Board logo

標題: 12款 Gigabyte LGA 1155 (Sandy Bridge)主機板曝光 [打印本頁]

作者: Philip20    時間: 2010-11-5 07:48     標題: 12款 Gigabyte LGA 1155 (Sandy Bridge)主機板曝光

本帖最後由 Philip20 於 2010-11-5 08:00 編輯

相對於華碩的低調,技嘉顯得高調許多,預計將會有12款主機板將支援英特爾新的32nm處理器,處理器將會在一月問世。

下面你可以欣賞P67和H67採用的的主機板,從高階的P67A-UD7主板到入門級的PH67-UD3。 所有這些型號皆支援Intel的LGA 1155處理器,具有雙通道DDR3記憶體的支援,包括至少一個PCI-Express x16插槽(UD7主機板有四個插槽),包括兩個SATA 6.0 Gbps對應,Gigabit Ethernet對應和內建音效。 這些型號中名稱有A的則都代表有USB3.0對應。















http://www.xfastest.com/cms/tid-53325/
作者: tommyho    時間: 2010-11-5 08:42

D圖做咩要打格仔?
假的嗎?
作者: dilbret    時間: 2010-11-5 08:46

PH67=H67
好有誤導成份XD
BTW,高階P67黑橙配色...有進步
作者: stupidfung    時間: 2010-11-5 10:03

點解會冇UD9
作者: pk1667    時間: 2010-11-5 10:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k8k21    時間: 2010-11-5 10:43

回復 3# dilbret

其實睇真D, 可能佢個P應該用黎當大版黎用
主要晶片都係H67
作者: bee8013    時間: 2010-11-5 12:04

因為INTEL規定在1月前不能推廣新LOGO相關既野...
作者: dilbret    時間: 2010-11-5 12:50

回復  dilbret

其實睇真D, 可能佢個P應該用黎當大版黎用
主要晶片都係H67
k8k21 發表於 2010-11-5 10:43



再無P55一代咁有P67細版= =
不過話時話,P55細版都只係得初期有,之後全部都係H55,H57
作者: aa1320    時間: 2010-11-5 14:53

UD7 唔知係咪又用垃圾蟹尼
作者: 鵝仔2號    時間: 2010-11-5 15:22

PH67 事實是 P 定 H ?
作者: jclub    時間: 2010-11-5 15:40

回復 4# stupidfung

UD9 可能留番比 X68 先出
作者: Ponya    時間: 2010-11-5 15:48

幾時出 ???
作者: rickdom    時間: 2010-11-5 17:16

唔知係唔係用UEFI呢?
作者: VADER    時間: 2010-11-5 17:41

因為INTEL規定在1月前不能推廣新LOGO相關既野...
bee8013 發表於 2010-11-5 12:04



    J&W又是主力itx嗎???
作者: ktt160    時間: 2010-11-5 18:32

終於唔止用藍色
作者: madcc    時間: 2010-11-5 18:36

好鍾意第一塊

不過應該唔平啦
作者: toylet    時間: 2010-11-5 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis00755699    時間: 2010-11-5 21:57

黑色真係幾型~
作者: toylet    時間: 2010-11-5 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philemon    時間: 2010-11-5 22:12

個樣好正
作者: alexngai    時間: 2010-11-5 22:22

12 款? 睇來真的很多人用 Intel CPU ...
咁是否暗示 socket 1155 會有排玩?
toylet 發表於 2010-11-5 20:00

我覺得1155可能達到775的壽命。
作者: sillycheng    時間: 2010-11-5 23:33

終於開始有板唔做PCI槽
作者: k8k21    時間: 2010-11-5 23:36

回復 10# 鵝仔2號

睇板無內置output display port 好難知 ha
作者: 9sea君    時間: 2010-11-6 12:08

唔知係唔係用UEFI呢?
rickdom 發表於 2010-11-5 17:16



    技嘉咁保守,我睇都係唔會有
作者: jason2221995    時間: 2010-11-6 13:22

黑色pcb靚仔好多
作者: sing98    時間: 2010-11-6 13:33

見到Gigabyte D型號就煩!
作者: billy-__-    時間: 2010-11-6 13:42

4組usb3.0
我用唔著
作者: computerman2    時間: 2010-11-6 14:06

依排咁多h67既消息出來,可能聖誕有得見街?
作者: 遊俠    時間: 2010-11-6 14:08

好心取消晒 PCI 槽, 而家 PCI-E 槽好唔夠用, 新野都唔多人用 PCI
仲要隨時比張 display card 浪費多1,2 條, 就算插倒個 display 都散唔倒熱
作者: 9sea君    時間: 2010-11-6 15:22

好心取消晒 PCI 槽, 而家 PCI-E 槽好唔夠用, 新野都唔多人用 PCI
仲要隨時比張 display card 浪費多1,2 條, ...
遊俠 發表於 2010-11-6 14:08


+1,   IDE都取消la,點解咁食古不化唔取消埋PCI, p965 p35 p45 p1156 pci-e都已經咁多代,如果果D宜家仲接受到PCI既人佢都唔會升級佢部腦la
作者: a886    時間: 2010-11-6 16:04

一日唔換代理都唔用GIGA~
作者: superzzz    時間: 2010-11-6 23:46

當初又話6系會消滅PCI...
P67塊UD6去咗邊,有UD5/UD7,UD6比人食咗?
作者: Eddie_Wong_F-14    時間: 2010-11-7 00:57

當初又話6系會消滅PCI...
P67塊UD6去咗邊,有UD5/UD7,UD6比人食咗?
superzzz 發表於 2010-11-6 23:46

原生係無, 但啲廠加 chips
作者: KOCHUN0303    時間: 2010-11-7 02:09

黑橙色真係好靚~~
作者: onkit    時間: 2010-11-7 02:24

LOOK GOOD:funk:
作者: tuyylihk    時間: 2010-11-7 02:28

都係個句
咩價錢先...

換就換硬架啦,不過都要睇價錢選板
另外私心,對技嘉真係冇咩信心...

的確而家仲保留PCI有D多餘...
但留1條以防萬一都係好
不過技嘉呢堆板未免多得滯...D大板多左既居然係堆PCI槽...
作者: kachunwong628    時間: 2010-11-7 02:43

why there are no triple channel ddr3 ram?
6usb 3.0, what an accomplishment!!
作者: 遊俠    時間: 2010-11-7 16:42

+1,   IDE都取消la,點解咁食古不化唔取消埋PCI, p965 p35 p45 p1156 pci-e都已經咁多代,如果果D宜家仲接 ...
9sea君 發表於 2010-11-6 03:22 PM

好同意, 而且 PCI 33MHz 已經同而家電腦速度完全脫節
換新野都唔多理由仲用佢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2