作者: toylet 時間: 2020-7-7 22:16 標題: [on.cc東網]聖貞德中學被指強制學生帶iPad上堂 並裝監管軟件
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481 時間: 2020-7-7 22:37
回覆 1# toylet
我覺提出用平板上課既人,沒考慮現實問題,因為有基層或貧窮家庭
作者: toylet 時間: 2020-7-7 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37 時間: 2020-7-7 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccw112 時間: 2020-7-7 23:13
本帖最後由 ccw112 於 2020-7-7 23:14 編輯
其實我唔相信有香港家庭負擔唔起一部ipad...同埋想知有咩監管軟件
作者: PatrickLeo 時間: 2020-7-7 23:14
本帖最後由 PatrickLeo 於 2020-7-7 23:15 編輯
又擔心安裝流動裝置管理系統後,學校能監控學生的網絡活動,侵犯學生私隱。
裝MDM 咋...會唔會諗多左?
便宜的Android平板
到時買 d 不知名牌子 Android Tab 咪仲大獲...
作者: x37 時間: 2020-7-7 23:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PatrickLeo 時間: 2020-7-7 23:17
好明顯係招標搵 vendor 既價啦...
$3500 仲包埋 service 嫁...
作者: yanluk 時間: 2020-7-7 23:28
生果: 根據校方的訂購清單,總價為3,466元,其中2,380元可用作買iPad,698元用作買觸控筆、餘下388元用作購買原廠3年AppleCare保養
作者: ~Mars~ 時間: 2020-7-8 00:02
連pencil
作者: ~Mars~ 時間: 2020-7-8 00:09
主要問題咪又係點用
十幾年前中學間間班房都有電腦,咪又係得個擺字,根本無配套
唔好話學校
今時今日政府/私人企業都大把科技嘢科完七八位數之後一樣 唔識用 唔願用,係要行舊果套,夾硬攞新科技新思維塞落去舊workflow做到半桶水
作者: x37 時間: 2020-7-8 00:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2020-7-8 01:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481 時間: 2020-7-8 06:41
回覆 5# ccw112
任深水部果邊好多
作者: ernesttsim 時間: 2020-7-8 07:07
要做就做全套,完全唔用書本,剩係用IPAD,起碼可以解決學生書包重呢個問題
不過到時班書商又會出嚟嘈
作者: 122003 時間: 2020-7-8 08:19
窮困家庭另外有資助可以申請
作者: ckmakit 時間: 2020-7-8 08:33
書商一樣可以出電子版
賣得仲貴
作者: Solo 時間: 2020-7-8 14:57
如果iPad及pencil後,不用實體書及交工課不用原槁紙拍紙簿紙張, 應支持, 但實情可能半桶水。
十幾年前, 國際學校交工課都是發email, 只是香港學校沒跟上。
作者: 掃馬想機 時間: 2020-7-8 16:30
自資效忠,勁
作者: Dcup 時間: 2020-7-8 18:06
叫學校(直白叫學店)改良,事係慘過食屎
你睇下果D校園網平台....
作者: a39g99 時間: 2020-7-8 20:17
本帖最後由 a39g99 於 2020-7-8 20:21 編輯
最大問題MDM,部機唔係租借而係自費買
(學校自費/政府送,咁讀書期間無管理權的確好合理)
但自費比完錢買部機,但係無管理權

繼續玩返eclass,老師玩下google cloud文件之類咪算囉
MDM管理ios的確係好過android
但你間學校又唔係私立名校,又學人搞咁多花神
私立隨便收高學費,再加收個電子學習費用
讀完六年就送部機比你,解除MDM限制,自然無人吵
(中途退學要比埋iPad全額)資助學校就咪鬼搵家長埋單,叫返政府比
其實iPad已經唔算貴,不過要買真係寧願買貴少少...一代支筆再加32GB

你買部一千蚊android平板來玩所謂電子學習,唔該用返傳統野算啦
推廣電子學習之前,學校不如花時間教下學生用電腦好過
2000後唔係講笑,全部都用手機處理
親戚個細佬用部iphone整片,整powerpoint
真係電腦都唔識用.連打字都全語音輸入
好少少都只係識用部電腦打lol...部分2000後對電腦操作可能仲差過老一輩
真係老師上堂想搵個學生幫下手,個班學生隨時仲差過個老師
利申:我當年讀電腦係用紙手寫程式的,靠人腦來debug
用部imac來教c,但係我寫程式實際係用紙

作者: Dcup 時間: 2020-7-8 20:31
黎個真,我家下對住後生少少果班,電腦上網都唔識?PC牌網頁佢地唔識用
2開網頁未體驗過?最難頂係打字,真係語音?
黎個代溝我接受唔到,無理由劣幣到咁....
唔怪得80後係黃金年代,我又真係明黎樣野...
