Board logo

標題: [圖片] 這就是命運(看後可能令閣下不安) [打印本頁]

作者: chiushing01    時間: 2012-10-27 20:21     標題: 這就是命運(看後可能令閣下不安)

本帖最後由 chiushing01 於 2012-10-28 11:05 編輯

我女兒養了三條狗,牠們的生日或大時大節, 都有狗蛋糕或狗月餅供應, 閒來亦會到狗泳池健健身, 而圖中的牠:[多謝上天給我一條完整的.死了的.僵硬的和發臭的魚生]










作者: alexngai    時間: 2012-10-27 22:30

魚而已,平時見慣,還以為狗出事了呢。
作者: chiushing01    時間: 2012-10-27 23:03

本帖最後由 chiushing01 於 2012-10-27 23:10 編輯

回復 2# alexngai


    後生仔即是後生仔, 不是只有死才令人不安....這處不安亦不是在條魚身上, 証明我表達極失敗, 或只合愛狗狗的人才領會到
作者: micros    時間: 2012-10-27 23:15

回復  alexngai


    後生仔即是後生仔, 不是只有死才令人不安....這處不安亦不是在條魚身上, 証明我表達 ...
chiushing01 發表於 2012-10-27 23:03



no no
我感到那份無奈
作者: DCMASTER    時間: 2012-10-27 23:20


作者: chiushing01    時間: 2012-10-27 23:23

no no
我感到那份無奈
micros 發表於 2012-10-27 23:15


師兄當然感受到, 你的貓兒作品, 很多都有異曲同功的表達
作者: alexngai    時間: 2012-10-27 23:27

回復  alexngai


    後生仔即是後生仔, 不是只有死才令人不安....這處不安亦不是在條魚身上, 証明我表達 ...
chiushing01 發表於 2012-10-27 23:03

抱歉,一開始誤解了你的意思,以為照片中的那隻狗是你女兒養的。
現在我感受到那份蒼涼了。
作者: chiushing01    時間: 2012-10-27 23:30

回復 7# alexngai


    師兄不用抱歉, 用相片這方式表達情懷, 當然每個人都會有不同的感受啦
作者: dj-x    時間: 2012-10-27 23:32

隻狗執到條魚一D都唔開心
作者: chiushing01    時間: 2012-10-27 23:37

本帖最後由 chiushing01 於 2012-10-27 23:38 編輯

回復 9# dj-x


    師兄將狗兒人性化, 亦可能係我刻意選圖既成功, 哈!
作者: cadboy    時間: 2012-10-28 00:30

起先都以為係你個女隻狗..
原來你意思係同狗唔同命..
尾二兩張令人動容!
作者: chiushing01    時間: 2012-10-28 00:38

本帖最後由 chiushing01 於 2012-10-28 19:56 編輯

回復 11# cadboy


    原來我文字表達有問題, 已更改為"而圖中"的牠
   下圖則為 my daughter's dog

圖片附件: 399576_4566772327608_2070874230_n.jpg (2012-10-28 00:43, 38.87 KB) / 下載次數 36
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1448588&k=0ef3e3969543817137002e243c320809&t=1782227385&sid=xJQ1nClmjT


作者: dj-x    時間: 2012-10-28 01:08

回復 10# chiushing01


狗心情好係會"樹"尾
而且動物都有表情的
作者: 465132    時間: 2012-10-28 02:47

睇見隻狗真係
作者: 7ming    時間: 2012-10-28 18:44

我睇
1. 其實隻狗都幾靚,身形壯健,毛短齊色均有光澤,無明顯傷口,身體應該好過好多肥肥胖胖既家犬
2. 而條魚又實在太完整,我第一眼睇時會覺得"咁得意既"tim
作者: killer_queen    時間: 2012-10-30 02:55

始終野生有野生o既生活方式,唔覺咁樣好慘 ! 在未有被 果啲所謂『頑童』看中佢之前 , 牠還是『幸福』的 . . . . 我認為
作者: naka    時間: 2012-11-2 00:58

其實山上既野狗無我地想像中咁慘
香港野外又無其他大型動物天敵,而且野狗都有佢地既社交圈子
日日自由自在





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2