作者: nelson 時間: 2011-9-13 12:26 標題: 為了SSD , 錢沒了, 保養也沒了 !
本帖最後由 nelson 於 2011-9-13 12:38 編輯
EEEPC 1215B / E350 / 8GB RAM / M4 64GB $ 3480+340+895
內心爭扎左好耐先決定入手 因為拆hdd會void保養
不過拆機過程拆到頭都暈...
起塊keyboard同touchpad真係驚佢爆


[attach]1247682[/attach]
作者: eeeuser 時間: 2011-9-13 23:47
有滿足感其他乜都唔重要
作者: Deep Sea 時間: 2011-9-13 23:51
勇氣可嘉
作者: pokemonx99 時間: 2011-9-13 23:55
值得的
作者: AAAA 時間: 2011-9-14 00:32
作者: mafanyau 時間: 2011-9-14 13:11
果然利害, 值得讚賞 !
作者: dlam 時間: 2011-9-14 15:39
有滿足感+1
作者: chanmingfu 時間: 2011-9-17 19:04
I guess now you got your dream Eeepc.

作者: nelson 時間: 2011-9-17 19:10
又唔係話超快 但似番一部notebook
作者: b81a86 時間: 2011-9-18 08:12
你就好la.......可以換到呢隻SSD..........
我地eeepc 901 只用到mini pci-e 的SSD ,無SATA的傳輸速度咁快
作者: nelson 時間: 2011-9-18 12:47
你就好la.......可以換到呢隻SSD..........
我地eeepc 901 只用到mini pci-e 的SSD ,無SATA的傳輸速度咁快 ...
b81a86 發表於 2011-9-18 08:12
但哩部EEEPC完全唔平
作者: holuck 時間: 2011-9-18 14:41
我都用緊 ssd冇乜後恢的.
作者: computer1975 時間: 2011-9-19 12:05
本來買了一隻SSD,我都想改後來發現VGA cable壞左,拿回廠修。還有一年保養,最後都沒改 :sleepy:
作者: nelson 時間: 2011-9-19 19:44
用o係desktop係2個世界
作者: kan_hung 時間: 2011-9-19 22:09
ching你部eeepc最多裝到幾多GB ram?
作者: nelson 時間: 2011-9-19 22:12
max 4GB *2
作者: kan_hung 時間: 2011-9-19 22:16
最強netbook..
作者: nelson 時間: 2011-9-19 22:37
本帖最後由 nelson 於 2011-9-19 22:39 編輯
2GB太少 4GB就差唔多
不過8GB其實無乜分別 純粹見平隊爆佢咁解
我上一部都係Lenovo, S10
作者: 阿天 時間: 2011-9-19 23:36
我部1001PX 都想幫佢轉SSD
作者: yarehk 時間: 2011-9-20 08:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 乜o野地獄 時間: 2011-9-20 10:53
換左SSD 入WINDOW真係飛一樣的速度
作者: samcph 時間: 2012-2-23 18:27
請問原廠個HD係幾厚?

