Board logo

標題: [操作疑難] eeepc x101 [打印本頁]

作者: eieio    時間: 2011-10-23 23:04     標題: eeepc x101

有冇ching真正有搵到xp驅動及實際上安裝xp心得分享,謝
作者: smarthei    時間: 2011-11-4 18:58

轉貼+ 個人實測 (XP SP3)
用eeepc 1008P的XP驅動,依序安裝

安裝順序:
1.顯示 -- ok
2.音效 -- ok
3.晶片組 -- ok
4.觸控板 14.0.16 -- ok
5.ATK 快速鍵 -- ok
6.無線網卡 7.7.0.377 -- ok
7.公用程式-Super Hybrid Engine應用程式 -- ok
8.相機 5.34.2.1 -- 不必
9.SATA V9.6.4.1002 -- ok
作者: eieio    時間: 2011-11-4 22:44

轉貼+ 個人實測 (XP SP3)
用eeepc 1008P的XP驅動,依序安裝

安裝順序:
1.顯示 -- ok
2.音效 -- ok
3.晶片 ...
smarthei 發表於 2011-11-4 18:58


tks a lot...finally got some reply...
作者: chisinb    時間: 2011-12-7 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smarthei    時間: 2011-12-10 23:20

回復 4# chisinb

x101 using aw_nb037h wifi+bt combo chip.
driver download from here:
http://www.logicsupply.com/products/aw_nb037h
作者: john2000    時間: 2011-12-11 11:33

回復 5# smarthei
very good
作者: chisinb    時間: 2011-12-11 19:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb    時間: 2011-12-11 19:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb    時間: 2011-12-11 19:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2011-12-11 21:45

腦節可能入呢部
如果入左,可能上黎問下裝乜os 好
作者: john2000    時間: 2011-12-11 22:21

回復 10# chue


高登賣緊$13XX,不用等電腦節。
作者: chisinb    時間: 2011-12-12 17:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb    時間: 2011-12-13 15:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ekchk    時間: 2011-12-13 18:22

101同101H分別在那??
只係WIN7同MEEGO?
係咪兩者用唔到2'5?
作者: pcx    時間: 2011-12-13 21:10

如果睇 youtube 720/1080p 順唔順呀?
作者: chisinb    時間: 2011-12-13 21:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb    時間: 2011-12-13 21:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb    時間: 2011-12-13 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computer1975    時間: 2011-12-14 15:59

本帖最後由 computer1975 於 2011-12-14 17:42 編輯

只睇過pdf manual有好多不同地方,有錯其他ching請指教
換SSD - 101拆底蓋換mSATA SSD,101H - 要拆開整個瞉才能換2.5" SSD
Keyboard - 兩個有分別101人打F1-F12要用Fn。101H個keyboard鍵比較大些
D-sub output - 101 = No, 101H = Yes
SD card format - 101 - MicroSD,101H - SD
100Mb LAN - 101 = No, 101H = Yes

101同101H分別在那??
只係WIN7同MEEGO?
係咪兩者用唔到2'5?
ekchk 發表於 2011-12-13 18:22

作者: ekchk    時間: 2011-12-14 18:09

選擇困難~
之前用左3個月1000H(ATOM 270)
沒有問題~部野比左朋友~所以想搵過部比自己用

X101~會改80GB加RAM去用....行WIN7

上網見有人賣UL20FT 行I3 380UM(1.33) 賣2千中
(之前買落隻320 80GB,會放埋落去用)

1般上網~唔會做OUTPUT,
I3能力會比N470高幾多?
兩者相差500G,但MON就大兩吋

應該點簡.....
作者: computer1975    時間: 2011-12-14 21:30

回復 20# ekchk

仲有一部可以比較
ASUS Eee PC X101 (Atom N550)
http://www.price.com.hk/product.php?p=134712
作者: ekchk    時間: 2011-12-15 00:39

回復  ekchk

仲有一部可以比較
ASUS Eee PC X101 (Atom N550)
computer1975 發表於 2011-12-14 09:30 PM

呢部太貴了XD
咁我會簡果部UL20
I3應該比N550強一點點吧..
作者: evilsos    時間: 2012-2-4 16:43

回復 2# smarthei


我跟ching安,係無問題
不過重有一個usb device 未安,唔知ching有無同樣問題?
我用xp

[attach]1314508[/attach]
[attach]1314509[/attach]
作者: chisinb    時間: 2012-2-4 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb    時間: 2012-2-4 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2