Board logo

標題: 機場試影 [打印本頁]

作者: kevinkok    時間: 2011-4-6 00:01     標題: 機場試影

今次第一之同網友們出來影相
感覺良好
希望下次再出來玩過
感謝01兄你借支鏡比我打機機ar!!

圖片附件: DSC_0593.jpg (2011-4-6 00:01, 104.53 KB) / 下載次數 28
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162216&k=2c011b3b474f5e1421a453068950ca6a&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: DSC_0619.jpg (2011-4-6 00:01, 95.33 KB) / 下載次數 26
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162217&k=f3969dd5094a4b9db5c24b40385e379d&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: DSC_0624.jpg (2011-4-6 00:01, 108.55 KB) / 下載次數 34
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162218&k=1cd03141c19b09e57a26159d2f6ff8e4&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: DSC_0634.jpg (2011-4-6 00:01, 121.86 KB) / 下載次數 24
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162219&k=34c0da6f1895f205787a5758e7cb1d43&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: DSC_0674.jpg (2011-4-6 00:01, 135.51 KB) / 下載次數 26
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162220&k=2165af59220ca2966a46cfdf53abd0c9&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: DSC_0711.jpg (2011-4-6 00:01, 102.71 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162221&k=6d6b2a4549c8b3ce3d282607dfd9c64b&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051112.jpg (2011-4-6 00:01, 102.18 KB) / 下載次數 31
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162222&k=1494e6d9c9b574a4a18339b02e6a8cb0&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051114.jpg (2011-4-6 00:01, 120.28 KB) / 下載次數 42
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162223&k=efecbab70192b8e926185e96715c6fb2&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051136.jpg (2011-4-6 00:01, 119.71 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162224&k=f9b156542014cc86ec41092d79eb3a9c&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051140.jpg (2011-4-6 00:01, 126.43 KB) / 下載次數 31
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162225&k=93dcb06c3e5dfa4ffcb63bae06ec7321&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051158.jpg (2011-4-6 00:01, 98.89 KB) / 下載次數 53
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162226&k=a2d2ca3455f83c640b909c08d8a3b8ba&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051171.jpg (2011-4-6 00:01, 123.04 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162227&k=8411f2aa00cf1aaa28f7e3a278b8656f&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051188.jpg (2011-4-6 00:01, 113.6 KB) / 下載次數 57
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162228&k=e37d9e3224bd66629bd0a60bd3750730&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa



圖片附件: P4051200.jpg (2011-4-6 00:01, 128.58 KB) / 下載次數 36
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162229&k=5781ec6f34f4da97105339387fcd491d&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa


作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 00:03

師兄, 我支鏡好多塵
作者: kevinkok    時間: 2011-4-6 00:04

師兄, 我支鏡好多塵
chiushing01 發表於 2011-4-6 00:03



係呀師兄
你真係要搞搞佢
作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 00:04

的士幅, 執到好似模型咁, 係咪對比?
作者: totoki    時間: 2011-4-6 00:04

成班咸濕仔一齊打飛機
作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 00:06

回復 5# totoki


    shnicky係女仔黎架, 唔好講到咁露骨
作者: kevinkok    時間: 2011-4-6 00:06

成班咸濕仔一齊打飛機
totoki 發表於 2011-4-6 00:04



係呀~
打完之後成身鬆晒
歡迎加入打飛機俱樂部
作者: totoki    時間: 2011-4-6 00:06

回復  totoki


    shnicky係女仔黎架, 唔好講到咁露骨
chiushing01 發表於 6/4/2011 00:06


中有埋咸濕囡添
作者: kevinkok    時間: 2011-4-6 00:07

的士幅, 執到好似模型咁, 係咪對比?
chiushing01 發表於 2011-4-6 00:04



係用部epl2既仿移軸效果
作者: totoki    時間: 2011-4-6 00:09

係呀~
打完之後成身鬆晒
歡迎加入打飛機俱樂部
kevinkok 發表於 6/4/2011 00:06


........
太多人我怕羞
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 00:11

今次第一之同網友們出來影相
感覺良好
希望下次再出來玩過
感謝01兄你借支鏡比我打機機ar!! ...
kevinkok 發表於 2011-4-6 00:01

頭6張都有塵,
的士個張好正~
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 00:11

回復  totoki


    shnicky係女仔黎架, 唔好講到咁露骨
chiushing01 發表於 2011-4-6 00:06


唔洗理我嫁,當我係男仔得嫁啦~
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 00:12

中有埋咸濕囡添
totoki 發表於 2011-4-6 00:06


借人手勢一用~凸=_="
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 00:13

........
太多人我怕羞
totoki 發表於 2011-4-6 00:09


有咩怕唔怕羞姐~
黎啦,姐姐帶你去睇飛機~
作者: totoki    時間: 2011-4-6 00:14

時士個模型FEEL 幾好
作者: totoki    時間: 2011-4-6 00:14

有咩怕唔怕羞姐~
黎啦,姐姐帶你去睇飛機~
Shnicky 發表於 6/4/2011 00:13


好彩唔係帶我睇金魚
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 00:18

好彩唔係帶我睇金魚
totoki 發表於 2011-4-6 00:14


咁下次黎,姐姐帶你去睇金魚~
作者: kevinkok    時間: 2011-4-6 00:20

........
太多人我怕羞
totoki 發表於 2011-4-6 00:09



當大家都打緊機機既時候你就唔會怕羞架la
作者: totoki    時間: 2011-4-6 00:35

當大家都打緊機機既時候你就唔會怕羞架la
kevinkok 發表於 6/4/2011 00:20



    =.=....................
作者: dicky4119    時間: 2011-4-6 00:36

食過夜粥果然唔同d
幅幅都好掂,
黃昏我幾鍾意
如果P4051158.jpg呢幅既車仔d color鮮色D,效果更佳
作者: victorchuk622    時間: 2011-4-6 00:44

好想入機場ar~~
作者: 蔥頭    時間: 2011-4-6 00:49

我都好想去....搵日入去打獲先....
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 00:51

好想入機場ar~~
victorchuk622 發表於 2011-4-6 00:44

我都好想去....搵日入去打獲先....
蔥頭 發表於 2011-4-6 00:49



下次組團一齊去啦~
作者: victorchuk622    時間: 2011-4-6 01:00

回復 23# Shnicky

對上一次係去影GFS 開放日, 之後都未有時間去 >.< 遲d考完試就得閒la >w<
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 01:05

本帖最後由 Shnicky 於 2011-4-6 01:22 編輯
回復  Shnicky

對上一次係去影GFS 開放日, 之後都未有時間去 >.< 遲d考完試就得閒la >w ...
victorchuk622 發表於 2011-4-6 01:00


話說我今個星期有4個試要考~
作者: HKZO    時間: 2011-4-6 01:39

下次組團一齊去啦~
Shnicky 發表於 2011-4-6 00:51



    組團啦

日期 2011年4月6日 星期一.......
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 11:42

組團啦

日期 2011年4月6日 星期一.......
HKZO 發表於 2011-4-6 01:39


下次既話要夾下時間先~
作者: =鋼=    時間: 2011-4-6 18:31

其實跑道尾既風景都好正
影出黎既又係另一種味道...
係東涌坐S52就可以去到...如果係飛行服務隊到落車會行到隻狗咁(上次行過...成2KM)
係LAST一個站行會好D
作者: kevinkok    時間: 2011-4-6 20:26

其實跑道尾既風景都好正
影出黎既又係另一種味道...
係東涌坐S52就可以去到...如果係飛行服 ...
=鋼= 發表於 2011-4-6 18:31



一早已經鎖定左
下次我地組團去
作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 20:37

回復 22# 蔥頭

你有車, 方便得多
作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 20:38

係用部epl2既仿移軸效果
kevinkok 發表於 2011-4-6 00:07



    呵, 原來係相機本身既功能, 証明我唔係好識野
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 20:45


一早已經鎖定左
下次我地組團去
kevinkok 發表於 2011-4-6 20:26


好呀,我都想試下係個度影~
作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 20:55

回復 32# Shnicky


    我呢個星期要去食自助餐, 可能食完我就會去都未頂
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 20:56

回復  Shnicky


    我呢個星期要去食自助餐, 可能食完我就會去都未頂
chiushing01 發表於 2011-4-6 20:55


食完幾點先~
作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 21:01

回復 34# Shnicky


    無有詳細資料和計劃
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 21:04

回復  Shnicky


    無有詳細資料和計劃
chiushing01 發表於 2011-4-6 21:01


咁即係星期六
又玩即興啦~
作者: chiushing01    時間: 2011-4-6 21:06

回復 36# Shnicky


    我去之前打預早比你
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 21:06

回復  Shnicky


    我去之前打預早比你
chiushing01 發表於 2011-4-6 21:06


好~你打完比我就即刻開POST招集~
作者: dicky4119    時間: 2011-4-6 21:51

回復 31# chiushing01


    可以上呢個網玩下
http://labs.artandmobile.com/tiltshift/
作者: HKZO    時間: 2011-4-6 22:04

星期6晚上呀? 日頭我要返工呀><
作者: Shnicky    時間: 2011-4-6 22:12

回復  chiushing01


    可以上呢個網玩下
dicky4119 發表於 2011-4-6 21:51


我一間都dw黎玩下先~
作者: 蔥頭    時間: 2011-4-6 22:21

回復  蔥頭

你有車, 方便得多
chiushing01 發表於 2011-4-6 20:37


你無咩
作者: tobyho91    時間: 2011-4-6 22:32

呵, 原來係相機本身既功能, 証明我唔係好識野
chiushing01 發表於 2011-4-6 20:38



    D3000都有
入去一次好遠下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2