作者: shingzhk 時間: 2020-7-8 20:35
本帖最後由 shingzhk 於 2020-7-8 20:40 編輯
錯重點
呢D case重點應該放返係D低能校長身上
特別係D上左年齡既呀嬋, 講任何理論都唔會講得通
冇腦以為自己好醒又大權, 係都要推呢類野冇職員勇阻
自己家底豐厚就當人人都有錢豪得起果幾千蚊
得閒冇野做又想搵野搞寫政績, 綜合起黎咪呢個結果
相同情況, 放係禁上下大既公司, 有呀嬋做Senior Manager既時候就經常見到
有次部門交流, 呀嬋吹自己推高科技識用share file入excel formula, 比我串黑科技都聽唔明
下面做果D真係慘
作者: x37 時間: 2020-7-8 22:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2020-7-8 22:23 標題: MDM 會否 變成 監聽工具? 國安部 的 間諜網?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2020-7-8 23:40
IPAD 二千幾蚊有部,抵玩過叫人帶筆電上堂,裝監控冇問題,因為部 IPAD 可以買最低容量款,唔影響日常用手機,返歸用 PC,最好D IPAD 係校方免費供應,咁就冇籍口話"唔識裝"啦,不過.........枋方捨得嗎?
作者: chue 時間: 2020-7-8 23:50
呢度要提就少不了 WIN10 啦,INTEL 都有責任,不過同呢個 TOPIC 冇關就唔提咁多
作者: nkk93 時間: 2020-7-8 23:52
如果IPAD用兩三年便要換,電子垃圾其實比實體書更唔環保
作者: toylet 時間: 2020-7-9 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CometCrasher 時間: 2020-7-9 06:12
根據apple嘅聲明
iPad係設計用4年嘅,學校用嘅話應該可以用多兩年到畢業
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: cct241292 時間: 2020-7-9 09:47
本帖最後由 cct241292 於 2020-7-9 10:01 編輯
E段時有公司免費送左堆Android 平板Qualcomm 625,生產於2020年1月。
現在就是封塵,Meet/Zoom就已經又LAG又熱。
iPad 現實就是,公費機MDM管好正常,自費機上堂用Apple Classroom/Google Class 無 MDM管一樣上到課堂用的野。
MDM都唔平C記150$HKD/每台/每年,自費行政管/公費MDM管,好難理解嘛?
Apple比學校個優惠是好勁,一部都有得平,3Y Apple Care(iPad)/4Y Apple Care(MacBook),學校/公司採購才買到。
唔同國際學校,入學買MacBook+7Y保寫到明一定要管+學費內,資助學校就是有人買不起,在這種環境家人無工開好出奇咩?
就是有人買唔起,各位有空上來吹水得,至少不用食完今餐怕沒下一餐。香港是有這種人的好不好。
那些人要照顧的,Apple School ID + MDM 多用戶登入機就應該是學校去負責。
至於監控學生,麻煩未用過的人別亂說,MDM還是有Apple的管理和限制的。那使我是管理員都沒有一個後台看到學生機內有甚麼和做甚麼。
最多只是能限制他們上課時只能開那一個Apps和能上那些站/Apps。
要更強力管理你要用企業版的MDM。
回覆 21# a39g99
128GB好D,有次教學生用iMover學基礎剪輯,32GB即爆容量。
Swift教基礎程式,500MB Apps 8.7GB 課程,又爆。
回覆 24# x37
我2011就用iPad 1 上的Keynote做PPT來報告,有多難?還是你學不會新東西。
回覆 26# chue
一直都有買,但是是課堂用,每次Apple開iPad 管理班都坐爆場的。
只是學校有一堆機多人登入來用,同一人一機是兩個量級來。
回覆 28# nkk93
起碼5年,官方OS升級4-5年,完結後至少周邊Apps支援多2年
作者: 5011 時間: 2020-7-9 12:35
本帖最後由 5011 於 2020-7-9 12:36 編輯
回覆 17# 122003
賣得貴無意思,咁做只會谷番落去買實體書,加上可以Cap 圖開心Share。
作者: 122003 時間: 2020-7-9 12:44
買唔買平板同買唔買書無衝突
無授權學校唔可以開心share
學生買左書,學校先可以share電子板
即係書照買,但係唔使帶
作者: OLD-XEON 時間: 2020-7-9 13:07
E段時有公司免費送左堆Android 平板Qualcomm 625,生產於2020年1月。
現在就是封塵,Meet/Zoom就已經又LAG ...
cct241292 發表於 2020-7-9 09:47
我記得好似轉校或畢業可以叫學校解返個MDM, 唔知係唔係?
