Board logo

標題: [圖片] 昻坪衫碌零一日遊之對牛彈琴 [打印本頁]

作者: Shnicky    時間: 2012-7-15 02:37     標題: 昻坪衫碌零一日遊之對牛彈琴

本帖最後由 Shnicky 於 2012-7-15 02:41 編輯

話說等車既時候01兄話去影下D牛.....
結果睇黎隻牛心情好唔SO佢.....重要係咁叫.....
#1
IMG_0575.jpg

#2
IMG_0587.jpg

#3
IMG_0595.jpg

#4 附加....士多貓一隻......
IMG_0574.jpg

重有另一篇~
昻坪衫碌零一日遊
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1827296&extra=

圖片附件: IMG_0575.jpg (2012-7-15 02:35, 144.58 KB) / 下載次數 85
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400490&k=75b48b0fc944aa24373a7af0dd58d0e7&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On



圖片附件: IMG_0595.jpg (2012-7-15 02:35, 145.65 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400491&k=230d3bed1b500d719a4dda124795d316&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On



圖片附件: IMG_0574.jpg (2012-7-15 02:36, 147.48 KB) / 下載次數 86
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400492&k=2aab82b1b5a8d7ba1667cbefdcfdd4be&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On



圖片附件: IMG_0587.jpg (2012-7-15 02:36, 146.59 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1400493&k=d725a08ee90a226fc4ce1a3b96fc9c99&t=1782283838&sid=cMmNpHg4On


作者: aS-91    時間: 2012-7-15 02:43

兩位得閒去下西貢,好多牛訓係度任影
吽~~~~
作者: Shnicky    時間: 2012-7-15 02:47

兩位得閒去下西貢,好多牛訓係度任影
吽~~~~
aS-91 發表於 2012-7-15 02:43

牛我就麻麻啦......
唔知點解感覺D牛隨時會發老脾咁......   
反而想影下貓多D~
作者: aS-91    時間: 2012-7-15 03:55

牛我就麻麻啦......
唔知點解感覺D牛隨時會發老脾咁......   
反而想影下貓多D~ ...
Shnicky 發表於 2012-7-15 02:47


跟呢度果位貓大師去影
作者: chiushing01    時間: 2012-7-15 08:31

放大第二張睇原來我噴緊野
作者: alexngai    時間: 2012-7-15 08:35

我對01師兄有興趣多D(唔係果種“興趣”
作者: chiushing01    時間: 2012-7-15 08:56

回復 6# alexngai


    我要果種興趣
作者: lcsthomas    時間: 2012-7-15 12:38

放大第二張睇原來我噴緊野
chiushing01 發表於 2012-7-15 08:31



    01兄, 係唔係肥左呀! 睇你個嘜頭唔似!
作者: lcsthomas    時間: 2012-7-15 12:40

回復  alexngai


    我要果種興趣
chiushing01 發表於 2012-7-15 08:56



    嘩, 大 0 6, 唔見一排, 01 性趣變左.....
作者: 2046    時間: 2012-7-15 12:42

士多貓一隻.....................自咬.........................
作者: chiushing01    時間: 2012-7-15 13:36

回復 8# lcsthomas


    肥到失控, 以前27腰130磅, 而家38腰190磅
作者: Shnicky    時間: 2012-7-15 14:55

放大第二張睇原來我噴緊野
chiushing01 發表於 2012-7-15 08:31

你係一路打緊邊爐一路影牛.........
作者: Shnicky    時間: 2012-7-15 14:56

士多貓一隻.....................自咬.........................
2046 發表於 2012-7-15 12:42

我行近D影佢都重維持緊同一姿勢.....
作者: lcsthomas    時間: 2012-7-15 17:49

本帖最後由 lcsthomas 於 2012-7-15 17:51 編輯
回復  lcsthomas


    肥到失控, 以前27腰130磅, 而家38腰190磅
chiushing01 發表於 2012-7-15 13:36


咁真係大O6, 因為我就係27" 130lbs呀, 168cm, 食極都唔肥果隻, 未試過過132添, 我還比你大.
不過睇落你身高有172cm起碼.
作者: chiushing01    時間: 2012-7-15 22:12

回復 14# lcsthomas


    177, 5呎10吋半
作者: lcsthomas    時間: 2012-7-15 22:47

回復  lcsthomas


    177, 5呎10吋半
chiushing01 發表於 2012-7-15 22:12



    咁都好在有翻咁高, 都係夠件頭o者!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2