Board logo

標題: 煙の花 [打印本頁]

作者: naomi    時間: 2014-2-2 03:09     標題: 煙の花




























作者: Mugen_C    時間: 2014-2-2 03:12

唔錯,有冇心得分享?

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: neofung    時間: 2014-2-2 03:18

會展新翼出面人群都好好睇
作者: naomi    時間: 2014-2-2 03:20

唔錯,有冇心得分享?

(Sent from HKEPC iPhone app)
Mugen_C 發表於 2014-2-2 03:12


過賞
冇嘜心得
硬是要說的
眼明 手快 有時用吓黑咭 .
作者: naomi    時間: 2014-2-2 03:25

會展新翼出面人群都好好睇
neofung 發表於 2014-2-2 03:18



賢者之石
作者: naomi    時間: 2014-2-4 01:24

有朋友睇完硬是想小弟講多d"關鍵
但小弟的文筆同技術, 都唔得 ......
真系要硬住頭皮講講, 大家千萬不要見笑 .

以下是在下的愚見 :
影花火一般會遇上的問題是
迷焦 / 超焦距定點 / 無限遠等問題
一大組烟花爆起來時 , 一般平民級機的AF都好易迷焦
所以見意大家用MF .
烟花都是固定在三隻煙花船上発放 , 先鎖定較近自己的一隻作
超焦距定點 , AF對焦後轉為MF狀態待機 , 然後構圖至喜愛的角度
再收光圈至背景基本清色便可 .
攝影時我愛用M模式和B快門加快門線 , 有時可用上黑咭作多重曝光 .
這樣拍一般的烟火都不會有問題 .

我自己把烟火效果分為現代和古代兩種
現代的煙小一點, 燃燒時間較長, 細節部分很多 .
古代的就不多說 ( 浮誇了一點 說是八九十年代 )
発放位置大至分低中高層
舊式花火約 三至五秒間便能完成構圖
新式花火 構圖細節多得很, 常常會用上八至十多秒曝光 ( 光圈要作双當調整 ) .

最後影得好唔好都系睇你構圖的一刻 和 運氣了 .
以上只是個人意見 , 請不要盡信

例蝴蝶飛

例蒲公英

例小棕林

作者: free3sky    時間: 2014-2-4 01:33

good shot  
thx share
要好有耐力先得
霸位都幾個鐘
作者: raisin    時間: 2014-2-4 10:06

標題黨的小弟表示煙花要用日文表示應用花火
另外除咗第一張之外, 右邊都有一大條邊無煙花區... 係咪crop咗好D?

除此之外, 都是nice capture
作者: naomi    時間: 2014-2-4 11:21

本帖最後由 naomi 於 2014-2-4 11:24 編輯
標題黨的小弟表示煙花要用日文表示應用花火
另外除咗第一張之外, 右邊都有一大條邊無煙花區...  ...
raisin 發表於 2014-2-4 10:06


我個位置唔系幾好
左邊囉唔曬 , 所以留空右邊擋出鏡位
剛好海岸線點變化
感覺冇咁壓迫 .
唔系商業相
自己覺順眼就算 .
影相同聽歌差不多
要碰知音人 .
作者: manman1998    時間: 2014-2-4 11:25

大部份都好靚
作者: naomi    時間: 2014-2-4 12:05

大部份都好靚
manman1998 發表於 2014-2-4 11:25


過賞
影煙花得一次機會
由其是用長曝成功率再低好多
唔得又要等多一年 .
十幾廿年冇影過煙花
今年影番 , 真系有d"運 !
作者: andywinky    時間: 2014-2-4 15:10

樓主你個一個位可唔可以影哂全部煙花?
作者: naomi    時間: 2014-2-4 23:22

樓主你個一個位可唔可以影哂全部煙花?
andywinky 發表於 2014-2-4 15:10


慢左一步 , 只囉到最後一個攝影位
左邊有條大柱 ....
過一格對正龜背囉曬四隻船





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2