作者: 清風浮雲 時間: 2008-11-7 16:09 標題: 靚車 - HERMES特別版
係公司樓下影
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755509&k=7fd4a92d1405e0c6435428aeece5741d&t=1782568818&sid=57XrxMNpMh

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755510&k=2631eb23ad7748a715a3ed6232bef77c&t=1782568818&sid=57XrxMNpMh

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755511&k=66fe83cf7ab2a23fdbff312fd1c3226f&t=1782568818&sid=57XrxMNpMh

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755512&k=0d55a22d0bbc188dad5d311ec7c84da4&t=1782568818&sid=57XrxMNpMh

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755513&k=1bd81d8981ce5e50e5b47e66bf096412&t=1782568818&sid=57XrxMNpMh

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755514&k=08c9241c666409e25397cb9d07d6f7e0&t=1782568818&sid=57XrxMNpMh

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=755515&k=cdce7538d71760f7640ea3cb73e4cdda&t=1782568818&sid=57XrxMNpMh

作者: De_N_N_iS 時間: 2008-11-7 16:14
咁早放工!?
作者: 清風浮雲 時間: 2008-11-7 16:15
返緊工都可以落街架唧
作者: De_N_N_iS 時間: 2008-11-7 16:30
有冇得準時放工先....我老細 3點幾閃左人....成班同事係到問 佢有冇講低咩事走
作者: 風十三 時間: 2008-11-7 17:58
真係好型
好圓滑感
同林寶成對比
作者: cainester 時間: 2008-11-7 21:36
貴到阿媽都唔認得 :funk:
作者: kyecall 時間: 2008-11-8 00:46
my dream car~~~
作者: 肥肉可人兒 時間: 2008-11-8 05:08
唔識欣賞
作者: chickenckwk 時間: 2011-7-3 20:27
Rich man toy.
作者: lcsthomas 時間: 2011-7-3 22:33
有同感, 連車牌都無, 話時話, 架車好靚.
作者: lcsthomas 時間: 2011-7-3 22:34
炫耀可以係一個身份.
作者: chiushing01 時間: 2011-7-3 23:44
SHARP, 靚機+靚相
作者: felix0a0 時間: 2011-7-4 02:17
對d自己買唔起ge車完全冇興趣

作者: chantaktim0 時間: 2011-7-4 23:23
車系靚,不過相仲靚
作者: AMD波子 時間: 2011-7-5 18:52
架車top speed 係>400km/h !!!!
0-100km/h 只係2.46秒
W16 engine


