Board logo

標題: 為了SSD , 錢沒了, 保養也沒了 ! [打印本頁]

作者: nelson    時間: 2011-9-13 12:26     標題: 為了SSD , 錢沒了, 保養也沒了 !

本帖最後由 nelson 於 2011-9-13 12:38 編輯

EEEPC 1215B / E350 / 8GB RAM / M4 64GB $ 3480+340+895
內心爭扎左好耐先決定入手 因為拆hdd會void保養
不過拆機過程拆到頭都暈...
起塊keyboard同touchpad真係驚佢爆





[attach]1247682[/attach]
作者: eeeuser    時間: 2011-9-13 23:47

有滿足感其他乜都唔重要
作者: Deep Sea    時間: 2011-9-13 23:51

勇氣可嘉
作者: pokemonx99    時間: 2011-9-13 23:55

值得的
作者: AAAA    時間: 2011-9-14 00:32

有滿足感
作者: mafanyau    時間: 2011-9-14 13:11

果然利害, 值得讚賞 !
作者: dlam    時間: 2011-9-14 15:39

有滿足感+1
作者: chanmingfu    時間: 2011-9-17 19:04

I guess now you got your dream Eeepc.
作者: nelson    時間: 2011-9-17 19:10

又唔係話超快 但似番一部notebook 
作者: b81a86    時間: 2011-9-18 08:12

你就好la.......可以換到呢隻SSD..........
我地eeepc 901 只用到mini pci-e 的SSD ,無SATA的傳輸速度咁快
作者: nelson    時間: 2011-9-18 12:47

你就好la.......可以換到呢隻SSD..........
我地eeepc 901 只用到mini pci-e 的SSD ,無SATA的傳輸速度咁快 ...
b81a86 發表於 2011-9-18 08:12

但哩部EEEPC完全唔平
作者: holuck    時間: 2011-9-18 14:41

我都用緊 ssd冇乜後恢的.
作者: computer1975    時間: 2011-9-19 12:05

本來買了一隻SSD,我都想改後來發現VGA cable壞左,拿回廠修。還有一年保養,最後都沒改 :sleepy:
作者: nelson    時間: 2011-9-19 19:44

本來買了一隻SSD,我都想改後來發現VGA cable壞左,拿回廠修。還有一年保養,最後都沒改  ...
computer1975 發表於 2011-9-19 12:05

用o係desktop係2個世界
作者: kan_hung    時間: 2011-9-19 22:09

用o係desktop係2個世界
nelson 發表於 2011-9-19 19:44



    ching你部eeepc最多裝到幾多GB ram?
作者: nelson    時間: 2011-9-19 22:12

ching你部eeepc最多裝到幾多GB ram?
kan_hung 發表於 2011-9-19 22:09

max 4GB *2
作者: kan_hung    時間: 2011-9-19 22:16

max 4GB *2
nelson 發表於 2011-9-19 22:12



    最強netbook..   勁過我哥部 s10-3s + 2GB RAM (intel) + M4 64GB
作者: nelson    時間: 2011-9-19 22:37

本帖最後由 nelson 於 2011-9-19 22:39 編輯
最強netbook..   勁過我哥部 s10-3s + 2GB RAM (intel) + M4 64GB
kan_hung 發表於 2011-9-19 22:16

2GB太少 4GB就差唔多
不過8GB其實無乜分別 純粹見平隊爆佢咁解

我上一部都係Lenovo, S10
作者: 阿天    時間: 2011-9-19 23:36

我部1001PX 都想幫佢轉SSD
作者: yarehk    時間: 2011-9-20 08:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 乜o野地獄    時間: 2011-9-20 10:53

換左SSD 入WINDOW真係飛一樣的速度
作者: samcph    時間: 2012-2-23 18:27

請問原廠個HD係幾厚?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2