作者: chue 時間: 2019-11-29 18:03 標題: 各位 EPC 版友係咪好心急幾時收到雙十一貨呢?

作者: Jim_Jim 時間: 2019-11-29 22:18
本帖最後由 Jim_Jim 於 2019-11-29 22:19 編輯
台灣沉船關香港咩事?
香港人d淘寶貨全部都由深圳陆路運過來
作者: 大鑊金 時間: 2019-11-29 22:22
呢排運落黎都好似有啲耐
作者: qq200367 時間: 2019-11-29 22:40
作者: ricky1992 時間: 2019-11-30 14:27
其實係意外件貨送唔到去邊個賠
作者: ckyuen2 時間: 2019-11-30 14:57
回覆 5# ricky1992
淘宝賠住先,之後有需要可能問商家拎返。小數目啦。
作者: kofz 時間: 2019-12-3 05:54
雙十二之前應該收齊雙十一既貨
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

