作者: AsusPC 時間: 2009-5-22 03:10 標題: 1008 HA Change to Windown 7
This sunday i was bought the Asus EEEPC 1008HA .
That Very nice .I change to Windown 7 was very smooth.
very fast and that was unblieveable .because all 1008HA
XP driver was 70% can useing to windown 7 .that nice .
作者: gnowr 時間: 2009-5-22 09:58
Good English.
作者: patrickwong55 時間: 2009-5-22 10:48
今日至六月三十日買有三年保呀.........
作者: ringo_warez 時間: 2009-5-22 11:05
所有1008HA行貨都係?
作者: patrickwong55 時間: 2009-5-22 11:15 標題: 回覆 4# 的帖子
http://paper.hkheadline.com/
今日 page. 47
作者: ngricky 時間: 2009-5-22 11:51
咁又幾ok wo~~我都諗緊買唔買~
作者: kidskito 時間: 2009-5-22 12:46
Really good english...= =
不過我都唔會轉WIN 7住啦
用開都係XP最易用
等WIN 7普及D先轉
作者: 【EndLess】泰利 時間: 2009-5-22 14:28
GOODEST ENGLISH
不過你係唔係用USB手指裝WINDOWS?
作者: 艾力龍 時間: 2009-5-22 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天使不敗 時間: 2009-5-23 01:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clicker 時間: 2009-5-23 22:37
70%...
which can't?