作者: s84292 時間: 2020-7-9 14:12
本帖最後由 s84292 於 2020-7-9 14:18 編輯
基層或貧窮家庭 政府依家會免費比4000蚊佢買平板電腦
部腦畢業或者轉校會解MDM比返你,
唔落MDM 返學校上堂,廣播唔到老師個IPAD螢幕比你睇,
幫唔到你開APPS, 又唔可以鎖定果堂你用咩APPS,又睇唔到你做乜
的確係好難搞
不過老實講, 教育市場買ANDROID 平板即係搵自己搵家長笨,
要買都買CHROME BOOK, ANDROID 平板就係一塊垃圾,我認真
作者: cct241292 時間: 2020-7-9 14:28
本帖最後由 cct241292 於 2020-7-9 14:31 編輯
回覆 34# OLD-XEON
正常係的,除非物主是學校,但是我未聽過。KEEP舊機有鬼用。。BYOD機D學生會保護部機好一點,公用機都又花又爆。。。
轉校:
舊校要在Apple School manage 放出控制權,再由新學校的ASM加入,中間有30天冷河期,學生可以自己EXIT MDM。
畢業
是,如果畢業後Owner是學生的,就應該請學校把那台iPad 放出來,同樣在ASM處理。
回覆 35# s84292
三星早幾年話「送」50台,我們都Say NO 了,當年MDM剛剛興起,iPad都管得麻麻地,重Android。
加上Android短命又無App。
現在看回我是無做錯。
作者: s84292 時間: 2020-7-9 15:30
我2012年買果批最平的IPAD 9.7吋,到今年仲行得走得, 33部得一部係壞左
仲支援到APPLE CLASSROOM (上堂監控),只係做唔到多用戶登入功能
以呢個價錢其實好抵玩下,我地為左慳錢自己用MAC MINI 做MDM SERVER, 部MAC MINI都成7年幾冇事冇壞
作者: cct241292 時間: 2020-7-9 15:34
本帖最後由 cct241292 於 2020-7-9 15:36 編輯
回覆 37# s84292
+1
但是已經換了新mini with 10Gbps + TB3 RAID
但是就是有一堆16GB iPad 4/iPad Air 2 ,太細。。。完全用不到。
單頭裝又覺得煩,就無理了。
作者: s84292 時間: 2020-7-9 16:28
回覆 s84292
+1
但是已經換了新mini with 10Gbps + TB3 RAID
但是就是有一堆16GB iPad 4/iPad Air 2 ...
cct241292 發表於 2020-7-9 15:34
16GB拎去課室做ECLASS點名機算數
32GB都覺得細,依家郁D電子書APPS 2-3GB一個,然後一科六級分6個apps
作者: ronald 時間: 2020-7-9 21:43
我覺得係D人/家長太金魚記憶了, 年年都有人提iPad教學和MDM.
(第一次見流出係iOS9年代, 坊間retail買到的機係Air 2)
(我記得Apple School第一次見係iOS 8.X)
新聞一出, 呢度就有IT分享D機唔行MDM有幾痛苦,
唔係BYOD的話, 怪獸家長大條道理話學校財物學校負責, 唔肯賠錢.
永遠唔明白Android tablet係垃圾. 真係要比較, 唔用iPad用Android, 同級一站式solution只有Chromebook, Pixel book, Pixel slate呢D親生仔.
跟住下年又loop過.
作者: PatrickLeo 時間: 2020-7-9 22:57
咁要睇佢用咩IT 公司 service 了.
暫時真係未聽過香港有人用中國出品 MDM
作者: sunlite 時間: 2020-7-10 14:54
回覆 7# x37
https://www.apple.com/hk/en/ipad-10.2/
starting at $2599
作者: kwind13 時間: 2020-7-12 17:27
本帖最後由 kwind13 於 2020-7-12 17:57 編輯
依家新聞台九成都講美國嘅,唔講以為住喺美國,
點解唔抄唔參考人哋..
美國學校推行送ipad 俾每一位中/小學生電子學習,
香港教育就強迫家長花費原價買ipad/華偽平板,仲管制私人財物的使用及安裝監控!
當個個負擔到咩,電腦都唔惜得換新,半資助都頭㾗!!
個垃圾政腐(國安法唔俾人講嘢)個個月出人地30/40倍人工,諗法都離地d。
作者: yukashing 時間: 2020-7-13 11:33
用iPad上堂效率高好多,10多年前上堂,要電腦做功課,例如project個D,下下要去電腦室,powerpoint又朦又唔夠光,間中仲要壞壞地,播片仲要推部電視入去,轉堂凍/熱到媽都唔認得。
你諗下,依家做乜Q嘢都唔使走來走去,老師可以投放佢的畫面畀你,派功課交功課,iPad又高質,好少會壞,做listening又得,做筆記又方便。
,
一日到黑講負擔先係離地,以前買書都話買唔起啦,咁用唔用書好啊?所以咪有書簿津貼呢樣嘢囉,政府可以補貼ga嘛,依家關愛基金咪資助緊購買平板電腦囉,已經有全額資助同半額資助。
如果連呢D都唔做,點講“創科”啊?

