作者: Philip20 時間: 2010-11-5 07:48 標題: 12款 Gigabyte LGA 1155 (Sandy Bridge)主機板曝光
本帖最後由 Philip20 於 2010-11-5 08:00 編輯
相對於華碩的低調,技嘉顯得高調許多,預計將會有12款主機板將支援英特爾新的32nm處理器,處理器將會在一月問世。
下面你可以欣賞P67和H67採用的的主機板,從高階的P67A-UD7主板到入門級的PH67-UD3。 所有這些型號皆支援Intel的LGA 1155處理器,具有雙通道DDR3記憶體的支援,包括至少一個PCI-Express x16插槽(UD7主機板有四個插槽),包括兩個SATA 6.0 Gbps對應,Gigabit Ethernet對應和內建音效。 這些型號中名稱有A的則都代表有USB3.0對應。












http://www.xfastest.com/cms/tid-53325/
作者: tommyho 時間: 2010-11-5 08:42
D圖做咩要打格仔?
假的嗎?
作者: dilbret 時間: 2010-11-5 08:46
PH67=H67
好有誤導成份XD
BTW,高階P67黑橙配色...有進步
作者: stupidfung 時間: 2010-11-5 10:03
點解會冇UD9
作者: pk1667 時間: 2010-11-5 10:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k8k21 時間: 2010-11-5 10:43
回復 3# dilbret
其實睇真D, 可能佢個P應該用黎當大版黎用
主要晶片都係H67
作者: bee8013 時間: 2010-11-5 12:04
因為INTEL規定在1月前不能推廣新LOGO相關既野...
作者: dilbret 時間: 2010-11-5 12:50
再無P55一代咁有P67細版= =
不過話時話,P55細版都只係得初期有,之後全部都係H55,H57
作者: aa1320 時間: 2010-11-5 14:53
UD7 唔知係咪又用垃圾蟹尼
作者: 鵝仔2號 時間: 2010-11-5 15:22
PH67 事實是 P 定 H ?
作者: jclub 時間: 2010-11-5 15:40
回復 4# stupidfung
UD9 可能留番比 X68 先出
作者: Ponya 時間: 2010-11-5 15:48
幾時出 ???
作者: rickdom 時間: 2010-11-5 17:16
唔知係唔係用UEFI呢?
作者: VADER 時間: 2010-11-5 17:41
J&W又是主力itx嗎???
作者: ktt160 時間: 2010-11-5 18:32
終於唔止用藍色
作者: madcc 時間: 2010-11-5 18:36
好鍾意第一塊

不過應該唔平啦

作者: toylet 時間: 2010-11-5 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis00755699 時間: 2010-11-5 21:57
黑色真係幾型~
作者: toylet 時間: 2010-11-5 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philemon 時間: 2010-11-5 22:12
個樣好正
作者: alexngai 時間: 2010-11-5 22:22
我覺得1155可能達到775的壽命。
作者: sillycheng 時間: 2010-11-5 23:33
終於開始有板唔做PCI槽
作者: k8k21 時間: 2010-11-5 23:36
回復 10# 鵝仔2號
睇板無內置output display port 好難知 ha
作者: 9sea君 時間: 2010-11-6 12:08
技嘉咁保守,我睇都係唔會有
作者: jason2221995 時間: 2010-11-6 13:22
黑色pcb靚仔好多
作者: sing98 時間: 2010-11-6 13:33
作者: billy-__- 時間: 2010-11-6 13:42
4組usb3.0
我用唔著

作者: computerman2 時間: 2010-11-6 14:06
依排咁多h67既消息出來,可能聖誕有得見街?
作者: 遊俠 時間: 2010-11-6 14:08
好心取消晒 PCI 槽, 而家 PCI-E 槽好唔夠用, 新野都唔多人用 PCI
仲要隨時比張 display card 浪費多1,2 條, 就算插倒個 display 都散唔倒熱
作者: 9sea君 時間: 2010-11-6 15:22
+1, IDE都取消la,點解咁食古不化唔取消埋PCI, p965 p35 p45 p1156 pci-e都已經咁多代,如果果D宜家仲接受到PCI既人佢都唔會升級佢部腦la
作者: a886 時間: 2010-11-6 16:04
一日唔換代理都唔用GIGA~

作者: superzzz 時間: 2010-11-6 23:46
當初又話6系會消滅PCI...
P67塊UD6去咗邊,有UD5/UD7,UD6比人食咗?
作者: Eddie_Wong_F-14 時間: 2010-11-7 00:57
原生係無, 但啲廠加 chips
作者: KOCHUN0303 時間: 2010-11-7 02:09
黑橙色真係好靚~~
作者: onkit 時間: 2010-11-7 02:24
LOOK GOOD:funk:
作者: tuyylihk 時間: 2010-11-7 02:28
都係個句
咩價錢先...
換就換硬架啦,不過都要睇價錢選板
另外私心,對技嘉真係冇咩信心...
的確而家仲保留PCI有D多餘...
但留1條以防萬一都係好
不過技嘉呢堆板未免多得滯...D大板多左既居然係堆PCI槽...
作者: kachunwong628 時間: 2010-11-7 02:43
why there are no triple channel ddr3 ram?
6usb 3.0, what an accomplishment!!
作者: 遊俠 時間: 2010-11-7 16:42
+1, IDE都取消la,點解咁食古不化唔取消埋PCI, p965 p35 p45 p1156 pci-e都已經咁多代,如果果D宜家仲接 ...
9sea君 發表於 2010-11-6 03:22 PM
好同意, 而且 PCI 33MHz 已經同而家電腦速度完全脫節
換新野都唔多理由仲用佢

