作者: kevinkok 時間: 2011-4-6 00:01 標題: 機場試影
今次第一之同網友們出來影相
感覺良好
希望下次再出來玩過
感謝01兄你借支鏡比我打機機ar!!
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162216&k=2c011b3b474f5e1421a453068950ca6a&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162217&k=f3969dd5094a4b9db5c24b40385e379d&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162218&k=1cd03141c19b09e57a26159d2f6ff8e4&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162219&k=34c0da6f1895f205787a5758e7cb1d43&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162220&k=2165af59220ca2966a46cfdf53abd0c9&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162221&k=6d6b2a4549c8b3ce3d282607dfd9c64b&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162222&k=1494e6d9c9b574a4a18339b02e6a8cb0&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162223&k=efecbab70192b8e926185e96715c6fb2&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162224&k=f9b156542014cc86ec41092d79eb3a9c&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162225&k=93dcb06c3e5dfa4ffcb63bae06ec7321&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162226&k=a2d2ca3455f83c640b909c08d8a3b8ba&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162227&k=8411f2aa00cf1aaa28f7e3a278b8656f&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162228&k=e37d9e3224bd66629bd0a60bd3750730&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1162229&k=5781ec6f34f4da97105339387fcd491d&t=1782414623&sid=1GBi5osumoa

作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 00:03
師兄, 我支鏡好多塵
作者: kevinkok 時間: 2011-4-6 00:04
係呀師兄
你真係要搞搞佢
作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 00:04
的士幅, 執到好似模型咁, 係咪對比?
作者: totoki 時間: 2011-4-6 00:04
成班咸濕仔一齊打飛機
作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 00:06
回復 5# totoki
shnicky係女仔黎架, 唔好講到咁露骨
作者: kevinkok 時間: 2011-4-6 00:06
係呀~
打完之後成身鬆晒
歡迎加入打飛機俱樂部
作者: totoki 時間: 2011-4-6 00:06
中有埋咸濕囡添
作者: kevinkok 時間: 2011-4-6 00:07
係用部epl2既仿移軸效果
作者: totoki 時間: 2011-4-6 00:09
太多人我怕羞
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 00:11
頭6張都有塵,
的士個張好正~
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 00:11
唔洗理我嫁,當我係男仔得嫁啦~
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 00:12
借人手勢一用~凸=_="
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 00:13
有咩怕唔怕羞姐~
黎啦,姐姐帶你去睇飛機~
作者: totoki 時間: 2011-4-6 00:14
時士個模型FEEL 幾好
作者: totoki 時間: 2011-4-6 00:14
好彩唔係帶我睇金魚
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 00:18
咁下次黎,姐姐帶你去睇金魚~
作者: kevinkok 時間: 2011-4-6 00:20
當大家都打緊機機既時候你就唔會怕羞架la
作者: totoki 時間: 2011-4-6 00:35
=.=....................
作者: dicky4119 時間: 2011-4-6 00:36
食過夜粥果然唔同d
幅幅都好掂,
黃昏我幾鍾意
如果P4051158.jpg呢幅既車仔d color鮮色D,效果更佳
作者: victorchuk622 時間: 2011-4-6 00:44
好想入機場ar
~~作者: 蔥頭 時間: 2011-4-6 00:49
我都好想去....搵日入去打獲先....
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 00:51
下次組團一齊去啦~
作者: victorchuk622 時間: 2011-4-6 01:00
回復 23# Shnicky
對上一次係去影GFS 開放日, 之後都未有時間去 >.< 遲d考完試就得閒la >w<
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 01:05
本帖最後由 Shnicky 於 2011-4-6 01:22 編輯
話說我今個星期有4個試要考~
作者: HKZO 時間: 2011-4-6 01:39
組團啦
日期 2011年4月6日 星期一.......
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 11:42
下次既話要夾下時間先~
作者: =鋼= 時間: 2011-4-6 18:31
其實跑道尾既風景都好正
影出黎既又係另一種味道...
係東涌坐S52就可以去到...如果係飛行服務隊到落車會行到隻狗咁(上次行過...成2KM)
係LAST一個站行會好D
作者: kevinkok 時間: 2011-4-6 20:26
係
一早已經鎖定左
下次我地組團去
作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 20:37
回復 22# 蔥頭
你有車, 方便得多
作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 20:38
呵, 原來係相機本身既功能, 証明我唔係好識野
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 20:45
好呀,我都想試下係個度影~
作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 20:55
回復 32# Shnicky
我呢個星期要去食自助餐, 可能食完我就會去都未頂
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 20:56
食完幾點先~
作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 21:01
回復 34# Shnicky
無有詳細資料和計劃
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 21:04
咁即係星期六
又玩即興啦~
作者: chiushing01 時間: 2011-4-6 21:06
回復 36# Shnicky
我去之前打預早比你
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 21:06
好~你打完比我就即刻開POST招集~
作者: dicky4119 時間: 2011-4-6 21:51
回復 31# chiushing01
可以上呢個網玩下
http://labs.artandmobile.com/tiltshift/
作者: HKZO 時間: 2011-4-6 22:04
星期6晚上呀? 日頭我要返工呀><
作者: Shnicky 時間: 2011-4-6 22:12
我一間都dw黎玩下先~
作者: 蔥頭 時間: 2011-4-6 22:21
你無咩
作者: tobyho91 時間: 2011-4-6 22:32
D3000都有
入去一次好遠下


