Board logo

標題: 朝鲜推出"红星OS" [打印本頁]

作者: B687    時間: 2014-2-4 21:44     標題: 朝鲜推出"红星OS"

49_1iYbDrKKt.png
http://www.cnbeta.com/articles/271109.htm

回歸OS X 10.0

圖片附件: 49_1iYbDrKKt.png (2014-2-4 21:40, 123.27 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1635710&k=1bd9171b174458e7b0c1013cd89e6603&t=1782568637&sid=P2q4k775sD


作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-2-4 23:50

強國抄android已經令人O嘴, 北韓直頭去南韓, 成隻OS X搬過去
作者: MikuMeow    時間: 2014-2-5 00:17

本帖最後由 MikuMeow 於 2014-2-5 00:20 編輯

北韓可能喺拎咗OSX Leopard個dmg 改咗UI啲texture 再加加減減少少=红星OS
再唔喺改elementary OS / macbuntu 嗰類
作者: KinChungE    時間: 2014-2-5 00:45

應該只係Linux改做似OSX既UI
類似Pear Linux簡化版





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2