Board logo

標題: 美女Sophie「開核」初體驗--華碩ASUS M4A89GTD PRO/USB3 [打印本頁]

作者: sxs112.tw    時間: 2010-4-3 20:41     標題: 美女Sophie「開核」初體驗--華碩ASUS M4A89GTD PRO/USB3

想必許多熱血的PC玩家們,近來都有耳聞AMD「開核」處理器的風聲吧!對於玩家們來說,如何用最實惠的價格,獲取最大的運算能力跟「爽度」,一直以來都是各大討論區、BBS上眾人最為關注的話題,在AMD的「785G+SB710」晶片組獲得「開核」的熱烈迴響之後,網路上不僅流傳著各種「開核必勝週期」、「雙開四大雕」的處理器序號清單,而主機板廠商也順應趨勢,推出了可以使用「BIOS開核」的技術。

不過,在785G晶片之後,後繼的890G晶片,一度傳出南橋SB850晶片要取消「開核」支援的ACC模式,讓不少持有可開核AMD處理器的玩家「緊張」了好一陣子。幸好,主機板大廠華碩電腦,則是率先推出了可硬體「Core Unlocker」開核的890G主機板:華碩ASUS M4A89GTD PRO/USB3,不單單主打「開核」,而且還將最熱門的USB3.0介面列入標準配備,今天我們商請了美女「Sophie」,帶來一場「開核」的簡易教學,請大家慢慢欣賞!~



我們的美女Sophie,以及今天的主角:華碩ASUS M4A89GTD PRO/USB3!



美女配主機板,畫面真是華麗到令人流淚啊...(毆飛)



一個成功的開箱,必然要有「開箱」的動作!



好寶寶的舉動:組裝之前一定要先看說明書~



先檢查一下包裝內附件是否齊全...(我好想當那一條SATA線啊...)



先讓Sophie把頭髮給盤好...開始大顯神威囉!



SATA線:「選我!選我!~」



VGA Switch Card,可以讓PCI-E保有最大頻寬喔!



當然擋板也是不會少的~這種檔版後面還有泡棉,以避免安裝的時候會刮到手喔!~



配件一覽~相當豐富~



附贈的SATA線都有鐵扣設計喔!



SATA 6Gb/s專屬的SATA線材!



看到了「SATA 6Gb/s」的字樣了嗎?搭配SB850原生的SATA6Gb/s介面可是必備的喔!



嗯嗯...Sophie連看主機板說明書都這麼有氣質 T-T...



主機板幾個重要的功能特色:

1) Core Unlocker -- 硬體開核功能。
2) GPU Boost -- 不用說當然是內顯超頻功能囉!
3) TurboV EVO -- 老夥伴了,愛用華碩的朋友一定知道的功能!
4) Turbo Key II -- 彈指超頻功能!



鏘鏘鏘鏘~M4A89GTD PRO/USB3現身囉~



配色不錯吧,散熱片的配置相當華麗!~



(我...我不想當SATA線了...現在我想當主機板 T-T...)



USB3.0的位置,特別標示了貼紙!



散熱片上的「Hybrid Technology」字樣,底下的電感看起來真的非常犀利!



USB3.0接頭就是藍色的這兩個接頭囉!



MemOK!按鍵,當記憶體超頻時,按下這個按鍵,M4A89GTD PRO/USB3就會自動將記憶體調整到最佳狀態,同時用LED燈號提醒玩家!



「Turbo Key II」切換開關,直接硬體超頻就靠它了!



M4A89GTD PRO/USB3最重要的功能:「Core Unlocker」切換開關,如果不熟悉BIOS的操作,直接用「Core Unlocker」開關操作,一樣可以開核!



就像這樣...切過去...開機就可以見真章,不用再辛苦刷BIOS確認版本囉!



SB850原生的SATA 6Gb/s連接介面!



散熱器底下電感/電容用料也完全不馬虎!




「Core Unlocker」實際操作!請我們Sophie來示範一下吧!



當然,第一步還是要先把電源打開...(又被毆飛)



開機之後按一下Del按鍵,就可以進入BIOS囉!



讓我Sophie來檢查一下現在CPU是什麼規格...



嗯嗯...是AMD目前最熱門的Phenom II X2 555處理器...



離開BIOS...進入作業系統檢查一下...



耶~收工下班囉!...不是啦!~我是說~

現在AMD Phenom II X2 555在系統內現在是雙核心~還沒開核!



看到了嗎?工作管理員內是雙路顯示~



近拍一下,目前的確是雙核心運作~



關機之後...在主機板上找到「Core Unlocker」...輕輕切一下開關!



看到LED燈號了嗎?「Core Unlocker」已經開啟囉!



嘿嘿...能開不能開...一按見真章!



趕快切到BIOS下看一下!



咦!原本的AMD Phenom II X2 555變成 X4 B55處理器了!



Sophie:哈哈~不好意思~被我摸一下就變成四核了啦~運氣很好吧!~



進去作業系統檢查一下!



沒錯!就是四核心~工作管理員可是假不了的!~



就是這麼簡單~透過「Core Unlocker」,開核就是這麼簡單,不用再跟BIOS「拼命」囉!

更多圖片
作者: shingzhk    時間: 2010-4-3 21:07

有乜意思......出D感既廣告

P.S. 順便同Coolemaster賣廣告?
作者: 3dfx打手.    時間: 2010-4-3 21:16

玩開罐頭仲好啦
作者: weezer    時間: 2010-4-3 21:33

好煩呀!!

由頭睇了幾次,對眼都係望唔到塊版!!

