Board logo

標題: [圖片] 人像練習--小蝶 [打印本頁]

作者: chiman127    時間: 2019-1-28 16:49     標題: 人像練習--小蝶

買左支AD200...同一班師兄一齊玩下學下野
影左幾個鐘幾好玩
小蝶雖然第一次見
但好禮貌又隨和
另整個拍攝過情非常舒服...讚

_Q8A9368 by chiman, 於 Flickr

371A4170 by chiman, 於 Flickr

371A4136 by chiman, 於 Flickr

371A4052 by chiman, 於 Flickr

_Q8A9277_1 by chiman, 於 Flickr

_Q8A9174_1 by chiman, 於 Flickr

371A4252 by chiman, 於 Flickr

_Q8A9382 by chiman, 於 Flickr

371A4281 by chiman, 於 Flickr
作者: jeremymak    時間: 2019-1-28 17:12

靚相
作者: chiman127    時間: 2019-1-28 17:32

靚相
jeremymak 發表於 2019-1-28 17:12



    THX師兄
作者: kachanhk    時間: 2019-1-28 18:53

掂啊,很好的一次練習
作者: NPNT    時間: 2019-1-28 19:31


作者: aichun    時間: 2019-1-28 20:00

影得靚哦
作者: aichun    時間: 2019-1-28 20:01


NPNT 發表於 2019-1-28 19:31



    你果輯幾時有得睇呢?
作者: chiman127    時間: 2019-1-28 20:01

掂啊,很好的一次練習
kachanhk 發表於 2019-1-28 18:53



    影小蝶真係幾舒服...又玩得又就得人...難怪師兄你成日影佢啦
作者: chiman127    時間: 2019-1-28 20:02


NPNT 發表於 2019-1-28 19:31



    THANKS師兄
作者: anthony1987    時間: 2019-1-28 20:35

買左支AD200...同一班師兄一齊玩下學下野
影左幾個鐘幾好玩
小蝶雖然第一次見
但好禮貌又隨和
另整個拍攝過 ...
chiman127 發表於 2019-1-28 16:49


靚相 :)
作者: anthony1987    時間: 2019-1-28 20:35

掂啊,很好的一次練習
kachanhk 發表於 2019-1-28 18:53



    我都明點解你地咁鍾意影小蝶 真係好NICE
作者: chiman127    時間: 2019-1-28 21:17

靚相 :)
anthony1987 發表於 2019-1-28 20:35



    THX師兄
作者: kachanhk    時間: 2019-1-29 00:33

影小蝶真係幾舒服...又玩得又就得人...難怪師兄你成日影佢啦
chiman127 發表於 2019-1-28 20:01


係呀,師兄所講都係原因,不過我唔算係成日影佢,都係得幾次
作者: kachanhk    時間: 2019-1-29 00:34

本帖最後由 kachanhk 於 2019-1-29 00:37 編輯
我都明點解你地咁鍾意影小蝶 真係好NICE
anthony1987 發表於 2019-1-28 20:35


對, nice 要加分
其實我以前影 Kayze , Polly 等都有影唔少,她們都算是 nice 的那批md
作者: chiman127    時間: 2019-1-29 00:49

係呀,師兄所講都係原因,不過我唔算係成日影佢,都係得幾次
kachanhk 發表於 2019-1-29 00:33



    一個都影幾次...都要花好多時間啦...師兄有機會一齊出來玩下...我唔慣報果的團..都係一班人去玩下多..起碼可以吹水食飯
作者: chiman127    時間: 2019-1-29 00:50

對, nice 要加分
其實我以前影 Kayze , Polly 等都有影唔少,她們都算是 nice 的那批md ...
kachanhk 發表於 2019-1-29 00:34



    POLLY都跟佢地影完..佢都幾好..但2個比的話都係小蝶啱影的
作者: kachanhk    時間: 2019-1-29 01:03

一個都影幾次...都要花好多時間啦...師兄有機會一齊出來玩下...我唔慣報果的團..都係一班人去玩下多 ...
chiman127 發表於 2019-1-29 00:49

小弟的習慣,如果合影的 MD 都會影幾次/長期合作,除非係佢唔想
有緣一定有機會跟ching 玩,只係我唔慣一班人咁影了
作者: chiman127    時間: 2019-1-29 01:05

小弟的習慣,如果合影的 MD 都會影幾次/長期合作,除非係佢唔想
有緣一定有機會跟ching 玩,只係我唔慣一 ...
kachanhk 發表於 2019-1-29 01:03



    玩幾次熟左可能真係會好的都唔出奇...起碼無咁大壓力

師兄通常1對1咁影呀?
作者: kachanhk    時間: 2019-1-29 01:05

POLLY都跟佢地影完..佢都幾好..但2個比的話都係小蝶啱影的
chiman127 發表於 2019-1-29 00:50

兩個唔同類,各有各好影啦,小蝶應該會較易就到人
作者: chiman127    時間: 2019-1-29 01:09

兩個唔同類,各有各好影啦,小蝶應該會較易就到人
kachanhk 發表於 2019-1-29 01:05



    感覺上就係佢好有禮貌...影相處...唔怕蝕底...抵讚
作者: kachanhk    時間: 2019-1-29 01:12

玩幾次熟左可能真係會好的都唔出奇...起碼無咁大壓力

師兄通常1對1咁影呀? ...
chiman127 發表於 2019-1-29 01:05

係呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2