Board logo

標題: 1008 HA Change to Windown 7 [打印本頁]

作者: AsusPC    時間: 2009-5-22 03:10     標題: 1008 HA Change to Windown 7

This sunday i was bought the Asus EEEPC 1008HA .
That Very nice .I change to Windown 7 was very smooth.
very fast and that was unblieveable .because all 1008HA
XP driver was 70% can useing to windown 7 .that nice .

作者: gnowr    時間: 2009-5-22 09:58

Good English.
作者: patrickwong55    時間: 2009-5-22 10:48

今日至六月三十日買有三年保呀.........
作者: ringo_warez    時間: 2009-5-22 11:05

原帖由 patrickwong55 於 2009-5-22 10:48 發表
今日至六月三十日買有三年保呀.........

所有1008HA行貨都係?
作者: patrickwong55    時間: 2009-5-22 11:15     標題: 回覆 4# 的帖子

http://paper.hkheadline.com/

今日 page. 47
作者: ngricky    時間: 2009-5-22 11:51

咁又幾ok wo~~我都諗緊買唔買~
作者: kidskito    時間: 2009-5-22 12:46

Really good english...= =
不過我都唔會轉WIN 7住啦
用開都係XP最易用
等WIN 7普及D先轉
作者: 【EndLess】泰利    時間: 2009-5-22 14:28

GOODEST ENGLISH
不過你係唔係用USB手指裝WINDOWS?
作者: 艾力龍    時間: 2009-5-22 15:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天使不敗    時間: 2009-5-23 01:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clicker    時間: 2009-5-23 22:37

70%...
which can't?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2