作者: Shnicky 時間: 2012-7-15 02:37 標題: 昻坪衫碌零一日遊之對牛彈琴
本帖最後由 Shnicky 於 2012-7-15 02:41 編輯
話說等車既時候01兄話去影下D牛.....
結果睇黎隻牛心情好唔SO佢.....重要係咁叫.....
#1
#2
#3
#4 附加....士多貓一隻......
重有另一篇~
昻坪衫碌零一日遊
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1827296&extra=
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400490&k=75b48b0fc944aa24373a7af0dd58d0e7&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400491&k=230d3bed1b500d719a4dda124795d316&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400492&k=2aab82b1b5a8d7ba1667cbefdcfdd4be&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400493&k=d725a08ee90a226fc4ce1a3b96fc9c99&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On

作者: aS-91 時間: 2012-7-15 02:43
兩位得閒去下西貢,好多牛訓係度任影
吽~~~~
作者: Shnicky 時間: 2012-7-15 02:47
牛我就麻麻啦......
唔知點解感覺D牛隨時會發老脾咁......
反而想影下貓多D~
作者: aS-91 時間: 2012-7-15 03:55
跟呢度果位貓大師去影
作者: chiushing01 時間: 2012-7-15 08:31
放大第二張睇原來我噴緊野
作者: alexngai 時間: 2012-7-15 08:35
我對01師兄有興趣多D(唔係果種“興趣”
作者: chiushing01 時間: 2012-7-15 08:56
回復 6# alexngai
我要果種興趣
作者: lcsthomas 時間: 2012-7-15 12:38
01兄, 係唔係肥左呀! 睇你個嘜頭唔似!
作者: lcsthomas 時間: 2012-7-15 12:40
嘩, 大 0 6, 唔見一排, 01 性趣變左.....
作者: 2046 時間: 2012-7-15 12:42
士多貓一隻.....................自咬.........................
作者: chiushing01 時間: 2012-7-15 13:36
回復 8# lcsthomas
肥到失控, 以前27腰130磅, 而家38腰190磅
作者: Shnicky 時間: 2012-7-15 14:55
你係一路打緊邊爐一路影牛.........
作者: Shnicky 時間: 2012-7-15 14:56
我行近D影佢都重維持緊同一姿勢.....
作者: lcsthomas 時間: 2012-7-15 17:49
本帖最後由 lcsthomas 於 2012-7-15 17:51 編輯
咁真係大O6, 因為我就係27" 130lbs呀, 168cm, 食極都唔肥果隻, 未試過過132添, 我還比你大.
不過睇落你身高有172cm起碼.
作者: chiushing01 時間: 2012-7-15 22:12
回復 14# lcsthomas
177, 5呎10吋半
作者: lcsthomas 時間: 2012-7-15 22:47
咁都好在有翻咁高, 都係夠件頭o者!


