22:29 發表
請問樓主~
我o係yahoo hk 既拍賣見到呢一個harddisk.

20GB


呢一個1.8"harddisk係IDE唔得
作者: stdy    時間: 2008-7-14 11:06

oops... 仲諗住搵唔到就上yahoo bid番個二手古舊ipod 拆左佢添~
作者: salesman    時間: 2008-7-14 11:09     標題: 回復 81# 的帖子

MY 30GB 1.8" ZIF HDD is from ipod
作者: bf2142    時間: 2008-7-14 13:53

原帖由 salesman 於 2008-7-14 01:25 發表


呢一個1.8"harddisk係IDE唔得


加個 40pin 轉 50pin 頭  得唔得呢  ?
作者: 我係小魚兒    時間: 2008-7-14 13:53

原帖由 salesman 於 2008-7-14 11:09 發表
MY 30GB 1.8" ZIF HDD is from ipod

魚魚都記得你有咁講過...不過咁你ipod咪冇得用low><....
作者: salesman    時間: 2008-7-14 18:40

原帖由 我係小魚兒 於 2008-7-14 13:53 發表

魚魚都記得你有咁講過...不過咁你ipod咪冇得用low>


ipon can use 8GB CF->ZIF
作者: salesman    時間: 2008-7-16 00:39

E仔己經成為我重要既工作伙伴,既輕巧又便攜真係冇得頂

[ 本帖最後由 salesman 於 2008-7-19 07:29 編輯 ]
作者: john2000    時間: 2008-7-16 00:52

四仟幾 值唔值?
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-16 01:36

原帖由 salesman 於 2008-7-16 00:39 發表
E仔己經成為我重要既工作伙伴,既輕巧又便攜真係冇得頂


你個 Professional Version 出賣左你 XDDD
我有 Home SP3 OEM ,可以用到機背個 License =] 要既可以搵我 =]

我呢...
星期六買左 EEE
今日岩岩改左隻 MK4009GAL 落去 =] 我只係鬆左四口 Screw =]
無鋸機無拆機 KO 左...

但佢係一個食電又好熱既物體...甚至唔可以用 Slow Mode 行 HDTune...
因為佢熱到 Hang 左 =3= 成 64-65C... 我唔想燒大脾 >.<
作者: raycoau    時間: 2008-7-16 01:59

salesman ..我想搵你幫我改個40gb hdd入去可以嗎hehe
作者: salesman    時間: 2008-7-16 02:06

原帖由 TerenceITC 於 2008-7-16 01:36 發表

你個 Professional Version 出賣左你 XDDD
我有 Home SP3 OEM ,可以用到機背個 License =] 要既可以搵我 =]

我呢...
星期六買左 EEE
今日岩岩改左隻 MK4009GAL 落去 =] 我只係鬆左四口 Screw =]
無鋸機無 ...


我個 Professional Version 係VOK正版
我隻3008GAL至今用左十幾日又末HANG過唔太熱又唔算食電, 差滿行saving有8小時45分電量

原帖由 john2000 於 2008-7-16 00:52 發表
四仟幾 值唔值?


值唔值好睇E仔既小巧與效能Fit唔Fit到自已既需要, 我就覺得OK Fit到自己既需要了
作者: salesman    時間: 2008-7-16 02:10

原帖由 raycoau 於 2008-7-16 01:59 發表
salesman ..我想搵你幫我改個40gb hdd入去可以嗎hehe


有乜Jet So先?PM黎睇睇
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-16 23:25

問題解決了 =]

原來當我用火牛充電時它是很熱的...
加上 HDD 本身都熱 =3= 所以差點出事 =3=

今晚試了跑 HDTune, 成功了
一陣補相 =]
作者: hongkongdisney    時間: 2008-7-17 00:52

原帖由 TerenceITC 於 2008-7-16 01:36 發表


你個 Professional Version 出賣左你 XDDD
我有 Home SP3 OEM ,可以用到機背個 License =] 要既可以搵我 =]

我呢...
星期六買左 EEE
今日岩岩改左隻 MK4009GAL 落去 =] 我只係鬆左四口 Screw =]
無鋸機無 ...

無鋸機無拆機 KO 左...
係點整到?
可否講詳細o的?
thx
作者: stdy    時間: 2008-7-17 01:02

JKK 放完假返國, 即刻post左個片俾人睇點整..
睇佢都好似冇拆機...只係拆幾粒螺絲only~

http://www.youtube.com/watch?v=sJdNQk5AfkE
作者: hongkongdisney    時間: 2008-7-17 01:12

原帖由 stdy 於 2008-7-17 01:02 發表
JKK 放完假返國, 即刻post左個片俾人睇點整..
睇佢都好似冇拆機...只係拆幾粒螺絲only~

http://www.youtube.com/watch?v=sJdNQk5AfkE

但佢有"鋸機"呢
佢鋸大o左個位先可以放到條cable 入去ga

唔鋸唔拆 係放唔到條cable 入去
http://www.mobile01.com/topicdet ... 4&last=6902614#

TerenceITC兄 話無鋸機無拆機 KO 左...
所以請教下佢點樣可以做到

[ 本帖最後由 hongkongdisney 於 2008-7-17 01:15 編輯 ]
作者: TerenceITC    時間: 2008-7-17 02:11

原帖由 hongkongdisney 於 2008-7-17 01:12 發表

但佢有"鋸機"呢
佢鋸大o左個位先可以放到條cable 入去ga

唔鋸唔拆 係放唔到條cable 入去
http://www.mobile01.com/topicdet ... 4&last=6902614#

TerenceITC兄 話無鋸機無拆機 KO 左...
所以請教下佢點樣可以做到


白白先...想想點用呢個洞幫你 =] 一陣開估 =]
未放相過 PS 所以好矇...都係聽日先貼相 =]
作者: salesman    時間: 2008-7-17 07:47     標題: 回復 96# 的帖子

有"L"型工具的話的確有機會做到
作者: john2000    時間: 2008-7-17 15:34

eeepc 真係好多樂趣, 加上有好多 DIY 高手, 請問樓主 華碩是否故意預留D 空間比大家DIY?
作者: salesman    時間: 2008-7-17 18:59

原帖由 john2000 於 2008-7-17 15:34 發表
eeepc 真係好多樂趣, 加上有好多 DIY 高手, 請問樓主 華碩是否故意預留D 空間比大家DIY?


也沒有甚麽故不故意的, 只是華碩的設計都是平凡中見不平凡的, 以功能全面及性能可靠為宗旨, 所以產品總會令用家多一點便利, 多一份信賴

PS. 小E真的十分省電

[ 本帖最後由 salesman 於 2008-7-17 19:01 編輯 ]
作者: 拉薩    時間: 2008-7-17 23:58

請問ZIF cable 係新高登邊度買 & How much?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2