我最容易受影響的!

又要由頭睇過。。。。。。
作者: 檸檬茶    時間: 2010-4-3 21:41

買板送囡囡
作者: kaho0808    時間: 2010-4-3 22:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 200801    時間: 2010-4-3 22:37

人工少女
作者: logistica    時間: 2010-4-3 22:45

除左核外 仲有冇其他野可以開
作者: hkbaby    時間: 2010-4-3 22:53

鋤大2之囡囡話哂事
作者: rt6688    時間: 2010-4-3 22:53

睇女好過睇板:funk:
作者: star007008    時間: 2010-4-3 23:07

wah 處女開核, 正
作者: fatonytoto    時間: 2010-4-3 23:13

睇得邊度
作者: 小焰    時間: 2010-4-4 01:00

我掛住睇佢~都唔記得左塊板了
作者: worminfo    時間: 2010-4-4 01:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NGNG請再來一次    時間: 2010-4-4 02:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seevhs    時間: 2010-4-4 02:16

HK嘅ching要學習了
作者: lforum    時間: 2010-4-4 02:23

砌完機要換衫先開機
作者: chantaktim0    時間: 2010-4-4 02:42

比條女摸一下就包開四核
作者: dieago    時間: 2010-4-6 15:27

除左核外 仲有冇其他野可以開
logistica 發表於 2010-4-3 22:45


俾你開埋罐頭好5好

明知系ad, 不過女女幾靚, 真系由頭睇到尾, 無咩反感, 個flow簡單相又影得ok, 好過好多ad
作者: pcnhkl    時間: 2010-4-6 18:47

對眼根本唔會留意塊板
可能大家想開其他核多D,哈哈
作者: Yin92    時間: 2010-4-6 18:58

睇女好過睇板
rt6688 發表於 2010-4-3 22:53



條女仲吸引過塊版:funk:
作者: cbwct    時間: 2010-4-6 22:17

條女仲吸引過塊版
Yin92 發表於 2010-4-6 18:58

係咪賣版送女
作者: chanyu    時間: 2010-4-6 22:28

VGA Switch Card,可以讓PCI-E保有最大頻寬喔!
E個係唔係新野未見過
作者: 寂寞的FSY    時間: 2010-4-6 22:37

VGA Switch Card,可以讓PCI-E保有最大頻寬喔!
E個係唔係新野未見過
chanyu 發表於 2010-4-6 10:28 PM

唔算新鮮事
它的用途係將兩個PCI-E x16槽的頻寬由兩個8x合併成1個16x

另外還有不少的轉換方法,有Jumper方式的轉換,甚至電子式轉換(根據接上甚麼介面卡來分配多少頻寬)亦有
作者: akiro    時間: 2010-4-6 22:38

d女睇左會唔會指定買asus板= =
作者: chanyu    時間: 2010-4-6 22:45

d女睇左會唔會指定買asus板= =
akiro 發表於 2010-4-6 22:38



    可能係指定唔會買asus野...
作者: pure_water    時間: 2010-4-6 22:49

完全為了睇女仔,睇相都ok靚呀。乜有其他野出現過咩?
作者: hihi0099    時間: 2010-4-7 02:46

個MONITOR好正....另外我覺得好似做SHOW咁
作者: David Kirk    時間: 2010-4-7 10:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dieago    時間: 2010-4-7 12:02

回復 26# chanyu

因為女的的天敵不是男人...
作者: B-52    時間: 2010-4-7 12:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: B-52    時間: 2010-4-7 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenofstephen    時間: 2010-4-7 15:14

_男至愛, marketing 好野
作者: stock86c    時間: 2010-4-7 15:31

好煩呀!!

由頭睇了幾次,對眼都係望唔到塊版!!

我最容易受影響的!

又要由頭睇過。。。。。。 ...
weezer 發表於 2010-4-3 21:33


me 2
作者: patrickpet    時間: 2010-4-7 15:42

今時今日咁既服務態度(砌野Guideline)先得ga ma~
作者: penay    時間: 2010-4-7 15:53

本帖最後由 penay 於 2010-4-7 16:10 編輯
比條女摸一下就包開四核
chantaktim0 發表於 2010-4-4 02:42


比條女摸下...green頭仔....既刻起機

而今時勢..都依靠..show女 搵飯食.....
作者: xxYxx    時間: 2010-4-7 16:38

開哪個核啊? 還請大家來欣賞
作者: toylet    時間: 2010-4-7 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 暴龍@JL    時間: 2010-4-7 23:22

D相吸引過D字好多倍~
作者: william1014    時間: 2010-4-8 20:46

睇女好過睇板
作者: ncwken    時間: 2010-4-9 13:28

囡囡教開核
可唔可以今晚放工教我開核
作者: loveandpeace    時間: 2010-4-9 14:22

Never look at the MB at all. The girl is so much more attractive.
作者: dynasty    時間: 2010-4-10 11:21

E個廣告亦都正明了好多熱血的PC玩家
作者: tongtong1972    時間: 2010-4-10 12:12

最討厭呢d廣告
作者: CHRISLKC    時間: 2010-4-11 11:30

里D...真係為左慰勞一下D 終日埋頭電腦既玩家
作者: 第八銅人    時間: 2010-4-11 15:49

睇完反而唔係好想買
作者: roadwarrior    時間: 2010-4-11 16:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gtr123hk    時間: 2010-4-11 21:56

買卡送女我有興趣
作者: uwantwant    時間: 2010-4-12 17:03

一個電腦,一個單鏡,最多毒男,不過一個係內,一個係外





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2