作者: eieio 時間: 2011-10-23 23:04 標題: eeepc x101
有冇ching真正有搵到xp驅動及實際上安裝xp心得分享,謝
作者: smarthei 時間: 2011-11-4 18:58
轉貼+ 個人實測 (XP SP3)
用eeepc 1008P的XP驅動,依序安裝
安裝順序:
1.顯示 -- ok
2.音效 -- ok
3.晶片組 -- ok
4.觸控板 14.0.16 -- ok
5.ATK 快速鍵 -- ok
6.無線網卡 7.7.0.377 -- ok
7.公用程式-Super Hybrid Engine應用程式 -- ok
8.相機 5.34.2.1 -- 不必
9.SATA V9.6.4.1002 -- ok
作者: eieio 時間: 2011-11-4 22:44
轉貼+ 個人實測 (XP SP3)
用eeepc 1008P的XP驅動,依序安裝
安裝順序:
1.顯示 -- ok
2.音效 -- ok
3.晶片 ...
smarthei 發表於 2011-11-4 18:58
tks a lot...finally got some reply...
作者: chisinb 時間: 2011-12-7 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smarthei 時間: 2011-12-10 23:20
回復 4# chisinb
x101 using aw_nb037h wifi+bt combo chip.
driver download from here:
http://www.logicsupply.com/products/aw_nb037h
作者: john2000 時間: 2011-12-11 11:33
回復 5# smarthei
very good
作者: chisinb 時間: 2011-12-11 19:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb 時間: 2011-12-11 19:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb 時間: 2011-12-11 19:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2011-12-11 21:45
腦節可能入呢部
如果入左,可能上黎問下裝乜os 好
作者: john2000 時間: 2011-12-11 22:21
回復 10# chue
高登賣緊$13XX,不用等電腦節。
作者: chisinb 時間: 2011-12-12 17:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb 時間: 2011-12-13 15:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ekchk 時間: 2011-12-13 18:22
101同101H分別在那??
只係WIN7同MEEGO?
係咪兩者用唔到2'5?
作者: pcx 時間: 2011-12-13 21:10
如果睇 youtube 720/1080p 順唔順呀?
作者: chisinb 時間: 2011-12-13 21:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb 時間: 2011-12-13 21:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb 時間: 2011-12-13 21:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computer1975 時間: 2011-12-14 15:59
本帖最後由 computer1975 於 2011-12-14 17:42 編輯
只睇過pdf manual有好多不同地方,有錯其他ching請指教
換SSD - 101拆底蓋換mSATA SSD,101H - 要拆開整個瞉才能換2.5" SSD
Keyboard - 兩個有分別101人打F1-F12要用Fn。101H個keyboard鍵比較大些
D-sub output - 101 = No, 101H = Yes
SD card format - 101 - MicroSD,101H - SD
100Mb LAN - 101 = No, 101H = Yes
作者: ekchk 時間: 2011-12-14 18:09
選擇困難~
之前用左3個月1000H(ATOM 270)
沒有問題~部野比左朋友~所以想搵過部比自己用
X101~會改80GB加RAM去用....行WIN7
上網見有人賣UL20FT 行I3 380UM(1.33) 賣2千中
(之前買落隻320 80GB,會放埋落去用)
1般上網~唔會做OUTPUT,
I3能力會比N470高幾多?
兩者相差500G,但MON就大兩吋
應該點簡.....
作者: computer1975 時間: 2011-12-14 21:30
回復 20# ekchk
仲有一部可以比較
ASUS Eee PC X101 (Atom N550)
http://www.price.com.hk/product.php?p=134712
作者: ekchk 時間: 2011-12-15 00:39
呢部太貴了XD
咁我會簡果部UL20
I3應該比N550強一點點吧..
作者: evilsos 時間: 2012-2-4 16:43
回復 2# smarthei
我跟ching安,係無問題
不過重有一個usb device 未安,唔知ching有無同樣問題?
我用xp
[attach]1314508[/attach]
[attach]1314509[/attach]
作者: chisinb 時間: 2012-2-4 21:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinb 時間: 2012-2-4 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

