Board logo

標題: Windows 10支援4K HEVC H.265及MKV格式 [打印本頁]

作者: wild    時間: 2014-11-3 08:31     標題: Windows 10支援4K HEVC H.265及MKV格式

本帖最後由 wild 於 2014-11-4 11:10 編輯

根據WindowsCentral的消息, Windows 10將內建支援4K的HEVC H.265解碼和期待已久對影音檔 .mkv格式的支援.

相信到W10出街之時的Intel CPU的GPU也會支援H.265的硬解, 唔係好似現在的4K resolution係要用H.264才有硬解的支援!

W10 Technical Preview的File Manager, 已經可以顯示部份.mkv檔的影音資料如Frame Width/Height等.
Windows Media Player只需確認一次就可以以後播放mkv, 不像W8.1是每次播放mkv檔都要重複確認一次!

Windows 10 Technical Preview 示範





作者: 上水首富    時間: 2014-11-3 10:46

根據WindowsCentral的, Windows 10將內建支援4K的HEVC H.265解碼和期待已久對影音檔 .mkv格式的支援.

相信 ...
wild 發表於 2014-11-3 08:31


見到呢個開始菜單, 全部都唔係自己想要既野
作者: big_nature    時間: 2014-11-3 10:59

睇下W10幾時正式發布!
到時應該修改完善!

作者: aazz    時間: 2014-11-3 16:16

見到啲大格仔;
無聊提示;
真係唔喜歡
左住個畫面做野;
作者: eeeuser    時間: 2014-11-3 16:26

回覆 4# aazz


    咁你可以取消佢咪以後睇唔到囉
作者: aazz    時間: 2014-11-3 16:27

回覆  aazz


    咁你可以取消佢咪以後睇唔到囉
eeeuser 發表於 2014-11-3 16:26


暫時未用過唔太清楚
thanks
作者: usei    時間: 2014-11-3 16:29

見到呢個開始菜單, 全部都唔係自己想要既野
上水首富 發表於 2014-11-3 10:46


將 start screen 放落 start menu 度
作者: nothing0310    時間: 2014-11-3 19:56

我想要返WIN8塊牆多D.........
作者: ptrknow    時間: 2014-11-3 22:01

老實講
WIN8/8.1 D APPS 真心無乜用(DESKTOP
去到WIN10 不如D APPS留返俾平板/NOTEBK算啦
與其搞呢D 乜鬼APPS阿 START MENU阿
不如加強下WINDOWS附屬軟件嘅功能同改善下D BUG好過啦
例如小畫家/media player/movie maker/ie等等...
作者: p805061010    時間: 2014-11-4 01:14

我好想佢個file explorer有tab, 咁樣會好好多
作者: chinwah    時間: 2014-11-4 09:26

如果dual mon可以一邊行metro, 一邊行classic咁幾好玩
作者: lionking1984    時間: 2014-11-4 09:47

其實有番塊牆似番個TAB LO~
作者: toracat    時間: 2014-11-4 09:56

我好想佢個file explorer有tab, 咁樣會好好多
p805061010 發表於 2014-11-4 01:14



    me2
作者: gahqm    時間: 2014-11-4 13:46

我自己覺得,你有啲我用唔著嘅野唔緊要,不過最好就係可以 disable 佢
作者: rickdom    時間: 2014-11-4 15:16

唔知幾時出?
作者: nothing0310    時間: 2014-11-4 19:21

如果dual mon可以一邊行metro, 一邊行classic咁幾好玩
chinwah 發表於 2014-11-4 09:26



    8.1依家唔得架咩?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2