Board logo

標題: 各位 EPC 版友係咪好心急幾時收到雙十一貨呢? [打印本頁]

作者: chue    時間: 2019-11-29 18:03     標題: 各位 EPC 版友係咪好心急幾時收到雙十一貨呢?


作者: Jim_Jim    時間: 2019-11-29 22:18

本帖最後由 Jim_Jim 於 2019-11-29 22:19 編輯

台灣沉船關香港咩事?
香港人d淘寶貨全部都由深圳陆路運過來
作者: 大鑊金    時間: 2019-11-29 22:22

呢排運落黎都好似有啲耐
作者: qq200367    時間: 2019-11-29 22:40

呢排運落黎都好似有啲耐
大鑊金 發表於 2019-11-29 22:22


係呢幾個月...
作者: ricky1992    時間: 2019-11-30 14:27

其實係意外件貨送唔到去邊個賠
作者: ckyuen2    時間: 2019-11-30 14:57

回覆 5# ricky1992


淘宝賠住先,之後有需要可能問商家拎返。小數目啦。
作者: kofz    時間: 2019-12-3 05:54

chue 發表於 2019-11-29 18:03

雙十二之前應該收齊雙十一既貨

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2