Board logo

標題: AMD明年8月份發布NAVI顯卡,前瞻性的7nm、MCM多晶片封裝 [打印本頁]

作者: 香港公民    時間: 2017-10-11 18:35     標題: AMD明年8月份發布NAVI顯卡,前瞻性的7nm、MCM多晶片封裝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412    時間: 2017-10-11 23:47

PPT都好信 epc冇得救
作者: 沙盒A    時間: 2017-10-11 23:55

PPT都好信 epc冇得救
louis3412 發表於 2017-10-11 23:47

嚴格嚟講呢個只係小道消息,官方冇up過

intel個d咪又係大把人信
作者: yohoman0000    時間: 2017-10-12 08:33

PPT都好信 epc冇得救
louis3412 發表於 2017-10-11 23:47

經過上次既PPT洗禮,知道2間都信唔過
1間好似搵中學生做咁,話人膠水U都寫得出
另一間仲衰,明明之前寫比上代超40%效能,實物出黎竟然超52%,離哂大普

via HKEPC Reader for Android
作者: lionfish    時間: 2017-10-12 09:24

台積電嘅7nm都要2018年尾先量產。
作者: 燕飛    時間: 2017-10-12 09:26

回復 5 #lionfish

18年Q2/3就有

via HKEPC Reader for Android
作者: johnnyluhk    時間: 2017-10-12 10:31

本帖最後由 johnnyluhk 於 2017-10-12 10:32 編輯
嚴格嚟講呢個只係小道消息,官方冇up過

intel個d咪又係大把人信
沙盒A 發表於 2017-10-11 23:55

今代vega好唔掂wo, 又熱又高成本但又唔算勁
下一代都係觀望中
作者: GeneralShepherd    時間: 2017-10-12 11:34

MCM同NAND n層堆疊好似係兩樣野黎喎   
作者: Stiggy930    時間: 2017-10-12 11:50

其實做Infinity fabric就係為咗用MCM去減少Moore's law嘅影響。
作者: 沙盒A    時間: 2017-10-12 16:09

今代vega好唔掂wo, 又熱又高成本但又唔算勁
下一代都係觀望中
johnnyluhk 發表於 2017-10-12 10:31

佢想一粒頂3粒(GP100/GP102/GP104)通殺workstation, rendering,HPC.............
唯有base on fiji咁大粒去整,結果咩DSBR,primitive shader都冇開到............
加上amd電壓設定偏保守,同預期有唔細出入
作者: 沙盒A    時間: 2017-10-12 16:10

台積電嘅7nm都要2018年尾先量產。
lionfish 發表於 2017-10-12 09:24

唔知會唔會繼續GF
作者: tuyylihk    時間: 2017-10-12 16:14

花成年效能先叫睇到人尾燈
7nm又未成熟
唔好比我講中下年又搞個產能不足
作者: skywalker167    時間: 2017-10-12 17:42

本帖最後由 skywalker167 於 2017-10-12 17:45 編輯

之前(2016年)話Navi之前仲有Vega20, Navi起碼2019,
http://wccftech.com/amd-vega-navi-gpu-hbm2/
之後(2017年上半年)又話Navi會由RTG大佬個印度人主理
我以為Navi系果陣先開始研發
如果真系果陣先開始研發一定來吾切
不過...
https://www.hkepc.com/15501/AMD_ ... 4%E6%8E%A8%E5%87%BA

當然AMD極需要新架構去改善個能源效率同晶體管效率
作者: dom    時間: 2017-10-12 21:33

外媒爆料,AMD下一代顯卡Navi發布宜早不宜遲,最早會在2018年8月SIGGRAPH大會期間發布

今天外媒TweakT ...
香港公民 發表於 11-10-2017 06:35 PM


   
又係GF ,  GG AMD

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: ironmonkey    時間: 2017-10-12 22:00

又係GF ,  GG AMD

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
dom 發表於 2017-10-12 21:33


Do you think VEGA will be a success if fabricated at TSMC or Intel?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2