作者: kspoon 時間: 2008-10-12 00:06 標題: Night Central
New Hand......first time to take photos in central at night time...
[ 本帖最後由 kspoon 於 2008-10-12 00:11 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744398&k=3c894b805036f903460e910fa6365cc2&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744399&k=6a4daf8ea9ad0048fbf8a866f65089f5&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744401&k=60840e8d01fe4428b9e15e53d84eb4c5&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744402&k=9fda3e64c99a40a1d3983852efa3e22b&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744403&k=c1a153f4b82c4293f801da71aa765216&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744404&k=42d399bfde3ff47826763d49d79d48a0&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744405&k=d2220dc9c3bd57fae7f3a8b54880955b&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744406&k=621753a7e3da73b462f926707cbf0a48&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744408&k=18b57abefefee78fc7d0caa36f6a8c7a&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=744409&k=c6bade379ee5a3f21981f0950528683a&t=1782652700&sid=HIDv8Pyrgf

作者: manman1998 時間: 2008-10-12 00:15
光帶同放射好靚
作者: kspoon 時間: 2008-10-12 00:16
Thanks!!
今晚好好風,好舒服,呢D天氣真係要珍惜,要多D出去影相。
作者: rickee 時間: 2008-10-12 11:52
#1黑白版

作者: lewisfai 時間: 2008-10-13 22:37
#3#4都好正呀!!!!
作者: ~小黑客~ 時間: 2008-10-13 23:15
靚 色水好正
尾二 正!!!!!!!!!!!!!!!
作者: 肥肉可人兒 時間: 2008-10-15 22:04
我鍾意4404果張

作者: kspoon 時間: 2008-10-15 23:45
thanks a lot! My mum like this pic too, hahaha!
作者: 肥肉可人兒 時間: 2008-10-15 23:49
哦
作者: chickenckwk 時間: 2011-9-21 18:09
本帖最後由 chickenckwk 於 2011-9-21 18:11 編輯
DPP_4383.JPG
I like it.
The building structure and the covered walkway 線條美
作者: dj-x 時間: 2011-9-21 22:53
#8 印象深刻
作者: chiushing01 時間: 2011-9-24 02:09
好有參考價值, 搵日都去中環影夜景, 免費娛樂

